אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 20.05-26.05

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
יש מי שטוען כי אתם מפעילים את האחרים בצורה שיטתית כדי למנוע מעצמכם להתאמץ יותר מידי, מה שמעורר אצלו התמרמרות וכעס. עליכם להתמודד עם מה שעובר עליו ועליכם בצורה מעמיקה ויסודית, על מנת לנקות את השטח. בתחום החברתי צפוי מפגש קבוצתי שלמרות שלא התלהבתם לקראתו, תיהנו ממנו מאוד. למי שלא נמצא בקשר, צפויה פגישה רומנטית נעימה.

מזל שור
רעיונות ישנים מתחילים להתגשם בקצב מהיר ואתם מתפעלים עד כמה הדברים יכולים להתרחש בלי מאמץ מצדכם. שבירת מחסום מחשבתי ישן תעזור לכם להתמודד. עם זאת, רגעים של חולשה עלולים לשבש את סדרי השבוע. קחו את הזמן ואל תתנו לאף אחד להלחיץ אתכם. גלו גמישות, גם אם זה קשה לכם. צפויה הצלחה כבירה לאמנים וליצירתיים שביניכם.

מזל תאומים
מוטב שתרדו אל קרקע המציאות. יש לכם כרגע מספר הצעות מעשיות שעומדות על הפרק. אל תפספסו את האפשרות שהתגלגלה אליכם בלי מאמץ מיוחד, זה לא קורה בכל שבוע. עליכם להחליט ללכת על כל הקופה. חיכיתם מספיק ושום דבר שלא השתנה עד עתה, לא עומד להשתנות בעתיד. זה העיתוי המתאים לפעולה. נקודה. מישהו מסכם איתכם דבר מה מסוים, אך בפועל עושה את ההיפך. מה שמתחיל בצליעה, גם ממשיך בדרך זו.



מזל סרטן
אדם איכותי פונה אליכם בהצעה שקשה לסרב לה. הקו המקשר ביניכם לבין אותו אדם הוא פעילות חברתית מסוימת. מכאן יכולה להתחיל מערכת שלמה של קשרים שתרתק אתכם למשך זמן לא קצר. יש לכם מה לספר לחבר/ה קרוב/ה אולם אתם מתלבטים. וודאו שהתועלת רבה מהנזק האפשרי ואז תחליטו. יש להרחיק מעליכם אדם שלשונו נוטפת ארס.

מזל אריה
אתם נראים במיטבכם ונראה שיש לכם את היכולת להתגבר על משקעי העבר ולחדש כוחות. עליכם לשמור על עצמכם מפני השפעות של אחרים. כל החלטה שתקבלו תתקל בהתנגדות מצד אנשים אחרים, אז אל תצאו למלחמות. הביעו בצורה פשוטה והחלטית את דעתכם, הדגישו שאין לכם כוונות לחזור בכם בעתיד הנראה לעין ו….זהו זה. יש לוותר על עיסוקים קרייריסטיים לטובת נישואין מאושרים.

מזל בתולה
תחושה של חוסר משמעות מעכירה את מצב הרוח. הקדישו מעט מהזמן הפנוי שלכם לפעולת התנדבות כלשהיא. אל תתעלמו מהמציאות למרות שאין לכם כרגע רעיונות חדשים. בתום העבודה, כדאי לברר מה בדיוק מעמדכם ולפעול בהתאם, בלי זמן לרחמים עצמיים. מומלץ להקדיש זמן לתכנון העתיד ולאפשר לעצמכם לדמיין אתכם במספר סיטואציות אפשריות. חדשות טובות מגיעות אליכם באמצעות כלי התקשורת.


מזל מאזניים
הפתרון שלכם להגיע להרגשה טובה הוא לשמור על סדר שבוע מאורגן. כך תוכלו ליהנות משני העולמות גם יחד, כאשר אתם מקדישים את שעות הערב והלילה לעיסוקים מועדפים. חשוב שתמצאו זמן לשעשועים ולבילויים כדי לא לשקוע מעל הראש בעבודה ולהפוך לרובוטים של עבודה. פגישה שהייתה אמורה להיות רומנטית, עלולה להפוך למאבקי שליטה. אם לנסח בפשטות, כדאי שתשקלו מילים.

מזל עקרב
אתם מתחזקים ומתאוששים בקצב מהיר למדי מהנפילה הרגשית שסבלתם ממנה לאחרונה. רגישות יתר מונעת מכם להתקדם בכיוון חדש הקשור לקריירה, בו אתם יכולים להצליח בצורה מטאורית. למרות הסימפטיה, אל תתפתו לעזור לחבר/ה קרוב מעל למינימום, כדי לא להתערב יותר מידי בסכסוך פרטי שאינכם קשורים בו. מאידך נראה כי דווקא עסקה הרפתקנית תוביל אל רווחים נאים.

מזל קשת
אל תבססו את המסקנות שלכם על העבר. וודאו שאתם בוחנים ובודקים את המצב כפי שהוא עכשיו ובצורה הכי אובייקטיבית שאפשר. מישהו קרוב לכם לא מתפנה כבר מספר ימים כדי לדבר איתכם למרות שאתם מצהירים על דחיפות הצורך שלכם לבדוק מה מתרחש. עמדו על זכותכם לדעת היכן אתם עומדים. חשוב לקיים שיחה כנה, בלי לתת לצד השני להתחמק. ידידים בעלי השפעה מפלסים לכם דרך.


מזל גדי
צרכים אישיים דחופים גורמים לכם להזניח מחויבויות שבשגרה. קשה לכם עם המצב הזה, אולם מצד שני נדמה שהגיע העיתוי המתאים והצורך- שתעשו למען עצמכם. בצורה כזאת תוכלו לפחות להשתחרר מרגשות קיפוח שמלווים אתכם מזה זמן מה. נראה כי תנקטו בצעדים חשובים וחד משמעיים שיעמידו מישהו קרוב אליכם, על ה'רגליים אחוריות'. שימו מבטחכם באדם זקן ובא בימים.

מזל דלי
קחו לידיים שלכם את היוזמה לפעולה. הפאסיביות שאתם מגלים אינה תורמת לכם מאומה, להיפך. קבלו השראה לפעולה מאנשים קרובים לכם, גם אם אינכם מקבלים בצורה שלמה ומוחלטת את דרך החשיבה והפעולה שלהם. אל תתנו לאדם כפייתי למשוך אתכם להרפתקאות בהבטחות שווא. אל תחכו יותר מידי. הגבילו את עצמכם בזמן מוגדר. זכרו כי כל מכשול הוא בעצם, הזדמנות בתחפושת.

מזל דגים
יש בפניכם לא מעט שיעורים ללמוד על מנת להתרומם מעל הצרכים הבסיסיים שגורמים לכם לרצות דווקא את מה שאתם לא יכולים להשיג. אירועים שלא נלקחו על ידכם בחשבון, גורמים לכם להרגיש כאילו עולמכם מתמוטט וברור שהמצב במציאות רחוק מכך מאוד. עניינים שקשורים לזוגיות תופסים את מרבית זמנכם. כדאי שתרפו את הלחץ. יש לשאוף אל האושר, גם במחיר של וויתור על העושר.

מאמרים קשורים

Back to top button