מאמנים אישיים מומלצים

נחמיה ברייטברט

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על נחמיה ברייטברט. נחמיה משלב עבודה בשיטה מיוחדת שפיתח, המשלבת בתוכה כירולוגיה קבלית – שיטה עתיקה המאבחנת על פי כפות הידיים, צורת הקווים בהן, המרקם וצורתן הכללית- את אופיו של אדם, תכונותיו המולדות ואת הפוטנציאל הטמון עמוק עמוק בתת ההכרה.

נחמיה ברייטברט – הראה לי את כפות ידיך ואומר לך מי אתה. נחמיה ברייטברט עוזר לאנשים ליצור את המציאות המיטבית עבורם ואת איכות החיים שהם מאחלים לעצמם. הוא גם מסוגל לעזור לכם לגלות מה הכיוון הנכון עבורכם בחיים ואיך להגיע אליו. נחמיה משלב עבודה בשיטה מיוחדת שפיתח, המשלבת בתוכה כירולוגיה קבלית – שיטה עתיקה המאבחנת על פי כפות הידיים, צורת הקווים בהן, המרקם וצורתן הכללית- את אופיו של אדם, תכונותיו המולדות ואת הפוטנציאל הטמון עמוק עמוק בתת ההכרה. אלמנטים אלה יכולים להעיד לא רק על העבר והווה, אלא גם לתת מידע רב ערך ורמזים מדויקים להפליא על העתיד ועל הצפון לנו.

עובדה ידועה היא כי מרבית האנשים אינם מרוצים לגמרי מהחיים שלהם. רובנו מתלוננים לא מעט על זוגיות (בין אם היא קיימת או לא), עבודה וקריירה, בריאות, סיפוק ותחושת הגשמה עצמית שלעיתים קרובות מתפספסת על רקע של אילוצים כלכליים ואחרים. אנו תוהים  לעיתים קרובות מה היה קורה אילו בחרנו בנתיב אחר בנקודות זמן קריטיות בחיים. לעיתים העיסוק שהיה מספק ומתאים לנו בגיל מסוים מאבד לפתע את משמעותו ואנו משתוקקים לשינוי, אבל לא בטוחים לאיזה כיוון מתאים לנו ללכת, ובעיקר- האם נצליח בו. למרביתנו יש עניינים ושאלות לא פתורות רבות ועם הגיל הן הולכות ומתרבות. דאגות, חרדות, חששות ופחדים, מונעים מאיתנו לעיתים להעיז ולנסות לנקוט בצעדים הרי גורל, גם אם אנו מודעים לכך שהנשמה 'מחפשת' דרך אחרת. בדיוק במקרים כאלה-  נחמיה יכול לעזור!

"כבר בגיל צעיר הרגשתי שאני מוצא את תחושת הסיפוק העמוקה ביותר בלייעץ לאנשים ולסייע להם למצוא את הדרך הנכונה עבורם" מגולל נחמיה את סיפור חייו האישי שהוביל אותו אחרי שנים רבות של עיסוקים שונים להגיע למחוז חפצו. "לקח לי זמן להגיע להבנה שלא אהיה מאושר עד שאתעסק בדיוק במקצוע המתאים לי ביותר. תמיד הייתי 'כותל' לחברים שבאו להתייעץ איתי כדי לקבל פרספקטיבה חדשה על מצבי חיים שונים ועם הזמן החלטתי שזה בדיוק מה שאני הולך לעשות."נחמיה זנח את כל עיסוקיו האחרים ופנה ללמוד את התחום הכירולוגיה הקבלית. הוא גם למד תחומים נלווים שיסייעו בידו להעביר את מטופליו 'מעבר לגשר על פני מים סוערים' ולהוביל אותם ליעדם. "אבחון על פי כפות הידיים הוא אמצעי לאבחן ולהבין מה המהות הפנימית של בן אדם. ה NLP והאימון האישי מאפשרים להגשים את הרצון ואת המידע המתגלה."

מתברר שכמו במקרים רבים אחרים "השלם גדול מסך חלקיו" ולכן השיטה של נחמיה מוכיחה את עצמה שוב ושוב ועל כך מעידים מטופליו הרבים, הטוענים בעקביות כי בעזרתם השתחררו מחיים של פחדים וחוסר העזה לכיוונים חדשים ומרגשים שממלאים אותם בשמחה יומיומית לצעוד בין שבילי החיים וליהנות מכל רגע ורגע.

איך מתקיים הייעוץ?
"ייעוץ אופטימאלי מתקיים במפגש אישי, אם כי ניתן גם לצלם את הידיים בסורק ולקבל תשובות. באמצעות כירולוגיה קלאסית, שיטה בת אלפי שנים, הנזכרת כבר בספר הזוהר הקדוש, ניתן למצוא את הסיבות לבעיות כרוניות מתמשכות ולפתור אותן. במקרה מסוים הגיע אליי בחור בן 34 שהצהיר שהוא מאוד רוצה זוגיות. ראיתי בכפות הידיים שלו שיש לו בעיה עם אימו שמפריעה לו להתקדם לכיוון של בניית משפחה. הוא כעס עליי מאוד ועזב. אחרי כשנה וחצי חזר אליי ואמר שרק עכשיו הבין למה התכוונתי…. אני תמיד מסביר למטופלים שלי שאני משקף עבורם את המציאות ואומר דברים שלא על מנת להרגיז אלא כדי ללמוד מה מקור הבעיה ואיך אפשר להתקדם ממנה לכיוון חיובי ורצוי יותר. לעיתים יש שאלות שאני לא יכול לענות עליהן ומתמקד בלכוון את האדם למקום בו יראה בעצמו את האפשרויות הטמונות עבורו בדרך חדשה. למשל הגיע אלי מישהו ששאל אותי אם כדאי להתגרש או לא. בבדיקה שערכתי הבנתי שהאיש רודף שמלות מטבעו ואמרתי לו שאם יתגרש ויתחתן שוב, צפויים לו גירושין נוספים בעתיד. המלצתי לו ללכת למישהו שיעזור לו לשנות את דפוס החשיבה וההתנהגות שלו ורק אז לקבל החלטות גורליות. "

אז מה הבעיה? הרי כולנו רוצים לחיות טוב יותר. לא?
"האמת היא שמרבית האנשים חוששים משינוי. זאת עובדה ידועה אבל היא מהווה גורם מעכב חזק מאוד. כולנו חיים במעגלי נוחות מסוימים וגם אם אנו סובלים בהם, אנו בדרך כלל מעדיפים את ה'מוכר והידוע' על פני חוסר וודאות. רוב האנשים לא רוצים לדעת מה שהם לא רואים מרחוק ולא רוצים לדעת…."

אז במה תלויה הצלחת הטיפול?
" קודם כל תלוי מה מידת הנכונות של המטופל לשנות את חייו. יש הרבה אנשים שאומרים שהם רוצים לשנות את החיים, אבל בעצם אינם מוכנים להיכנס לתהליך שידרוש מהם מאמץ אמיתי וכנה לשנות את עצמם. אם אין מחויבות ורצון של 100% אפשר לבדוק למה זה קורה ומשם להמשיך הלאה….חלק חשוב נוסף בהצלחה, הוא הדינאמיקה הנוצרת בין המטפל למטופל. לעיתים נוצר חיבור מיידי בין אנשים ואז קל יותר לבן אדם להיפתח ולהאמין. זה קורה בדרך כלל כאשר אני מספר לאנשים את סיפור החיים שלהם כולל עובדות אישיות שרק הם יודעים בעצמם. זה מצב שמעורר אימון והקשבה. 

מה סוד ההצלחה שלך?
"הסוד הוא בשילוב. האבחון של כפות הידיים מדויק ביותר ואחריו מגיע השלב של שינוי באמצעות שיטת ה NLP. בשיטה זאת ניתן להגיע להרפיה עמוקה המחברת את האדם לתת מודע. יש אנשים שאוהבים לדבר ולשמוע את עצמם ומתוך המקום הלוגי הזה הם מתחילים להבין ולהגיע למקומות שלא היו בהם מעולם. יש אנשים אחרים, רוחניים יותר, שאיתם ניתן לעשות מסע בציר הזמן ולהגיע למקומות בהם נוצרה אמונה או התנהגות מגבילה שכבר אינה מתאימה להם יותר ולשנותה. לעיתים ניתן להגיע לתוצאות אחרי טיפול אחד ולעיתים נדרש יותר זמן. בכל מקרה, זאת היא דרך יעילה במיוחד למי שרוצה להגיע לתוצאות."

כשהעולם כולו פרוש לפניך, בכפות ידיך, זאת נקודת התחלה מצוינת 'לקחת את עצמך בידיים', תרתי משמע, ולהתחיל במסע פנימי מרתק שבסופו תהיה האדם שתמיד רצית להיות. אם רק תרצו בכך- תוכלו לשנות את כל שדורש לכם כדי לגעת באושר
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 
072-2285451
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על נחמיה ברייטברט

מאמרים קשורים

Back to top button