מדריכים להעצמה והגשמה עצמית

איילת סגל – קהילת טלוס למוריה בישראל

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על איילת סגל, תושבת מושב מגשימים, M.A בחינוך, היא נציגת 'טלוס'- קהילה בינלאומית שיש לה גם 'שלוחה' בישראל. זאת קבוצת אנשים שרואים את עצמם כ'משפחה' ומאמינים שהם צאצאי בני למוריה- תושבי יבשת עתיקה ששקעה במצולות הים בעידן קדום. בני הקהילה נפגשים בקביעות לפעילות משותפת למען חיים הרמוניים, של שיתוף, הקשבה, נתינה וכד'.

איילת סגל – קהילת טלוס למוריה בישראל – טלוס ולמוריה- השיבה הביתה. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את איילת סגל, תושבת מושב מגשימים, M.A בחינוך, היא נציגת 'טלוס'- קהילה בינלאומית שיש לה גם 'שלוחה' בישראל. זאת קבוצת אנשים שרואים את עצמם כ'משפחה' ומאמינים שהם צאצאי בני למוריה- תושבי יבשת עתיקה ששקעה במצולות הים בעידן קדום. בני הקהילה נפגשים בקביעות לפעילות משותפת למען חיים הרמוניים, של שיתוף, הקשבה, נתינה, תהליכי צמיחה ומודעות, תמיכה ריפוי פלנטארי ואהבה בין כל בני האדם עלי אדמות.

מי הם בני למוריה?
"בני למוריה חיו בתקופה עתיקה, ביבשת שבשלב מסוים, ששקעה בים. כתוצאה מכך, הוקמה עיר אור הקיימת בממד נסתר. כיום קיימות על פני כדור הארץ מספר רב של ערי אור ותפקידן ללמד אותנו לחיות ולתקשר אחד עם השני בשפת האהבה. ארגון טלוס ברחבי העולם כולל עשרות אלפי אנשים שכולם פועלים בהתנדבות במטרה עליונה של נתינה ללא גבולות וללא תנאי, לעצמנו, לזולת, לאדמה וליקום כולו. הפעילות שלנו כוללת מפגשים ברחבי ישראל ומסעות רוחניים להר שסטה שבארצות הברית שהוא המקום בו מייסדת הקהילה, אורליה לואיז ג'ונס, חוותה לראשונה את המידע המוצפן הזה ומשם החלה להעביר אותו הלאה".

מה הקשר בין למוריה וטלוס?
"העידן הלמוריאני החל בשנת 4,500,000 לפני הספירה ונמשך עד לתקופה שלפני 12 אלף שנים בערך. עד לשקיעת יבשת למוריה ואחר-כך יבשת אטלנטיס, היו על כדור הארץ שבע יבשות. הארצות שהשתייכו ליבשת הענקית של למוריה כללו ארצות שנמצאות כעת במעמקי האוקיינוס השקט, כמו גם מדינות המוכרות לנו וקיימות עד היום: הוואי, איי הפסחא, איי פיג'י, אוסטרליה וניו-זילנד, ארצות באוקיינוס ההודי ומדגסקר. החוף המזרחי של למוריה השתרע עד לקליפורניה ולחלקים של קולומביה הבריטית שבקנדה.


כתוצאה ממלחמות, התרחש הרס גדול בלמוריה ובאטלנטיס. לפני 25 אלף שנים, אטלנטיס ולמוריה, שתי התרבויות הנעלות ביותר באותו זמן, נלחמו זו בזו בגלל שאלות 'אידיאולוגיות'. הן החזיקו בשתי גישות שונות מאוד לגבי הכיוון שאליו צריכות לפנות התרבויות האחרות. הלמוריאנים האמינו שיש להניח לתרבויות הלא מפותחות, ולאפשר להן להמשיך להתפתח בקצב שלהן. פירוש השם טלוס הוא 'תקשורת עם הרוח, אחדות עם הרוח והבנת הרוח'.

כאשר טלוס נבנתה, היא הייתה אמורה להכיל כ-200 אלף איש. כאשר יבשת למוריה הושמדה, מעט מוקדם יותר מהצפוי, אנשים רבים לא הצליחו להגיע לטלוס בזמן. רק 25 אלף איש הצליחו להיכנס להר ולהינצל. זה היה מספר האנשים שנותרו מהתרבות הלמוריאנית באותו זמן. הרשומות הועברו קודם לכן לטלוס וכמו כן, נבנו בה כמה מקדשים. אנו יודעים שהמולדת האהובה- למוריה צללה אל מתחת לגלים בן-לילה. היבשת שקעה בדממה כה רבה שרוב האנשים לא היו מודעים כלל למתרחש. על פי תקשור שניתן על-ידי לורד הימלאיה בשנת 1959 באמצעות ג'רלדין אינוצנטי (הלהבה התאומה של אל מוריה), נודע שמספר גדול מהכוהנים שנשארו נאמנים לאור ולייעוד המקודש שלהם, עמדו על משמרם כמו קברניטים על ספינה שוקעת. חסרי פחד עד הסוף, הם שרו והתפללו בעת ששקעו אל מתחת לגלים. לפני שלמוריה שקעה, ידעו תושביה על פי נבואה עתיקה, שיום אחד, בעתיד הרחוק, רבים מבני האנוש יתכנסו יחד בקבוצות וישירו שיר זה שנית, מתוך ידיעה מוחלטת ש'ניצחון כדור הארץ' הושג.

בזמן שבו למוריה שקעה, אטלנטיס החלה לרעוד ולשחרר חלקים מאדמתה. הדבר נמשך כמאתיים שנים עד לשלב האחרון שבו שקעה היבשת כולה. במשך אלפיים שנים לאחר שקיעת למוריה ואטלנטיס, הפלנטה רעדה עדיין. בתוך מאתיים שנים כדור הארץ איבד שתי יבשות חשובות וחווה טראומה ועיכובים גדולים. הפלנטה הזדקקה לכמה אלפי שנים כדי להחזיר לעצמה את האיזון. במשך מאות שנים לאחר הרס שתי היבשות, הושלך אל האטמוספרה זיהום רב כל-כך שכדור הארץ לא חווה אור יום. האטמוספרה הפכה קרה מאוד משום שאור השמש לא הצליח לחדור מבעד לאטמוספרה הרעילה ולזיהום ומעט מאוד מזון הצליח לצמוח. אחוז גדול מבעלי החיים והצמחים הושמד.

כל התושבים מטלוס שהגיעו לכדור הארץ בגופי האור שלהם (כחצי מיליון), יעניקו לנו הזדמנות לרפא את הרשומות האישיות והפלנטאריות שלנו. זה יהיה שירות גדול לפלנטה ולאנושות, ועבור כל אחד ואחד מאתנו באופן אישי גם כן.

אנו עומדים על ספו של עולם חדש ועידן חדש ותפקידנו הוא ללמוד וללמד את שיעורי האהבה ולהקים את למוריה החדשה – גן העדן ששב ונגלה, העומד להתגשם שנית. טלוס, החלק של למוריה שנשאר נאמן לאור ולייעוד המקודש שלה, נישא אל הממד הרביעי בעת האסון. אנשיה התפתחו בסופו של דבר אל תודעת הממד החמישי, ועד ליום זה חיים בממד גבוה זה. טלוס האהובה שלנו וכל האנשים הנפלאים שחיים שם, היא ה'שער' שלנו למקום פלאי זה.(מתוך הרצאתה של אורליה לואיז ג'ונס, 22 באפריל 2002, תרגום, הוצאת אהבה) מטרת בני קהילת טלוס- למוריה המתחדשת היא לברוא במשותף ניקוי וריפוי חשובים מאוד עבור הפלנטה שלנו ו… עבור כולנו".


מה הפעילות המתבצעת בשיתוף החברים בעולם ובארץ?
"אנו נפגשים, לומדים ועושים עבודה רוחנית פנימית. כמו כן, קיימים קורסים שונים שעיסוקם בפיתוח תודעת צמיחה והתעלות. בין החברים מקיימת רשת תמיכה, הקשבה ועזרה הדדית. למעשה הקהילה מהווה 'בית' המעניק בטחון למשתתפים בתהליכים העמוקים אותם אנו עוברים וחווים בימים מיוחדים אלו מתוך אהבה ללא תנאי, נתינה וראיית האחר. קבוצות היוצאות למסע ההתעלות בהר השסטה הן מעגלי התמיכה, מעגלי האור אשר כל אחד מהחברים נושא את תדרי וצפני טלוס בתוך הווייתו ומפיץ אותם הלאה. כמו כן, אנו מפיצים ספרי תודעה למבוגרים ולילדים. אלה הם ספרים מיוחדים במינם המיועדים להעיר ולהאיר את הדרך לעולם החדש. את הספרים ניתן לרכוש דרך האתר שלנו".

איך את הגעת לקהילה?
"לפני מספר שנים, לאחר מותו של אבי, קרה משהו בחיי. נפתח אצלי ערוץ של תקשור עם סיום קריאת הספר 'מסרים של טלוס' אשר תורגם על ידי הוצאת אהבה, התחלתי לקבל מסרים, קול פנימי עמוק נשמע, 'ביום הולדתך ה-35, את תהיה על ההר וחייך ישתנו!'נסעתי להר השאסטה. נפגשתי עם נציגי טלוס ארה"ב, ובתמיכתם עברתי חניכות עמוקות. ביום הולדתי טיפסתי על ההר ושם עברתי חוויות הארה והתעלות עצמית. בעקבות החוויה והמידע שזרם אליי אף הוצאתי ספר 'מהלכה למעשה, מסע בדרך להתעלות', בהוצאת גלים. שכל תוכנו התקבל בתקשור. מבחינתי הרגשתי שנולדתי מחדש וכל חיי השתנו מהקצה אל הקצה".

מה זאת אומרת?
"הרגשתי שאני עוברת חוויה מיסטית שמהותה היא בחירה מחודשת בחיים. התודעה שלי הלכה והתרחבה ומאותו זמן אני ממשיכה וחוקרת את הנושא. בימים אלה אני עסוקה בכתיבת ספרי השני".

מה החזון שלך?
"לצרף עוד ועוד חברים לקהילה. אנו קבוצה של אנשים שמעוניינים להכיר את התדר של למוריה, להתחבר לזיכרונות המשותפים שלנו ולהיחשף למתנות שבכל אחד ואחת מאתנו. אני מזמינה את כל מי שרוצה להיחשף לאמת נצחית ולחיות באור להצטרף לטקסים עוצמתיים שאנו מקיימים אחת לחודש. ולפעילויות הקהילה המתקיימים בכל הארץ. אירוע משמעותי הקרוב, יתקיים ב-10 לחודש אוקטובר שהוא 'שער' מיוחד בזמן".

איילת סגל, נציגת ארגון טלוס למוריה העולמי, מובילה ביחד עם חברתה נורית טבנקין צוות מסור את קהילת טלוס למוריה ישראל. כל מי שמעוניין להרחיב את התודעה ולהיחשף לקהילה ייחודית, בעלת מכנה משותף רוחני- מוזמן להצטרף.

איילת סגל ונורית טבנקין הן נציגות טלוס בישראל.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו:
072-2285522
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על איילת סגל – קהילת טלוס למוריה בישראל

קישור לספר בחזרה לטלוס – הרפתקאות אוריון בעיר האור לחצו כאן
קישור לספר "מהלכה למעשה" מסע בדרך להתעלות לחצו כאן
קישור לספר עשרת הדברות של האנושות החדשה לחצו כאן

מאמרים קשורים

Back to top button