מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

רומן אברמוב

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על בעל קליניקה ברמת השרון, מומחה לדיקור סיני ושיאצו בשילוב פסיכותרפיה גופנית. רומן מטפל בפציעות, פציעות ספורט, בעיות אורתופדיות מגוונות כגון כאבי גב צוואר וכו'.

רומן אברמוב – ים של ידע, אוקיינוס של אהבה. רומן בין הגוף לנפש.

במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנו שמחים להציג את N.D. רומן אברמוב, בעל קליניקה ברמת השרון, מומחה לדיקור סיני ושיאצו בשילוב פסיכותרפיה גופנית. רומן מטפל בפציעות, פציעות ספורט, בעיות אורתופדיות מגוונות כגון כאבי גב צוואר וכו'.

מהי שיטת הטיפול שלך?
השנה אני חוגג עשרים וחמש שנות טיפול, במהלכן רכשתי ניסיון רב. במשך כל השנים אני מקפיד להמשיך ללמוד להתפתח ולהתחדש, על מנת למקסם את יכולתי לעזור לאנשים. 
השיטה שלי מבוססת על שילוב של רפואה סינית ושיאצו ככלים לאבחון וטיפול ברמה הפיזית והאנרגטית, בשילוב עם פסיכותרפיה גופנית- המאפשרת לי להבין את המצב הנפשי-רגשי בו מצוי המטופל. כך למעשה מתקבלת תמונה שלמה, שהרי אי אפשר להפריד בין יחסי הגומלין גוף-נפש.


מה הכוונה?
"אתן דוגמה נפוצה ביותר: אנשים רבים מאוד סובלים מבעיות אורתופדיות ובמיוחד כאבי גב וצוואר. מתוך ניסיון של למעלה מעשרים שנה, אני יכול לומר בוודאות שחלק נכבד מהבעיות האלה נובע ממתח רגשי מצטבר… החיים של כולנו עמוסים מאוד וכולנו צוברים עייפות ומתח. המנוחה של הלילה ואפילו יציאה לחופשה אינן בהכרח הפתרון. כדי להבין איך להשתחרר באמת מהלחצים הכבדים המוטלים על כתפנו (תרתי משמע) צריך להבין איך הגוף והנפש עובדים ומשפיעים זה על זה".
 
איך מתבצע הטיפול?
"בתחילת הטיפול אני מבצע אבחון באמצעות תשאול ועל פי הכלים של הרפואה הסינית. השלב הבא הוא טיפול בשיאצו, במהלכו אני עושה סריקה ובודק את הגוף של המטופל. כך, אני מקבל תמונה על המצב ¬- והמטופל מצדו, מתחבר לתחושות גופו… הוא מרגיש איפה ומה כואב לו ,אם יש מגבלות בתנועה, איזה אזורים נוקשים יותר ואיזה פחות. השיאצו מרכך ומגמיש את הגוף ומעלה את המודעות העצמית והדיקור- מסייע בתהליכי הריפוי ומאזן. כך כבר בפגישות הראשונות אפשר להרגיש שינוי ומנקודה זאת מתחילים לדבר על שינויים קלים באורח החיים. על סמך המידע שהגוף עצמו 'מספר לי' בונים תכנית טיפולית אישית".


איזה אוכלוסיה מגיעה אליך?
"הטיפול מתאים לכולם, החל מילדים ועד מבוגרים מאוד.
אפשר לחלק את המטופלים לשלוש קבוצות עיקריות:
1. מטופלים שמגיעים לתחזוקה שוטפת של הגוף ומבינים את הקשר הישיר של הגוף והנפש.
2 ספורטאים העוסקים במגוון רב של סוגי ספורט, לדוגמא טריאתלון, רוכבי אופניים, טניסאים ועוד. למרות היתרונות הידועים בעיסוק בספורט, ספורטאים עלולים לסבול משחיקה גופנית שאף עלולה עם הזמן לגרום לנזק בלתי הפיך, אם לא מטפלים בה נכון.
3. בנוסף, מגיעים אליי הרבה בני נוער שזקוקים לטפול ותמיכה בבעיות אופייניות לגילם. ידוע שבגיל זה הגוף עובר הרבה שינויים הן פיזיים והן רגשיים דבר שעשוי לגרום לבלבול רב ולקונפליקטים עם הסביבה.
עם השנים, גיליתי שבעזרת שיאצו בשילוב עם פסיכותרפיה גופנית אני מצליח להתחבר אליהם באופן ישיר ואובייקטיבי ולסייע להם למצוא את הדרך הנכונה עבורם במידה משמעותית".
 
רומן אברמוב, מטפל וותיק, בעל קליניקה ברמת השרון, מציע לכל אדם 'טיפולי תחזוקה קבועים' כדי לשפר את איכות החיים, להשתחרר מלחץ, מתח נפשי וכאבים מיותרים. רומן מסייע למטופלים הסובלים מבעיות אורתופדיות שונות. הוא גם מעניק ללקוחותיו הכוונה והנחיות לתזונה נכונה ושיפור אורח חיים מבחינה רגשית ומחשבתית.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו:  072-2285447
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאיזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על רומן אברמוב

מאמרים קשורים

Back to top button