חגים ומועדים

מה הכוח של ראש השנה בחיינו?

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, גלילה עדי אוהבת ציון
מה הכוח של ראש השנה בחיינו – וכיצד עלינו לפעול בתקופה זו על מנת להשתחרר מהשלילי והמעכב ולחיות מתוך רווחה פנימית ועוצמה?

בראש השנה אנו קובעים את גורלנו לשאר השנה (ראש = שאר):
הזרע של השנה, הפוטנציאל נבנה, שערי השמיים פתוחים בעבורנו על מנת לנקות את האנרגיה השלילית שאולי הבאנו איתנו למועד זה (לימי הדין – שבהם אנו נשפטים בבית דין של מעלה – משפט קוסמי, אנרגטי, שבו האנרגיה של מעשינו הטובים מתקזזת עם האנרגיה של מעשינו השלילים בין אם במזיד או בין אם בשוגג) – ולהזרים אנרגיה חיובית, אשר תהדהד ותפעל עלינו בעוצמה במהלך השנה כולה. מראש השנה ועד יום כיפור- עשרת ימי תשובה בהם עלינו להתחנן ולבקש סליחה ומחילה על חטאינו, בדיבור, במעשה ובמחשבה ולהקרין תמונות אנרגטיות (ע"י שימוש בדמיון) של אהבה למשל לדמיין אנשים בחיינו גם שאנו אוהבים וגם כאלו שהכאיבו לנו – ו"לראות" בעיני רוחנו מצב מתוקן ומועצם. לגבי אנשים שעשו וגרמו לנו כאוס וכאב – מומלץ להציף באור ולראות כיצד כול אחד משתחרר והולך לנתיב מואר משלו, כמו כן, לדמיין תמונות אנרגטיות של קבלה, שפע וכול מה שקשור בטוב.

השנה הזאת תהיה רבת שינויים – חדים מהירים ונוקבים ולכן הדרך שלנו בשנה זו להיות בהגנה ועוצמה היא רק על ידי חשיבה ופעולה מוארת.


מי שירבה בשנה זו להיות בנתינה, בשחרור ממטעני העבר ויצעד קדימה למקומות חדשים בתוכו – בנבכי הווייתו ונפשו ללא הנצחת דפוסיו הישנים יזכה בשפע גדול וברווחה. כלל זה נכון לגבי כול שנה אך בשנה זו במיוחד !

התדר השורה כעת ביקום "אינו יכול " לשאת אנרגיות צורמות – ולכן השלילי נעלם ועובר התמרה אנרגטית באמצעות טלטלות קשות הנחוות במישור הפיזי באובדן חיים, אסונות טבע וכיוב' …

הקשיבו לשופר (היחשפו לתדר שלו), אשר תפקידו לבקוע את שערי השמים ולהעלות את בקשתכם לעולמות העליונים. כמו כן, לשופר סגולה של ניקוי תדרים וסילוק האנרגיות השליליות. בין השאר תפקידו לחבר אותנו בין העולמות ולאפשר לאור האינסוף להתגלות בחומר – בחיינו על פני האדמה.

ראש השנה- מחייב אותנו לחשוב ולהביט על חיינו מנקודת מבט של ראש- מלמעלה- מנק' השקפה גבוהה- לראות את התמונה הכוללת (ברמת הנשמה)- אפילו לדברים הקשים שנקרו על דרכינו יש סיבה- על כן- אנו מצווים לשאול ולהבין- מה עלי לעשות השנה הזאת באופן שונה, כך שתהיה שונה מקודמתה- מה אני למד/ה מכול השיעורים שעברתי ומה עלי ללמוד בנוסף? ולהזרים מהראש את האנרגיות וא  "התיכנות "מחדש לחיינו .
באותו האופן, שבו ניתנות למוח פקודות לשאר הגוף כיצד לתפקד, מבחינה קוסמית, אנו יכולים ממש לתכנת את השנה כולה! סוף תיקשור.


אשתף אתכם בטיפ שקיבלתי בתקשור כהדמיה מדהימה שעובדת- נסו והיווכחו :

שבו על הכורסה או במקום נוח וקחו 30 נשימות (הכניסו אוויר דרך האף – מלאו את הבטן – ונשפו דרך הפה)
דמיינו את המילה : ש פ ע  – באותיות דפוס בצבע זהב- קשורות ככתר מעל ראשכם- כך, שהאותיות יקיפו את ראשכם במעגל
-דמיינו קרן אור זהובה אשר מזרימה אור זהב לכול אות והאותיות מתחילות לגדול ולגדול … ולהיות מוארות יותר ויותר
-כעת דמיינו כיצד האור שיוצא מהאותיות חודר לראשכם ומראשכם לכול חלק בגופכם עד אשר אתם מוארים מבפנים וקרני אור יוצאים מכם
-קחו שלוש שאיפות ונשיפות- עם כול נשימה שכזאת החדירו אות, אות לליבכם
-כלומר: עם שאיפת אוויר פנימה אני מושכת אלי את האות ש ועם הנשיפה החוצה דרך הפה אני מחלחלת את האות ללב וכך עם שתי האותיות הנוספות
-כאשר המילה: "שפע" מוארת באור זהב באותיות דפוס בלב- לדמיין כיצד הלב מאיר את כול גופי
-לאחר מכן – ניתן לשלוח קרן אור זהובה המכילה צרוף אותיות אלו- לאנשים בחיינו הזקוקים לשפע ואף להקיף את כל מדינת ישראל והעולם כולו בצרוף זה .


מאמרים קשורים

Back to top button