אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 18.03-24.03

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
ניתוק יחסים עם מישהו קרוב עלול להתרחש בעקבות מריבה קולנית. הכינו לעצמכם תוכנית חלופית למקרה מסוג כזה. בני המין השני נמשכים אליכם כמו במטה קסמים. עם כל הכבוד, שמרו על איפוק ואל תנקטו עמדה מחייבת מידי. הקפידו להיות אלה שקובעים את המינון המתאים לכם בקשר אינטימי חדש. הפנימו את הרעיון שלפיו אדם רוחני מתייחס בצניעות ובענווה אל הבאים להתייעץ איתו ואינו נותן להם להרגיש כי הוא נעלה מהם.

מזל שור
את השינויים שעוברים עליכם, אתם יכולים להפנים ולקבל כברכה גדולה. אל תנסו בכוח לעצור את התהליך שכבר מתגלגל אל יעד בלתי ידוע לכם. אולי כל זה נראה מאיים מעט בשלב זה, אך אין זה בהכרח נכון. הימנעו מחשיפת הרגשות הפנימיים, במיוחד כלפי אנשים שיכולים לנצל את גילוי הלב שלכם לטובתם ותועלתם האישית. הרקיע רומז כי יש לכבד את האינטואיציה, חישובים קרים והגיוניים עלולים להתברר כשגויים.

מזל תאומים
צפוי פרק זמן אקטיבי ומלא חוויות. אתם מצליחים לחדש כוחות ולבלות בכיף. הרצון שלכם לחיות ולחגוג מתגבר על כול הבעיות והמעצורים. יש מי שמרגיש מבוכה בגלל הפער בין ההתנהגות שלכם בימים אלה בהשוואה לזמנים אחרים. השתחררו, תיהנו ואל תתייחסו לביקורת של אחרים. הפנימו את הרעיון שלפיו אדם רוחני עושה כל שביכולתו כדי להימנע מתלות באחרים, בעיקר הוא נמנע מתלות כלכלית.



מזל סרטן
השיעור שלכם בימים אלה הוא ללמוד לשמור על דיסקרטיות. אתם מפיקים תועלת מאדם שאחרים התייאשו ממנו. במקביל, לא כדאי שתגלו מעורבות רבה מדי בחייו. הצעה שקיבלתם נראית טובה מכדי שתהיה אמיתית. קחו את הזמן ובדקו אותה שוב בעוד שבוע. הרקיע רומז כי שאפתנות עלולה להיפגע מעודף זהירות, יש לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות ללא חשש.

מזל אריה
אתם משפרים תקשורת ונפתחים לסביבה יותר ויותר. אווירה חגיגית שתיווצר תאפשר לכם להתנתק מסיטואציות של שיחות נפש שלא בדיוק בראש שלכם כרגע. מה שהכי דרוש לכם הם שקט ושלווה ואותם אתם יכולים לקבל. תפרגנו לבני המשפחה שמקבלים את כל הגחמות שלכם ברוח טובה- מגיע להם. הרקיע רומז כי אם קשר כלשהו מכביד עליכם, הרי שרק פעולה חדה ונחרצת תחלץ אתכם ממנו.

מזל בתולה
חששותיכם מחוסרים כל בסיס הגיוני. מוטב שתיקחו את עצמכם בידיים ותשתחררו. המצב יתייצב בקרוב ואתם תיווכחו לדעת שהשינויים במקום העבודה היו מבורכים. בעקבות מידע יגיע אליכם, תוכלו בקרוב נקוט בצעדים שלא העזתם קודם לכן. עזרה מגורמים רשמיים – אפשרית, עליכם רק לבקש. הרקיע רומז כי יהיה זה מן התבונה לנהוג בזהירות, אבל ביקורת עצמית יתירה עלולה להוביל אל קיפאון.


מזל מאזניים
אל תחזרו על דפוסי התנהגות שכבר לא מתאימים לכם. כדאי לכם לבדוק את עצמכם לפני שאתם מחליטים על כיוון חדש אבל אין ספק שאתם עומדים בפני שינוי. אל תהיו כול כך קלים לשכנוע. היזהרו מאנשים כפייתיים. יחסית נוח לכם להישאר בסיטואציה לא נוחה בה אתם נמצאים והעיקר לא להתאמץ יותר מידי בשלב זה. טיפ: מיקוד מאמץ מחשבתי. הרקיע רומז כי כאשר מתעורר צורך עז בשותפות, אין לתת אמון עיוור בצד השני.

מזל עקרב
זה פרק זמן בסימן של הורדת טורים. אתם מתענגים על ההזדמנות שניתנת לכם לנוח. העומס הנפשי שחוויתם לאחרונה גורם לכם לתחושת עייפות ולהרגשה לא נוחה. אתם עוברים תקופה לא קלה מבחינת עבודה. העיקר- לתת לעצמכם צ'אנס לנוח. לא לעשות כלום. נקודה. גם משום שבקרוב תצטרכו להתמודד עם מספר אפשרויות בחירה בתחום הקריירה. הרקיע רומז כי כסף שמושקע מתוך דחף רגעי, עשוי להאיר את מזלכם הטוב.

מזל קשת
בעיית אמינות עוצרת את המאמצים שלכם להגיע למטרה בעלת אופי כלכלי. מספר אפשרויות עומד לפניכם, החשובה מכל, למצוא דרך שמקובלת גם על בן/ת הזוג. במידה והנכם פנויים, בימים אלה, תהיה לכם נטייה להתחבר למישהו, בכל מחיר- גם אם האדם לא מתאים, העיקר לא להיות לבד. הרקיע רומז כי לבעיה שאתם מתלבטים בה יש יותר מאשר פתרון אחד, אל תנעלו את עצמכם.


מזל גדי
אתם מתאימים את עצמכם למציאות. ייקח זמן עד שמצבכם האישי והכלכלי יירגע. פסק הזמן שניתן לכם הוא בבחינת מתנה יקרת ערך. יוזמה של אדם קרוב תוביל אתכם לכיוון שלא חשבתם עליו קודם לכן. מישהו משפיע עליכם לפעול בתחום המשפחתי. הימנעו מעימותים גלויים אך הפעילו את השפעתכם בעקיפין על ידי 'שליחים'. הרקיע רומז כי אם אדם זר משפיע על חייכם, יש לעשות הכול כדי לגלות את מניעיו הנסתרים.

מזל דלי
אין אפשרות ליישם בטווח המידי את מה שאתם מתכננים. כל ניסיון להחיש עניינים יתקל בהתנגדויות ומכשולים. תנו לעצמכם מרחב תמרון גם מבחינת ביצוע תוכניות עתידיות וגם מבחינת לחצים פנימיים מיותרים שאתם מפעילים על עצמכם וחבל. עליכם ללמוד לשחרר שליטה. נראה שבימים אלה אתם תקועים עם תיאוריות מקובעות מראש, והגיע הזמן לבחון את הדברים מחדש. הרקיע רומז כי יש להתייחס בקלילות למצבים הפכפכים. ייתכן כי דווקא בהם מצפה לכם המזל הטוב.

מזל דגים
באופן יוצא דופן, דווקא עכשיו בא לכם לנהוג אחרת מהרגיל. להתפרע מעט ולהפתיע את הסובבים אתכם בצעדים שונים ולנקוט במקוריות שעשויה להשאיר את החברים שלכם מופתעים במיוחד. אל תחפשו הסברים. פשוט תיהנו מתחושת החופש. נראה שאתם מתחברים באופן אינטואיטיבי לצרכים של אנשים קרובים לכם, וזה מצוין. הרקיע רומז כי אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.

מאמרים קשורים

Back to top button