אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 27.05-02.06

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
האנרגיות הקוסמיות בבית השישי שלכם, בית העבודה, יוצרות מצב לחוץ במקצת. אתם תחוו עומס בעבודה. אולם נקודת האור בכל העניין היא בזה שתגלו אפשרויות חדשות לעשות כסף. אפשרויות עסקיות נמצאות בכל פינה. עליכם רק לגלות ערנות ולהעז. תמיד אפשר למצוא תירוצים למה לא לנסות משהו חדש. הדינאמיקה הזאת אינה תורמת לכם שום דבר, מלבד רגשות תסכול.

מזל שור
מצבו ההרמוני של הרקיע שמעליכם, משפיע לטוב על המתרחש איתכם בתחום האישי. זהו פרק זמן מתאים לבילוי עם חברים. קיים סיכוי גבוה למפגש בעל אופי רומנטי עם אדם יוצא דופן, ממש כמו שאתם אוהבים לאחרונה. כדאי להשקיע מעט יותר תשומת לב מהמקובל ולהקשיב לדברים הנאמרים וגם לשים לב למה שקורה בשפת הגוף. יתכן שלא כל הנאמר הוא אמת לאמיתה. עליכם להיות זהירים שלא יפעילו עליכם מניפולציות. הדבר אפשרי ואתם עלולים להיפגע רגשית.

מזל תאומים
פרק זמן זה יוקדש לתחום החברתי – בו צפויות לכם הכרויות חדשות. מצב הרוח שלכם –מרומם. אתם מרגישים טוב וכל מי שנמצא איתכם בקשר מרגיש את זה ורוצה להיות איתכם ובחברתכם כמה שיותר. נצלו את המומנטום ליציאה לבילוי. למי שלא נמצא בקשר, יש סיכוי גבוה במיוחד להכיר מישהי (מישהו) ולפתח רומן. שימו לב כי אינכם נסחפים לקטע שאינו מחייב, משום שאתם עלולים להיפגע רגשית מכך.



מזל סרטן
האנרגיות הירחית [אנרגיות המגיעות מן הירח] בגזרת מזל סרטן, גורמות לתסיסה פנימית ולמעין תזזיות באווירה שמלווה אתכם. זה מן חוסר שקט שמלווה אתכם החל מיום ראשון הופך לקראת יום שלישי לדחף בלתי נשלט. יש לכם חשק עז לשבור את המסגרת, להשתחרר ולהיעלם מן המקום בו אתם נמצאים. הפתרון: נסיעות וטיולים. סוף השבוע באופק הרחוק, אך למרות שקשה לכם לקחת יוזמה, כדאי להרים טלפון ולקבוע תוכנית מוגדרת עם חברים.

מזל אריה
ייתכן כי בתחום החברתי תרגישו בדידות, למרות שבדרך כלל יש לכם חברים רבים, וזאת בשל מצבו של הבית השלישי שלכם, בית החברים והחברה. תחושת התסכול שתתעורר בכם, תגרום לכם לבחון מחדש את היחסים שיש לכם את הסביבה. שיחה והתייעצות עם מישהו קרוב שבשמו מופיעה האות ר', עשויה לשפוך אור על מה שקורה. צפויה לכם פגישה מעניינת עם אדם יוצא דופן.

מזל בתולה
בפרק זמן זה אתם מעדיפים להיות בבית ולעשות… כלום. נו טוב, לא פלא, ככה זה כאשר אנרגיות תוססות מבקרות בגזרה שלכם. מצד שני, החובות המוטלים עליכם לא נעלמים לשום מקום. כדאי שתבדקו את לוח הזמנים שלכם ותקפידו על תכנון נבון של הזמן. חבר קרוב יוכל להושיט עזרה במידה ואתם מרגישים שהעומס עליכם גדול מידי. רק תבקשו! אף אחד לא יכול להציל אתכם מעצמכם, רק אתם.


מזל מאזניים
האנרגיות הטובות המתחילות לזרום אל הבית הרביעי שלכם, בית המשפחה, מביאות בשורות טובות לכל אשר קשור ומושפע מנושא זה. תהיה לכם הזדמנות להיות במרכז העניינים בתחום העבודה. ההצלחה מאירה לכם פנים ואתם קוטפים פירות. בתחום האישי- אתם חושבים שאתם מאוהבים אך השאלה היא האם גם הצד השני חושב ומרגיש כמוכם. העניין שווה בדיקה מעמיקה ושיחה ישירה. עדיף להתעמת עם העובדות מאשר להצטער. וחוץ מזה, האם לא נמאס לכם מ'הנדנדה' הרגשית ומהרגשת ה"דה ז'וו"?

מזל עקרב
הבית החמישי שלכם, בית הפנאי והבילויים, חוגג וצוהל באנרגיות ברוכות ונפלאות. למרות שאתם מתחילים את השבוע ברגל שמאל, לקראת יום שני צפויה התפתחות חיובית. מפגש מקרי יוביל לשיחה מעניינת ולאפשרות של שיתוף פעולה. אתם תפגשו אדם מעניין שבשמו מופיעה האות ש'. אותו אדם, הינו בעל כוונות טובות אך לא בטוח שהקצב שלכם- תואם. בדקו את העניין עוד לפני שאתם מתחייבים.

מזל קשת
מצב האנרגיות בבית העבודה שלכם מותיר רושם טוב, אך למרות שאתם משתדלים מאוד, הלחץ בעבודה והתוצאות- נותנים בכם את אותותיהם. אתם לא מרוצים ממהלך העניינים ונוטים להוציא את הלחץ בבית. לבני המשפחה שלכם ו/או לסובבים אתכם, נמאס מהביקורת והתוצאה- מתח. קחו לעצמכם פסק זמן. עשו חשבון קר ונוקב עם עצמכם בהקשר לשינויים אפשריים. לא כל מחשבה חייבת לקבל ביטוי מילולי. נסו להתאפק!


מזל גדי
האנרגיות בגזרת מזל גדי עלולות להשרות עליכם אווירה של מבוכה וחוסר וודאות. עכשיו, יותר מתמיד, אתם מרגישים צורך באישורים מהסביבה ושמישהו יגיד לכם שאתם נאהבים ומוערכים. הדבר יכול להתבטא בשיחה עם אדם מקורב לכם. חוסר בתקשורת ישירה עלול להביא לוויכוח. מכיוון שלא לכולם יש את היכולת לקרוא מחשבות, כפי שאתם חושבים לפעמים. הקפידו לבטא את עצמכם בבהירות. כדאי ליזום בילוי משפחתי או זוגי משותף.

מזל דלי
כוכב אוראנוס שליטכם נלחץ ברקיע על ידי אנרגיות המגיעות אליו מכוכבים מאתגרים, והתופעה מוזרמת לעברכם. צפוי פרק זמן עמוס הכולל הכנות לאירוע חברתי. אתם יכולים לבחור בין ביצוע המטלות השונות המוטלות עליכם, לבין יציאה לבילוי עם חברים. עם קצת תושייה ויצירתיות, תוכלו לשלב בין השניים. אחרי שתתחילו להרגיש לחץ, צאו מהבית. הימנעו משיחות טלפוניות ארוכות שגורמות לכם לבזבז זמן יקר.

מזל דגים
אנרגיות סוערות ולוהטות עומדות לעזוב את גזרת מזל דגים. פרק הזמן הנעים העובר עליכם, תואם את הרגשתכם הפנימית החיובית. התחום הרומנטי מתפתח בקצב איטי. אל תדחקו ואל תלחיצו משום שהצד השני זקוק לזמן כדי להיפתח אליכם. מידע חשוב שיגיע אליכם יכול להשפיע בכיוון של רכישה גדולה שדורשת התחייבות כספית רצינית. הטיפים לפרק זמן זה- שיקלו הוצאת כספים בקור רוח ושימרו על זרימת האנרגיה החיובית.

מאמרים קשורים

Back to top button