אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 15.04-21.04

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
עניינים רומנטיים תופסים את מלוא תשומת ליבכם. למרות היציבות בתחום אתם מנסים לשפר כל הזמן ולעיתים מוצאים את עצמכם יוצרים בעיות במקומות שהן לא קיימות. יתכן כי אתם פועלים מתוך יצר הרס עצמי. אל תוותרו לעצמכם ובחנו מה קורה בשטח. לא כדאי להחמיץ הזדמנות ראויה בגלל מצבי רוח חולפים. הזדמנויות חדשות מבשרות על חברים חדשים. מצד שני, אל תזניחו את אלה הוותיקים.

מזל שור
זה פרק זמן המאופיין בחוסר בהירות. למעשה, כל תחילת השבוע הולכת להיות בסימן של חוסר וודאות. המסרים שאתם מקבלים ומעבירים אינם ברורים מספיק ולכן גם קשה לכם להחליט מה אתם רוצים לעשות. מצד אחד אתם מחפשים את השלווה. מצד שני, אתם חשים חוסר שקט פנימי. הרעיון הוא לנסות לחבר בין שני הצרכים המנוגדים האלה ולהרגיש הכי טוב שאפשר. צפויה שמחה גדולה במשפחה. נראה כי אנשים צעירים מסבים לכם אושר.

מזל תאומים
אופטימיות מוגזמת ומוקדמת מפנה את מקומה לאכזבה. החלטות פזיזות שהביאו אתכם לפעול בצורה שגויה, גורמות לכם מבוכה. יש לכם כמה רעיונות איך לצאת מהפלונטר שנוצר אך לפני שאתם שוב פועלים, חשבו ושקלו היטב מה הכי כדאי לכם לעשות. אל תושפעו מדעות של אחרים. רק אתם יודעים את כל הפרטים הרלוונטיים. פיתוי גדול ניצב בדרככם. מצד שני, ייתכן שהוא בא לכם בדיוק בזמן.



מזל סרטן
בעיות ישנות צפות ועולות על ואל פני השטח. אדם שופע תבונה מציע לכם עזרה. אל תהססו אולם כדאי שתבררו, לפני הכול, מה הציפיות מכם. ידיד קרוב אותו אתם משתפים ברגשות שלכם ייתן לכם עצה מצוינת. עכשיו, מגיע הזמן ליישם את מה שאתם כבר יודעים. נסו לראות את היתרונות במצב הקיים ובמה שיש לכם. נסיעה חשובה באופק. קיימת אפשרות לשלב בין עסקים לבין תענוגות.

מזל אריה
יש לכם הזדמנות להידוק קשרים ישנים. הציפיות שלכם מתמלאות בכל מה שנוגע לתחום החברתי והאישי. בסך הכול- באמת פרק זמן מוצלח. אתם מרגישים אהובים ומתפנקים בתוך המציאות החדשה שנוצרה. שיפור תנאי המגורים שלכם הוא נושא נוסף שמעסיק אתכם בימים אלה. יש מי שמסייע להגשים את מה שנראה עד לאחרונה בפנטזיה. יש לעשות שימוש בכוחות ריפוי שלא מהעולם הזה. האם שקלתם לרכוש ידע באפיקי רפואה וריפוי?

מזל בתולה
ביטוי רגשות באופן זורם ופתוח יעשה לכם 'טוב על הלב'. אנרגיה רבה מבוזבזת אצלכם על הסתרת רגשות, שליליים בעיקרם, כדי לפייס את דעתם עליכם של אנשים אחרים. הדבר נובע ככל הנראה ממחוסר ביטחון פנימי וזה נושא שחשוב שתעבדו עליו בדחיפות. שום דבר לא יקרה אם תגידו 'לא' ותעשו בדיוק את מה שבא לכם. נסו ותיווכחו. מתנה יוקרתית בדרך אליכם אך ייתכן שתצטרכו להיות נחמדים אל מישהו שאינכם מחבבים. 


מזל מאזניים
אתם מנסים להתמודד עם הצורך שלכם בנהנתנות שגורם לכם להיות מעורבים בקשרים עם אנשים שלא ממש מתאימים לכם. בדרך הזאת, מפח הנפש הוא בלתי נמנע וזאת רק שאלה של זמן. עליכם לתרגל שליטה ולהימנע מפעולות שגורמות לכם מאוחר יותר קושי אמיתי להסתכל על עצמכם במראה. זה פרק זמן עמוס מזל יותר משכל. אין צורך להתחכם כאשר המזל דופק בדלת.

מזל עקרב
זה פרק זמן של תסכול ותחושת שחיקה. אתם משקיעים המון ועושים הרבה מאוד, אך ייתכן כי חלק מהפרויקטים לא יעלה יפה. אז מה? הרפו מהרצון לשליטה מוחלטת בכול מה שקורה. ממילא זאת משימה בלתי אפשרית שסיכוייה להתגשם- מועטים. מותר לעגל פינות והעיקר הוא שאתם שומרים על יושר אישי מבחינה מקצועית. הפנימו מסר האומר כי אל לכם לחשוש מפני האהבה רק משום שהיא מכילה בתוכה את זרע הפרידה. כל יש אנרגטי מכיל בתוכו את רגע הסיום שלו.

מזל קשת
חיי החברה שלכם עומדים בראש סולם העדיפויות. המעמד החברתי שלכם עולה. כדאי שתבדקו לעומק את מי שנמנה עם רשימת החברים הקרובים שלכם ומהן הסיבות לקשר. נראה שבתכלס', אתם לא מוכנים להשקיע יותר מידי במערכות יחסים אינטימיות. יתכן שהצורך בתלות יוצא כלפי חוץ ומהווה 'עקב אכילס' שמטרפד כרגע את השאיפה לזוגיות קבועה. אדם המקנא בכם עלול לעמוד בדרככם. מצד שני, היו זהירים בכבודו.


מזל גדי
זה פרק זמן טוב. עניינים שקשורים לסידור וארגון מחודש של הבית גוזלים מכם שעות ארוכות. יש לכם הרגשה שיש הרבה אנשים שעוזרים לכם במשימה החשובה הזאת. אתם לא לבד, כפי שהורגלתם לחשוב בעבר. תחושה זאת גורמת לכם להיות במצב רוח מרומם ובתחושת אופטימיות לגבי העתיד. יש לכם הזדמנות של ממש לפתוח דף חדש ביחסים המורכבים שיש לכם עם אדם מרתק. שאפתנות מציבה אתכם בראש הפירמידה. היקום מסוקרן באשר ליכולת המנהיגות שלכם.

מזל דלי
המסר העיקרי לפרק זמן זה הוא הצורך להמשיך ולגלות גמישות בהתאם לשינויים המתרחשים בשטח. הנסיבות קצת מלחיצות ואתם עלולים להרגיש לחוצים אבל למעשה, יש לכם הזדמנות להרחיב אופקים ולהיווכח שיש יותר מאפשרות אחת. היכולות האינטלקטואליות שלכם בשיאן. זה הזמן המתאים לתת הרצאה או להשמיע לאחרים את הדעות שלכם. יש לפקוח עין על אדם צבוע ומתחסד. עם מעט סבלנות תוכלו לחשוף את מזימותיו.

מזל דגים
הדומיננטיות שלכם מביאה אתכם למקומות איכותיים בהם נדרשת תכונת מנהיגות. אף אחד לא יכול לפתור לכם את הבעיות שבאות כעסקת חבילה עם האחריות המתבקשת מהתפקיד. השינויים הבלתי פוסקים והאתגרים שעימם עליכם להתמודד, עלולים להשאיר אתכם – מותשים. קחו פסק זמן. אתם צפויים לתפוס מקום מרכזי בחיי החברה. זה הזמן לגלות נדיבות גם כלפי מתחריכם.

מאמרים קשורים

Back to top button