ע"ב שמות

תורת הקבלה: ע"ב שמות. משמעות צרוף האותיות- פ.ו.י

מערכת אלטרנטיבלי
סגולות 72 האותיות על פי הקבלה – משמעות ופירוש צרוף האותיות: פ.ו.י.

ע"ב שמות לקוחים משלושה פסוקים בספר שמות פרק יד' פסוקים יט'-כא', שבכל אחד מהם 72 אותיות עוצמתיות במיוחד:

 יט וַיִּסַּע מַלְאַךְ הָאֱלֹהִים, הַהֹלֵךְ לִפְנֵי מַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל, וַיֵּלֶךְ, מֵאַחֲרֵיהֶם; וַיִּסַּע עַמּוּד הֶעָנָן, מִפְּנֵיהֶם, וַיַּעֲמֹד, מֵאַחֲרֵיהֶם.
 כ וַיָּבֹא בֵּין מַחֲנֵה מִצְרַיִם, וּבֵין מַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל, וַיְהִי הֶעָנָן וְהַחֹשֶׁךְ, וַיָּאֶר אֶת-הַלָּיְלָה; וְלֹא-קָרַב זֶה אֶל-זֶה, כָּל-הַלָּיְלָה.
 כא וַיֵּט מֹשֶׁה אֶת-יָדוֹ, עַל-הַיָּם, וַיּוֹלֶךְ יְהוָה אֶת-הַיָּם בְּרוּחַ קָדִים עַזָּה כָּל-הַלַּיְלָה, וַיָּשֶׂם אֶת-הַיָּם לֶחָרָבָה; וַיִּבָּקְעוּ, הַמָּיִם.


צירופי אותיות הקבלה

לצירופי אותיות אלה מייחסת הקבלה סגולות לפתרון בעיות בכל תחומי החיים, היות והם מיצגים את החיבור בין העולם הרוחני לעולם הגשמי. צרוף האותיות מחבר אותנו למקור כח שבאמצעותו אנו יכולים לשלוט בכל תחומי חיינו ולשנותם לטובה.

על פי המאמינים, כל שצריך הוא להביט בצרוף אותיות הקבלה, ללחוש אותם ויתגלה כוחם האדיר. היום, יותר ויותר אנשים בארץ ובעולם גילו את כוח צירוף אותיות הקבלה והם משתמשים בהם באמצעות תליונים אנרגטיים שונים, טבעות, ואפילו קעקועי גוף לשימושים שונים.


פ ו י – שם זה פותח דלתות אל רזין דרזין ואל סודות ותעלומות גדולים בעולם הנסתר והופך את העונד אותו ליודע ח"ן.

פ –  חוקקים את האות פ בראש ראשי תיבות פאפאבווב המייצגים את הפסוק "פה אל פה אדבר בו ובמראה ולא בחידות" [במדבר י"ב ח].

ו – התכונות המיוחסות לאות ו' הן משענת, חיזוק וחיבור: לרוב היא מקשרת ומגשרת בין כוחות החסד לבין כוחות הדין.

י – ניתן לחרוט את האות י על גבי קמע בראשם של ראשי תיבות כגון: יאואכא"א המייצגים את הפסוק "יברכנו אלוהים ויראו אותו כל אפסי ארץ" [תהילים פרק ס"ז פסוק ח'].


מאמרים קשורים

Back to top button