מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

שלומית סאני

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על שלומית סאני מטפלת הוליסטית בבאר שבע. שלומית סאני מנהלת קליניקה פרטית וגם עובדת במסגרת קופת חולים לאומית. היא עוזרת למטופליה באמצעות מספר שיטות טבעיות: רפלקסולוגיה,IPEC אייפק, איור וודה, תמציות פרחי באך, צמחי מרפא ו"פאלם תרפי.

שלומית סאני – אוצרות ריפוי מהטבע. אנחנו שמחים להכיר לכם את שלומית סאני מטפלת הוליסטית בבאר שבע. שלומית סאני מנהלת קליניקה פרטית וגם עובדת במסגרת קופת חולים לאומית. היא עוזרת למטופליה באמצעות מספר שיטות טבעיות: רפלקסולוגיה,IPEC  אייפק, איור וודה, תמציות פרחי באך, צמחי מרפא ו"פאלם תרפי".

איך הגעת לתחום?
"עזרה לזולת וטיפול באנשים היו מאז ומתמיד התחום שלי… בצעירותי התנדבתי במד"א ושירתי בצבא בתור חובשת. כך  הפכתי להיות מודעת לתחום הטיפול הרפואי וגם ראיתי עד כמה התרופות הקונבנציונאליות מזיקות לעיתים, בגלל תופעות הלוואי שלהן. היה לי ברור שאשאר בתחום זה אולם אלמד רפואה טבעית שהיא חלופה הולמת להרבה מאוד תחלואים ומצבים בריאותיים שפוגמים באיכות החיים. ואכן, מיד אחרי הצבא, נרשמתי ללימודים ב"מכללת אדר" שם רכשתי תואר רפלקסולוגית בכירה ולמדתי טיפול באמצעות פרחי באך הפועלים היטב במישור הנפשי- רגשי. לאחר מכן, למדתי גם טיפולי איור- וודה- רפואה הודית ו'פאלם תרפי' שגם היא שיטת טיפול בכפות הידיים, היעילה במיוחד למצבים רגשיים ונפשיים כמו חרדות וטראומות.
למדתי את שיטת האייפק IPEC, זו שיטה מעולה לטיפול באלרגיות ורגישיות.


האם הטיפולים שלך מתאימים לכולם ובכל גיל?
"אני מטפלת רק בנשים ובילדים החל מגיל אפס. הטיפולים מתאימים לכולם ומותאמים אישית לכל מי שמגיע. הורים לתינוקות מקבלים אצלי הדרכה איך לפתור בעיות שכיחות ומעיקות כמו למשל כאבי בטן (קוליק) באמצעות עיסוי מיוחד שקל ללמוד אותו והוא מחולל פלאים בשטח לטובת התינוק הסובל ולטובת הוריו המותשים… אני גם נותנת ייעוץ פרטני בתחום טיפול כולל בתינוקות וגם מקיימת הדרכות וסדנאות במסגרות שונות. בין היתר, אני יכולה גם לעזור לילדים שסובלים מדלקות אוזניים וגרון, החוזרות ונשנות, בעזרת טיפולים טבעיים הכוללים שימוש במצרכים יומיומיים והכוונה לתזונה מתאימה. בנוסף, מגיעות אלי לקליניקה גם נשים עם בעיות פריון, בהיריון ולפני לידה. יש לא מעט נשים שסייעתי להן להיקלט להריון (כאלה שלא הצליחו בכך בגלל בעיות של מתח נפשי), לגרום להיפוך עובר ולמנוע ניתוח קיסרי (באמצעות רפלקסולוגיה), לרפא נשים שסבלו מכאבי ראש ומיגרנות במשך שנים ועוד…"

תוכלי לפרט על שיטת הפאלם תרפי?
"'פאלם תרפי' היא שיטה ייחודית שמבוססת על לחיצות שמסייעות להעביר מסרים למוח ולשנות דפוסי חשיבה. השיטה עובדת מצוין בתחום של מצבים נפשיים שלא נפתרו בדרך אחרת. בזמנו, הגיעה אליי מטופלת שעברה טראומה מינית בגיל צעיר. הגבר שפגע בה, היה גיסה והיא הרגישה ש'בגללה' אחותה התגרשה וחייה נהרסו. למרות שהייתה בטיפול פסיכולוגי ממושך, סבלה מבעיות של אינטימיות עם בעלה. אחרי שטופלה בשיטת ה'פאלם תרפי', מצבה השתפר לאין ערוך. כשמדובר בבעיות רגשיות, אי אפשר לא להזכיר גם את הטיפול בפרחי באך, המסייעים גם הם, בתחום זה, במידה רבה. אחת מהתמציות היותר מוכרות היא ה'רסקיו' המשמשת במצבי מתח ולחצים נפשיים. ניתן גם להכין תמציות המיועדות למצבים ספציפיים, בהתאם לצורך האישי של המטופל. למרות שקשה להסביר את פעילותן מבחינה מדעית נטו, העובדות מדברות בעד עצמן. התמציות פועלות על אנרגיות ותדרים, שכיום כבר ניתן למדוד אותם באמצעות טכנולוגיות חדשות".

מהי שיטת אייפק?
" שיטת IPEC היא שיטת טיפול הוליסטית מופלאה, הייחודיות של שיטה זו שהיא רואה את האדם כמכלול של גוף, נפש ורוח, ואת בריאותו כתוצאה של הרמוניה ואיזון ביניהם. השיטה פותחה ע"י אורי קניג, פסיכולוג קליני ישראלי שחי בלוס אנג'לס, קליפורניה, וע"י עדי שאנן. בעזרת אייפק ניתן לטפל מהשורש בבעיות כמו אלרגיות, רגישויות, בעיות חיסוניות, כאבים, קשיים רגשיים כמו: טראומות, פחדים, כעסים, דימוי עצמי נמוך, חרדה, אשמה, בושה, מתח נפשי, חרדה אקוטית או כרונית, פוביות, בעיות אכילה, התנהגות כפייתית, הפרעות קשב וריכוז, קשיי זיכרון ועוד. 
טיפלתי בלא מעט מטופלים בשיטה זו וההצלחה פשוט מדהימה"


האם ניתן לטפל בכל בעיה באמצעים טבעיים?
"הטיפול הטבעי יעיל ביותר כמניעה להתפתחות מחלות או בשלבים מוקדמים של הבעיה. כמובן שאם מגיע אליי מטופל עם בעיה כרונית מתמשכת, ייקח זמן ממושך יותר לרפא אותו ולכן, הייעוץ הוא אישי ופרטני ומשולב עם הטיפול התרופתי הקונבנציונאלי. איני ממליצה לאנשים שכבר נוטלים תרופות להפסיק אותן, כי זה יהיה צעד חסר אחריות. אני מנסה לעבוד עם המטופל בשיתוף פעולה עם הרופא המטפל בו במטרה להוריד בהדרגה את המינון התרופתי. זה כמובן תלוי במידת הפתיחות והרצון של כל הנוגעים בדבר. יחד עם זאת, כיוון שאנו חיים במאה ה 21, בישראל- מדינה לחוצה ובמיוחד באזור הדרום (הבעייתי בגלל המצב הביטחוני) – אני פוגשת הרבה אנשים שחווים חרדות ופחדים וטראומות למיניהן. כמי שמחוברת מאוד לרפואה ההודית, אני מאמינה שרוב המחלות נגרמות ממצבי מתח ותזונה לא נכונה. כאשר אני נותנת המלצות לאורח חיים בריא, שימוש במזון מבריא, שימוש אופטימאלי בצמחים ותבלינים מתאימים – אין ספק שהמצב הבריאותי של האדם ישתפר במידה רבה"!

כיצד היית מגדירה מטפל טוב? איך אפשר לשמור על הבריאות ואם כבר חלינו – למנוע הידרדרות במצב ואפילו להירפא?
"מטפל טוב הוא מי שעוזר לאדם לרפא את עצמו! טיפול טבעי הוא דרך בה המטופל לוקח על עצמו את האחריות למצבו ונעזר במטפל כדי לקבל הכוונה נכונה לדרך חיים חדשה".

שלומית סאני מטפלת הוליסטית מעניקה למטופליה חיים בריאים יותר, עזרה להמון אנשים להבריא ממחלות שונות. הגישה שלה היא" " תזונה נכונה, שלווה נפשית ונטרול לחצים ומתחים הינם הבסיס לכל אדם שרוצה לחיות טוב יותר, להרגיש ולהיות בריא!"

אני מזמינה אתכם לקליניקה שלי, בה תוכלו ליהנות מטיפול אישי, להשאיר את הבעיות והמחלות מאחור ולחיות מתוך שמחה ובריאות.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285947
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על שלומית סאני

מאמרים קשורים

Back to top button