ע"ב שמות

תורת הקבלה: ע"ב שמות. משמעות צרוף האותיות- ו.ז.ע.ם

מערכת אלטרנטיבלי
סגולות 72 האותיות על פי הקבלה – משמעות ופירוש צרוף האותיות: ו.ז.ע.ם.

ע"ב שמות לקוחים משלושה פסוקים בספר שמות פרק יד' פסוקים יט'-כא', שבכל אחד מהם 72 אותיות עוצמתיות במיוחד:

 יט וַיִּסַּע מַלְאַךְ הָאֱלֹהִים, הַהֹלֵךְ לִפְנֵי מַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל, וַיֵּלֶךְ, מֵאַחֲרֵיהֶם; וַיִּסַּע עַמּוּד הֶעָנָן, מִפְּנֵיהֶם, וַיַּעֲמֹד, מֵאַחֲרֵיהֶם.
 כ וַיָּבֹא בֵּין מַחֲנֵה מִצְרַיִם, וּבֵין מַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל, וַיְהִי הֶעָנָן וְהַחֹשֶׁךְ, וַיָּאֶר אֶת-הַלָּיְלָה; וְלֹא-קָרַב זֶה אֶל-זֶה, כָּל-הַלָּיְלָה.
 כא וַיֵּט מֹשֶׁה אֶת-יָדוֹ, עַל-הַיָּם, וַיּוֹלֶךְ יְהוָה אֶת-הַיָּם בְּרוּחַ קָדִים עַזָּה כָּל-הַלַּיְלָה, וַיָּשֶׂם אֶת-הַיָּם לֶחָרָבָה; וַיִּבָּקְעוּ, הַמָּיִם.


צירופי אותיות הקבלה

לצירופי אותיות אלה מייחסת הקבלה סגולות לפתרון בעיות בכל תחומי החיים, היות והם מיצגים את החיבור בין העולם הרוחני לעולם הגשמי. צרוף האותיות מחבר אותנו למקור כח שבאמצעותו אנו יכולים לשלוט בכל תחומי חיינו ולשנותם לטובה.

על פי המאמינים, כל שצריך הוא להביט בצרוף אותיות הקבלה, ללחוש אותם ויתגלה כוחם האדיר. היום, יותר ויותר אנשים בארץ ובעולם גילו את כוח צירוף אותיות הקבלה והם משתמשים בהם באמצעות תליונים אנרגטיים שונים, טבעות, ואפילו קעקועי גוף לשימושים שונים.


ו ז ע ם – שם זה מחולל נפלאות בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה, כמו גם בענייני אישות ופריון. השם נפלא עבור מי שמתחזקים באמונתם.

ו – צורתה של האות וו הנטועה על עומדה הזכירה למקובלים מעין עמוד. ואכן הם נוטים לכנותה "עמודו של עולם".

ז – האות ז' מעוררת אסוציאציות של גבריות ושל זכרות:  בעיקר בשל צורתה הנקבית של האות ח' הסמוכה לה.

ע – חורטים את האות ע בראשם של ראשי תיבות עביא המייצגים את הפסוק "עין בעין יראה אור".

ם – האות ם מורכבת משתי אותיות ד: צורתה של האות ד בכתב העברי הקדום מזכירה פתח של אוהל או דלת [שער] הסובבת על צירה ופותחת הזדמנויות חדשות.


מאמרים קשורים

Back to top button