אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 29.04-05.05

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
זהו פרק זמן בו צפויים שינויים רבים שנראה כאילו הם קורים לגמרי במקרה. במהלך השבוע תתחילו להבחין במגמה ברורה. מנסים להעביר לכם מסר להוריד הילוך. עדיף לקבל ולא להתנגד. יתכנו הוצאות כספיות לא מתוכננות. מותר וכדאי לבקש עזרה חברים. אם לא יועיל- לא יזיק ולפחות לא תרגישו כל כך לבד. האושר והעושר בהישג יד, אבל השגתם תלויה בגישה רכה ועדינה יותר.

מזל שור
אתם מגלים עניין רב באדם חדש שפגשתם ולמרות שברור לכם שלכיוון רומנטי אין כאן סיכוי, אתם מתפתים לבלות זמן רב ביחד. אל תעשו שטויות. תחום הזוגיות זקוק לשינוי אבל לא בסגנון הזה. אל תהססו להיפגש עם בני המין השני ולבדוק כל עניין לגופו. נא לא להבטיח הבטחות שכלל לא בטוח שתוכלו לעמוד בהן. הרקיע קובע כי אסור לכם להרשות לחוסר בטחון להכניע אתכם או לשלוט בכם.

מזל תאומים
אתם עסוקים יותר מידי בבזבוז כספים וזה רק מעיד שעליכם להתאפס ולתפוס שליטה מחודשת על מה שקורה לכם בחיים. מוטב לגלות מעט יותר בגרות כלכלית וכללית. הרושם הראשוני שלכם ממישהו בכיר בעבודה – לא ממש מדהים, אך לא ירחק היום ותגלו ממש באותו מקום- ידיד של אמת. הרקיע רומז על מסתורין, רז, סוד, תעלומה והתרחשויות מעורפלות מאחורי הקלעים.



מזל סרטן
זהו פרק זמן טוב מבחינה חברתית. אתם יודעים להקשיב וגם לתת עצה שלא תמיד מיישמים אך בהחלט מעניקים לה חשיבות במערכת הכוללת של קבלת החלטות. אל תוותרו על זמנכם הפנוי למען אחרים. לעיתים יש לכם נטייה לעשות זאת ולצבור כעסים מיותרים. בעבודה פידבקים חיוביים. הרקיע רומז על תסכול בשל ביקורת עצמית רבה מדי וקובע כי עליכם לנהוג בסלחנות כלפי עצמכם.

מזל אריה
בני המשפחה לוחצים עליכם ואתם מרגישים שאינכם יכולים לעמוד בכל מה שנדרש מכם, מה עוד שיש דרישות סותרות. קשר עם מישהו שנוסע בקרוב לחו"ל, מקבל ניחוח עסקי ואתם מפתחים ציפיות. קחו בחשבון שאלה עלולות לא להתגשם, בוודאי לא בקצב שנראה לכם, למרות שהעיתוי קשור בהרגשה נפלאה שבאה בעקבות שחרור מדאגה, או כתוצאה מבשורה משמחת.

מזל בתולה
זהו פרק זמן שמאופיין במגמה להתפתחות אישית. אתם מחזקים את העצמאות ואת היכולות הפנימיות. הראיה שלכם לגבי הרבה מאוד דברים משתנה. מתאים לכם מאוד להירשם ללימודים בתחום חדש שלא נחשפתם אליו קודם לכן. מומלץ להתייעץ עם מישהו שיכול לשפוך אור על הנושא. העיתוי קשור במזל טוב ובדברים הטובים בחיים, בעיקר בכסף וברווחים חומריים.


מזל מאזניים
אתם משנים את צורת ההתנהגות שלכם וזוכים לתשבחות ולפרגון מצידם של הסובבים אתכם. הפתיחות שלכם והעלאת סף הרגישות פותחות אפשרויות חדשות גם בתחום הרומנטי. אדם אשר בשמו מופיעה האות נ', יהווה הפתעה גמורה. ביום שלישי צפוי בילוי שישנה את אופיו מסולידי לסוער. זהו עיתוי נפלא המבטיח הצלחה בכל התחומים ובעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים.

מזל עקרב
בני הזוג מפרגנים ואתם מקבלים תחושה נעימה שבסופו של דבר יש לכם על מי לסמוך. מי שפנוי, זוהי שעת כושר להכיר אנשים מתאימים באמת. עשו מאמץ לצאת מהבית למרות לו"ז עמוס. הסקרנות הטבעית והחיזוקים שקיבלתם לאחרונה מבני המין השני- יעזרו לכם. מאידך, הרקיע רומז על הצורך להישמר מנוכלים ומהבטחות שווא. כמו כן הוא מזהיר מפני טיפוח אשליות.

מזל קשת
צפוי שינוי ניכר באווירה הביתית וכן במערכות חברתיות אליהן אתם שייכים. יחסי הציבור שאתם עושים לעצמכם בהחלט מצליחים ואתם פופולאריים מאוד ומבוקשים. גם הדימוי העצמי שלכם שסבל לאחרונה מירידה מסוימת- מתאושש. אל תיקחו על עצמכם יותר מידי התחייבויות. זהו עיתוי של הצלחה ואושר אך במקביל, הוא מזהיר מפני התנשאות כלפי מי שהצלחתם להביס.


מזל גדי
הקלה בענייני עבודה מאפשרת לכם להשקיע מחשבה מחודשת בכל מה שקשור לתוכניות אישיות ולגבי מעברים ושינויים במקום מגורים. התגובות שלכם אימפולסיביות במידה מסוימת, למרות שאותן מחשבות מסתובבות לכם בראש זמן רב. עדיף להיות ערים לאינטואיציה ולא לשמוע בקול אנשים אחרים שמדברים ב'היגיון' חיצוני שלא משכנע אתכם כלל. הרקיע מבטיח הצלחה שתושג בעזרת התלהבות ואופטימיות. זהו עיתוי של אור ואש.

מזל דלי
שיחה בפגישה מקרית מביאה אתכם להכרה שאתם אכן רוצים מאוד לשנות מקום עבודה. נצלו את הכישורים והקסם האישי שלכם שנמצאים בשיא בימים אלה. צפויה לכם הצלחה למרות שיש לכם הסתייגויות וחששות. זה טבעי. מפגש אשר יישא אופי רומנטי יתפוס אתכם לא מוכנים. הרקיע חוזה ידידות, נדיבות ושמחה. זהו עיתוי חלומי לכל סוגי השותפויות, כולל אלו הקשורות בזוגיות. מישהו שאוהב אתכם מצליח לשנות את דעתכם בנוגע לתחום שחלמתם לעסוק בו. יפה לכם ככה.

מזל דגים
שינויים ושיפוצים בבית גוזלים את מירב זמנכם. גם כך אתם חשים לחוצים ונדמה לכם שאתם לא מספיקים כלום. זהו עיתוי נפלא לכל דבר ועניין, אך הרקיע מתריע מפני שאננות יתר והתנשאות. פנויים – את ענייני הרומנטיקה, אין ברירה אלא לדחות לפרק זמן אחר. הכוכבים מעודדים מצבים של פסק-זמן, התבודדות, שיקול דעת וחשבון נפש. הם דורשים זהירות ואיטיות.

מאמרים קשורים

Back to top button