מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

ד"ר מאיר זיו

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על ד"ר מאיר זיו – במקצועו פאראפסיכולוג ונטורופת, מטפל במגוון גדול של שיטות מיוחדות במינן, סופר שכתב שלוש עשר ספרים, מרצה מבוקש ברחבי הארץ וגם בעל מכללת 'ברק' הקיימת משנת 1998. בית הספר מציע לימודים ארוכי טווח בתחום הרפואה המשלימה וסדנאות מגוונות בכל תחומי המיסטיקה והטיפול ההוליסטי.

מאיר זיו – המכללה המובילה לרפואה משלימה . מאיר זיו הוא במקצועו פאראפסיכולוג ונטורופת, מטפל במגוון גדול של שיטות מיוחדות במינן, סופר שכתב שלוש עשר ספרים, מרצה מבוקש ברחבי הארץ וגם בעל מכללת 'ברק' הקיימת משנת 1998. בית הספר מציע לימודים ארוכי טווח בתחום הרפואה המשלימה וסדנאות מגוונות בכל תחומי המיסטיקה והטיפול ההוליסטי, הוא פתוח גם לחיילים  משוחררים הרוצים לנצל את כספי הפיקדון שהם מקבלים עם השחרור – ללימודים. 

רק במכללת ברק ניתן לנצל את כספי הפיקדון הצבאי ללימודי רפואה משלימה.

לחקור את הנפש בדרכים רבות
במשך שנים רבות עסק זיו מאיר בפסיכותרפיה אולם עם הזמן הבין שחסר לו נדבך נוסף כדי לעזור באופן מעמיק ומלא למטופליו. הוא המשיך בלימודיו והפך לנטורופת ופאראפסיכולוג המשתמש בטכניקות ייחודיות ומרתקות כגון הרפיה עמוקה, פירוש חלומות, קבלה ושחזור גלגולים – הכול כדי לפתור בעיות רגשיות שונות. במקביל, ייסד מאיר זיו בית ספר מיוחד למיסטיקה ולרפואה משלימה. כיום המכללה היא בעלת שבעה סניפים, בתלפיות בירושלים, באוניברסיטה העברית גבעת רם, באשדוד, באשקלון, בבית חולים ברזילאי לרופאים ואחיות, במשואות יצחק, בבאר שבע. מרבית התלמידים שלומדים שיטות טיפול שונות משתלבים בתחום העבודה והופכים למטפלים מקצועיים בעצמם.


היכן עובדים בוגרי המכללה?
"חלק מהתלמידים משתלבים "בברק ספא" מתחם הספא והטיפולים של המכללה באוניברסיטה העברית בגבעת רם. חלקם בבתי טבע, מרפאות של קופות חולים, מרפאות פרטיות, בתי הבראה, קליניקות המכללה ועוד". 

מה היתרון של בית הספר שלך?
"האווירה נעימה ומשפחתית, היחס אישי, הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות המעלות את איכות השיעורים והמגוון רחב ביותר וכולל את כל תחומי הרפואה המשלימה והמיסטיקה לגווניה השונים. אצלנו לומדים מפסיכותרפיה הוליסטית, רפואה סינית וקוריאנית, נטורופתיה,עיסוי, רפלקסולוגיה, קינסיולוגיה, סו ג'וק  ועוד ללימודים בני מספר חודשים. 

קיימים לימודי הסמכה עד לדוקטורט שנמשכים 4-5 שנים ויש סדנאות וקורסים קצרים יותר המיועדים להעשרה: דמיון מודרך, טיפול בפרחי באך, תקשור, הילינג ורייקי. בנוסף מציע בית הספר גם לימודי מיסטיקה למתעניינים בתחום. מסלולים אלה כוללים קריאה בקלפי טארוט,נומרולוגיה ועוד. יש גם מסלול מיוחד וייחודי מסוגו בארץ של שלוש שנים לתואר מיסטיקאי".

איך הגעת לתחום זה?
"כבר בגיל צעיר נחשפתי ונמשכתי לעולם המיסטיקה. השתתפתי בסיאנסים והתעניינתי בתחום של 'מעל ומעבר' לחיים הגשמיים עלי אדמות. בבגרותי פניתי ללימודי פסיכולוגיה ועבדתי במקצוע במשך שנים רבות, תוך שאני עורך מחקרים בתחום הרחב של נפש האדם וריפוי בעיות רגשיות ומחלות נפש כמו גם מחלות פיזיות".

את הידע שלך אתה מעביר בטיפול, הדרכה וגם בספרות מקצועית. ספר על הספרים שכתבת
"במהלך השנים כתבתי שלוש עשרה ספרים העוסקים בתחום הרוחני והמיסטי. הספרים האלה מהווים מדריכים מקצועיים ומפורטים בתחומים רבים: רייקי אוניברסלי, טיפול וריפוי אנרגטי ושימוש בקריסטלים, גלגול נשמות, שיפור היכולת העל חושית ותקשור, שחזור גלגולים כשיטה טיפולית, מגיה מיסטיקה ותקשור ביהדות, גוף נפש והפרעות אכילה, משמעות החלום ופירושו, אבחון וטיפול בפרחי באך נשמות תאומות וזוגיות  ועוד… כמו כן הוצאתי שלושה סוגים של דיסקים המיועדים להרפיה ושחרור מפחדים וחרדות, איזון אנרגטי ותקשור ופתיחת העין השלישית. הספרים והדיסקים מיועדים לציבור הרחב וגם לתלמידים שלי הלומדים במכללה".


מה החזון שלך?
"להעמיד דורות חדשים של אנשי מקצוע שרוצים לעבוד בתחום, תוך כדי הענקת המידע המרבי הדרוש להם. כמי שלמד בארץ ובחו"ל, אני יודע שמטפל הוליסטי 'מתמקצע' ו'מתעשר' כאשר הוא לומד מספר רב של שיטות וגישות המסייעות לו בעבודה מול מטופליו".

תן דוגמה…
"כאשר מטופלים מגיעים אליי למשל, אני יכול לבחור מתוך מגוון שיטות את הכיוון האופטימאלי לאותו אדם, מתוך ראייה הוליסטית. אם זה אדם דתי, אני יכול לדבר אתו במושגים של קבלה. כאשר זה אדם חילוני, אני יכול לעזור לו באמצעות הרפיה עמוקה או שחזור גלגולים וכו'. שיטות הטיפול יכולות  לשלב אלמנטים משיטות טיפול שונות על מנת לפתור בעיות גופניות ורגשיות כאחת בדרך לא קונבנציונאלית".

היפנוזה, שחזור גלגולים, ריפוי אנרגטי, פרחי באך, פירוש חלומות – כל אלה ועוד מהווים כלים יעילים לטיפול וריפוי של כל בעיות הגוף והנפש האנושית.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285465
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על מכללת ברק

מאמרים קשורים

Back to top button