ע"ב שמות

תורת הקבלה: ע"ב שמות. משמעות צרוף האותיות- ה.ה.ה

מערכת אלטרנטיבלי
סגולות 72 האותיות על פי הקבלה – משמעות ופירוש צרוף האותיות: ה.ה.ה.

ע"ב שמות לקוחים משלושה פסוקים בספר שמות פרק יד' פסוקים יט'-כא', שבכל אחד מהם 72 אותיות:

 יט וַיִּסַּע מַלְאַךְ הָאֱלֹהִים, הַהֹלֵךְ לִפְנֵי מַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל, וַיֵּלֶךְ, מֵאַחֲרֵיהֶם; וַיִּסַּע עַמּוּד הֶעָנָן, מִפְּנֵיהֶם, וַיַּעֲמֹד, מֵאַחֲרֵיהֶם.
 כ וַיָּבֹא בֵּין מַחֲנֵה מִצְרַיִם, וּבֵין מַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל, וַיְהִי הֶעָנָן וְהַחֹשֶׁךְ, וַיָּאֶר אֶת-הַלָּיְלָה; וְלֹא-קָרַב זֶה אֶל-זֶה, כָּל-הַלָּיְלָה.
 כא וַיֵּט מֹשֶׁה אֶת-יָדוֹ, עַל-הַיָּם, וַיּוֹלֶךְ יְהוָה אֶת-הַיָּם בְּרוּחַ קָדִים עַזָּה כָּל-הַלַּיְלָה, וַיָּשֶׂם אֶת-הַיָּם לֶחָרָבָה; וַיִּבָּקְעוּ, הַמָּיִם.


צירופי אותיות הקבלה

לצירופי אותיות אלה מייחסת הקבלה סגולות לפתרון בעיות בכל תחומי החיים, היות והם מיצגים את החיבור בין העולם הרוחני לעולם הגשמי. צרוף האותיות מחבר אותנו למקור כח שבאמצעותו אנו יכולים לשלוט בכל תחומי חיינו ולשנותם לטובה.

על פי המאמינים, כל שצריך הוא להביט בהם וללחוש אותם ויתגלה כוחם האדיר. היום, יותר ויותר אנשים בארץ ובעולם גילו את כוח צירוף אותיות הקבלה והם משתמשים בהם באמצעות תליונים שונים, טבעות, ואפילו קעקועי גוף לשימושים שונים.


ה ה ה – שם זה בא להגן על העונד אותו מכל פגע רע, כמו גם לשדך בין הכוחות הזכריים לבין הכוחות הנקביים בהוראת נישואין ופריון. 

ה – ניתן לחרוט את האות הא על גבי קמע בראשם של ראשי תיבות כגון: האשמלל"ב המייצגים את הפסוק: "הנה אנוכי שולח מלאך לפניך לשמרך בדרך" [שמות פרק כ"ג פסוק כ].
ה – הוספת האות הא לסוף מילה מורה על נקביותה: גישה זו רואה באו "יוד" את הכוח הזכרי, ויחד את המילה "יה"

ה – הענקת האות הא לאברם ולשרי [אברהם ושרה] הולידה שותפות פורייה ומפרה בין הכוח הזכרי לבין הכוח הנקבי.


מאמרים קשורים

Back to top button