אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 01.04-07.04

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אביה בנימין
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
קשה לכם מאוד לעבור את פרק הזמן הזה בלי להתנגש עם בעלי סמכות שמנסים לשים אתכם בפינה. ריקון האנרגיות הנפשיות גורם לתחושת תשישות. הפתרון נעוץ בשינוי הגישה ולא בניסיון לשנות את המציאות הקיימת. יש לכם כמה אפשרויות. או להתעלם או לדחות את הדיון למועד אחר בו תהיו בעמדה טובה יותר. חבל שאינכם עושים שימוש בידע שרכשתם בעבר, אשר עשוי לעזור לכם בתפקידכם הנוכחי.

מזל שור
לאחר שהעננים התפזרו מפציעה עליכם שמש חמה ומאירה. פרק זמן מקסים. הכל הולך לכם בכיף. אנשים מפרגנים ודלתות נפתחות כמו במטה קסמים. פרק זמן ממוזל ממש. נצלו את הכישורים האומנותיים והיצירתיים שלכם לכיוונים של כסף. בתחום האהבה יש לא מעט הצעות וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור ולהתמקד. אל תחששו מפני התחדשות, היא תעשה לכם רק טוב.

מזל תאומים
פרק זמן טוב. אווירה מפרגנת בבית. אתם חווים התרגשות לאור העובדה שחלה התקדמות של ממש בעבודה. מישהו עומד להפתיע אתכם עם הצעה לנסיעה לחו"ל. חופשה קצרה אך מהנה תיתן לכם הזדמנות להתרענן ולחדש כוחות. אתם נהנים מזרימה של אנרגיה חיובית שגורמת לכם לראות הכל דרך משקפיים וורודים. אנשים סומכים עליכם ואינם מהססים להיעזר בכם כ"כותל הדמעות" לצרותיהם.



מזל סרטן
פרק זמן עצבני. אתם מתוחים לקראת הבאות. יש באוויר תחושה של שינוי וככל שאתם מחכים לזה, יש גם הרבה פחד וחששות מפני הלא ידוע. צפויים ויכוחים שבעקבותיהם יגיעו רגשות אשמה וחרטה. העיתוי לא מתאים לקבלת החלטות או לנקיטת צעדים בלתי הפיכים. שיחת טלפון שתגיע מאדם קרוב, תגרום לכם למהפך. אל תשברו את הראש בנוגע לתוצאותיה העתידיות של פעולה שברצונכם לבצע, עשו את הצעד הראשון.

מזל אריה
זה פרק זמן רגיש ומתוח. אתם מותשים ועייפים וזה משליך גם על תחום הזוגיות. המתח משפיע על מצב הרוח גם בבית. יש לכם צורך במנוחה ובהתנתקות מעומס הטלפון ומהמטלות. אתם זקוקים להרבה תשומת לב אבל לא בטוח שתמצאו מישהו שיקפוץ לדום, בדיוק עכשיו. זאת עדיין לא סיבה להחליט שאתם לבד בעולם ושאף אחד לא אוהב אתכם. משהו הקשור בעונות-השנה או בחיק הטבע יביא לכם מזל גדול.

מזל בתולה
פרק זמן רגוע. סוף סוף יש לכם הזדמנות להירגע ולעבור פרק זמן שקט יחסית בלי שום אירועי חריגים. מבחינה רומנטית אתם מתלבטים ולא בטוחים אם ללכת בעקבות הלב או הראש. קחו את הזמן ונסו לברר עם בן/ת הזוג היכן אתם עומדים. חשוב לתכנן את השיחה בצורה כזאת שלא תעורר התנגדות אלא תאפשר אוורור של רגשות והתמודדות בוגרת עם המצב. צפוי מזל גדול לאדם שאתם אוהבים, המזל ישפיע לטובה גם עליכם.


מזל מאזניים
אתם מנסים לקחת את החיים קצת יותר בקלות אבל לא קל לכם. תוכניות לרכישת חפצים לבית עלולות להתבטל באופן פתאומי. האווירה סביבכם רגועה וזאת בגלל היעדרם של אחדים ממחרחרי מריבות. יש לכם הזדמנות של ממש לבלות זמן איכות עם מי שנשארו. בתחום הרומנטי -יש מקום לפינוק הדדי. גישה כזאת תניב ערבים מהנים במיוחד. מעז ייצא מתוק, כלומר- משהו הנראה כמכשול – יהווה קרש קפיצה אל עתיד וורוד ואופטימי.

מזל עקרב
זה פרק זמן שרובו מוקדש לסידורים שאתם ממש לא אוהבים לבצע. אלה הם הדברים שמעיקים עליכם. אתם לא מוצאים את עצמכם בתוך גלי ניירת ועמידה בתורים ארוכים. יש דברים שאף אחד לא יעשה במקומכם ועדיף להצטייד בכמות נדיבה של סבלנות. כדאי לרכז את הכול ליום אחד ולהיפטר בכל העניין עד לפעם הבאה. אנרגיות המגיעות אליכם ממקום אקזוטי הן בדיוק מה שאתם זקוקים לו עכשיו.

מזל קשת
אתם נמצאים במצב עדין. במקום 'לשבור את הראש' איך להגיע לתוצאה המשתלמת ביותר, מבחינת מבחן הכוח, אולי כדאי לנסות להתחבר פנימה ולבדוק מהמקום הכי נקי וטהור- מה באמת אתם רוצים. אדם שאתם רוצים בחברתו, לא מגיב אליכם למרות כל הניסיונות. אולי אתם לא מעבירים מסר ברור. במקום להתלונן, הגידו מה אתם רוצים. דברים הנובעים מכישרון שניחנתם בו יביאו לכם אושר והצלחה.


מזל גדי
האשליות שפיתחתם בעניינים רומנטיים עלולות לחזור אליכם כמו בומרנג. החשש מפני דחייה על ידי בן המין השני שמוצא חן בעינכם, גורם לכם להימנע מלנסות וזה בהחלט חבל. הפעילו את הקסם האישי שלכם ואל תתביישו להפגין את הידע וחוכמת החיים שלכם. יש לכם מה להציע וללא ספק זהו שילוב מנצח. אל תפנו את הגב לאדם המרבה לחייך אליכם, נראה כי הוא ממתין לרגע בו יוכל לתפוס אתכם בחולשתכם.

מזל דלי
אתם מבזבזים יותר מידי זמן על מחשבות נקם ואיך לסדר את מי שלא עמד בהסכמים איתכם. יש לכם נטייה לשכוח שבעסקים, כמו במלחמה, כמעט הכל מותר. הסטנדרטים שלכם שונים מאלה של אנשים אחרים, וגם אתם נהגתם לא פעם בשיטה של "לעגל פינות". בכל מקרה, חבל על רגשות הכעס והתסכול. נצלו את האנרגיות להתקדם הלאה. הפתרון לבעיה שמטרידה אתכם טמון בעולם החלומות שלכם, אל תתעלמו ממסרים המגיעים אליכם בחלום.

מזל דגים
התחום החברתי-משפחתי מעסיק אתכם רוב הזמן. אתם עומדים מול התחייבויות קודמות ולא ממש יודעים איך לפתור את הבעיות המתעוררות. קודם כל, כדאי להירגע ולשקול את המצב בקור רוח. יש גם צורך לערוך רשימה מדויקת ולעשות קצת סדר בבלגן. "ברגע האחרון" עזרה תגיע ממקור בלתי צפוי. פליטות פה עלולות להסגיר את סודותיכם. היו זהירים בדיבורכם.

מאמרים קשורים

Back to top button