אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 25.03-31.03

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
זה פרק זמן טוב וחגיגי. מצב הרוח מעולה. הרומנטיקה שולטת ולמען האמת, מה שהכי בא לכם לעשות זה להתרווח במקום מבודד, רצוי בחיק הטבע ולנוח עם בן/ת הזוג. הרגשות בשיאם ואתם מפיקים את המקסימום מהמצב. השאיפה לשלמות אולי לא מושגת, אבל אתם בהחלט מגיעים הכי קרוב שאפשר. החיים יפים! הרקיע מזהיר מפני מצב אשר לפיו אתם עלולים לפרוק את זעמכם על האדם הלא נכון.

מזל שור
מתח מוסתר מבעבע מתחת לפני השטח. מסרים סותרים מגיעים מאנשים קרובים אליכם. אתם קצת מבולבלים. מערכת יחסים לא בריאה עם חבר/ה, על סף סיום. מישהו ש'גיליתם' בזמן האחרון, מנסה להתקרב אליכם. כדאי לבדוק אפשרות לקשר רומנטי עם אדם שהכרתם באירוע חברתי בשבוע האחרון. הרקיע צופה מצב אשר לפיו האמת נמצאת במעמקים חבויים, אך עליכם לצלול אל תוך עצמכם על מנת לחשוף אותה.

מזל תאומים
אתם עוברים חוויה מעצימה שמשאירה עליכם רושם חשוב. מכרים מהעבר הרחוק מסייעים לכם. השתמשו בקשרים שיש לכם להתקדם מבחינת הקריירה ונצלו את התחושה שאתם מרגישים שעוטפים אתכם באהבה. יש לכם על מה להתגאות, "הרווחתם" ביושר את היחס הטוב שאתם מקבלים עתה, בזכות התנהגות דומה בעבר. מה שבטוח הוא שיש לכם חברים טובים!



מזל סרטן
צורת ההתנהלות שלכם עם עצמכם ועם הסביבה, אינה חלקה ולא מאפשרת זרימה של אנרגיה חיובית. אולי זה חוסר ההחלטיות שלכם שמקשה על שיתוף פעולה. מצד שני, יש לכם כמה סיבות טובות לכעוס על כמה אנשים שמפיצים עליכם שמועות ורכילות מרושעת, לכן, התרחקו ממי שלא מפרגן. הרקיע צופה מצב אשר לפיו אתם טובים, יפים וראויים הרבה מעבר לאשר אתם מפרגנים לעצמכם. שיחה עם מכר מעניקה לכם קצה חוט לבעיה שאתם מתחבטים בה. איך לא חשבתם על זה קודם?

מזל אריה
תשכחו את כל ההסברים והתירוצים שאתם ממציאים לעצמכם. תתחילו לזוז ולפעול. עליכם להתכונן לפגישה חשובה שתתקיים השבוע ותשפיע עליכם במידה רבה. תרגלו את כישורי התקשורת שלכם. זה לא הזמן לצניעות. להיפך. ככל שתדגישו את הנקודות הטובות שלכם, יש לכם יותר סיכוי להצליח. אל תשכחו! בתחום החברתי, העיקרון חוזר על עצמו. הרקיע צופה מצב אשר לפיו תצטרכו לנקוט בהתנהגות מחוספסת במקצת ומכל מקום, לוותר לפרק זמן כלשהו על כללי הדיפלומטיה.

מזל בתולה
אתם עומדים עתה במצב של התמודדות. זהו 'מבחן המציאות'. שיחה לא מתוכננת, עם הממונה עליכם, תיתן לכם סוף סוף את ההזדמנות להתבטא- דבר שחיכיתם לו זמן רב, אך גם חששתם מפניו. המפגש ידרוש את הצגת העניינים באופן ענייני ואסרטיבי. אין צורך לנסות להרשים או לגלות תוקפנות, האמינו בעצמכם ובעקרונות שלכם- זה הכול. הרקיע צופה מצב אשר לפיו אתם עומדים להתבשר על דבר מה טוב, ייתכן שהדברים קשורים במדינות שמעבר לים.


מזל מאזניים
אתם רוצים לחולל שינוי משמעותי בחיים שלכם, ולהשתחרר מתחושות העלבון והכאב. לפחות לזמן קצר תאלצו להסתכל אחורנית. קחו לעצמכם פסק זמן, אפילו כמה שעות בערבים, על שפת הים או בכול מקום אליו תוכלו לברוח בלי 'קהל' ובלי טלפון סלולארי. רק אתם והשקט, עם המחשבות ועם אפשרות לעשות חשבון נפש. הרקיע צופה מצב אשר לפיו צפוי לכם מזל יוצא דופן ומכל מקום, זהו עיתוי נפלא לענייני פריון ופוריות.

מזל עקרב
החששות שלכם מתבדים. פרויקט גדול יוצא לדרך בתנאים שדרשתם ושנוחים לכם. אתם במצב רוח מרומם עקב ההישגים האחרונים. אדם אשר בשמו מופיעה האות מם מפתיע לטובה. מצבכם הכלכלי משתפר ואתם מתכננים לצאת לחופשה. כדאי שתבחרו יעד קרוב שלא מצריך נסיעות ארוכות מידי. הרקיע צופה מייצג מצב אשר לפיו אתם עשויים לפתח יכולות בתחום הנסתר, אך לשם כך תצטרכו לרכוש ידע בנושא. אין די בכישרון.

מזל קשת
חסר לכם מידע קריטי הדרוש לצורך קבלת החלטה עסקית חשובה. העניין דורש בדיקה מעמיקה. שורה של שיקולים מוטעים בעבר, עלולה לגרום לכם להתאכזב. אסור לכם להתפתות ולהיאחז בכול פיתיון נוצץ. הרקיע צופה מצב אשר לפיו תצטרכו לבצע פעולה הדורשת אומץ לב, אך היא זו שעשויה לחלץ אתכם ממבוי סתום או מפרשת דרכים. אל תעשו סוד ממאוויי ליבכם. אם תכריזו בקול על אשר אתם חושקים בו, היקום יעניק לכם את מבוקשכם.


מזל גדי
הקושי שלכם טמון באבחון של בעיה. על פניו הכול בסדר אבל… יש רגעים שנדמה לכם שאתם יורדים מהפסים ושום דבר לא מסתדר איך שאתם רוצים. יש לכם רגשות מעורבים כלפי אדם שהיה לכם איתו קשר רגשי חזק. אותו אדם מנסה לצאת לכם מהחיים, אך אתם מעבירים לו מסרים סותרים. התבלבלתם, נכון? בעצם, אתם גורמים לכל התסבוכת ו…. חבל. הרקיע צופה מצב אשר לפיו הגיע הזמן לסגור חשבונות עם מישהו מן העבר, אך לא בדרך של נקמה אלא עם הרבה שכל.

מזל דלי
רצוי שתפעלו בצורה ידידותית כלפי בני המשפחה. בזמן האחרון יש מי שצבר די הרבה כעסים נגדכם. יש לכם הזדמנות של ממש לעזור לפתור בעיה שנסחבת הרבה יותר מידי זמן. למרות שמירב האנרגיות שלכם הולכות עכשיו בכיוון הפנימי, אל תזניחו קשרים חיצוניים, במיוחד עם חברים וותיקים. הרקיע צופה מצב אשר לפיו אתם ניצבים בנקודת זמן העשויה להקנות לכם פרסום ותהילה.

מזל דגים
דרמות רגשיות ממשיכות לטלטל אתכם. אתם לא ממש מסתדרים עם מה שקורה סביבכם. נראה שכמעט אף אחד לא מבין מה עובר לכם בראש. יתכן כי הרעיונות שלכם מקדימים את זמנם. עליכם להיות סבלניים יותר ולחכות לשעת כושר ולכתובת המתאימה. חפשו מקום בו יעריכו את ההצעות שלכם. הרקיע צופה מצב אשר לפיו אתם עומדים להשתחרר מכבלי העבר ולפסוע אל עתיד טוב יותר.

מאמרים קשורים

Back to top button