מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

חוה בן יהודה

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על חוה בן יהודה – "חוויה מאהבה", מטפלת הוליסטית רב תחומית מנחת סדנאות להכשרת מטפלים בשיטת "אקסס בארס", בעלת וותק וניסיון טיפולי ובתחום הלימוד משנת 1999.

חוה בן יהודה – לרפא את החיים. אנחנו שמחים לראיין במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי את חוה בן יהודה – "חוויה מאהבה", מטפלת הוליסטית רב תחומית  מנחת סדנאות להכשרת מטפלים בשיטת "אקסס בארס", בעלת וותק וניסיון טיפולי ובתחום הלימוד משנת 1999.

חוה בן יהודה מטפלת בקרית מוצקין בקליניקה שלה "חוויה מאהבה". החוויה הרוחנית והרגשית שמעבירה חוה את מטופליה, מתחילה במציאת הנקודה הכואבת ביותר ושחרורה, התוויית דרך הבנה ופעולה מחודשת למטרת ריפוי, צמיחה אישית והתפתחות. 
חוה אומרת ש"בעיות בריאות בתחום הפיסי, הרגשי והנפשי יכולות להיעלם מחיינו על ידי תהליך של 'תיקון' רגעים מכוננים שליליים ויציאה מה"פלונטר"- לתמיד.

חוה משתמשת במגוון שיטות כדי לעזור למטופליה. את הגישה שלה לרפואה משלימה היא מגדירה כדרך חיים ושימוש בכלים טבעיים שיכולה לתת מענה הוליסטי לבעיות בריאות שונות וחמקמקות שלא נפתרות על ידי תרופות קונבנציונאליות.
מטפלת ומנחה סדנאות להכשרת מטפלים בשיטת האקסס בארס – זוהי שיטה אנרגטית שעוזרת לשחרר דפוסי מחשבה, אמונות, ביקורת, שיפוטיות ונקודות מבט שנצברו מאז נולדנו ואף לפני כן- שמונעים מאיתנו התקדמות ועוצרים אותנו מלהשיג מה שאנחנו רוצים ולהיות מי שאנחנו רוצים.


כל הדרכים מובילות למטרה אחת – ריפוי
חוה רואה את מכלול השיטות והטיפולים שלה כאמצעים למטרה אחת כוללת: שיפור המצב הגופני, המנטאלי והרגשי של בני אדם וריפוי מגוון מחלות כולל סרטן ובעיות נפשיות. "השיטות הטבעיות פועלות ביעילות ובמהירות ומתקנות את חוסר האיזון שיש בגוף ובנפש. השיטות שאני משתמשת בהן: אבחון על ידי צבע, פרחי באך, רייקי, וגולת הכותרת ביו – אורגונומי, שהיא שיטה הנותנת מענה אבחוני וטיפולי כאחד… העבודה נעשית בפורמטים שונים: טיפול, ייעוץ, אימון ולימוד". 

איך בעצם הגעת לתחום הרפואה המשלימה?
"מאז שאני זוכרת את עצמי התעניינתי בעולם המיסטיקה. בגיל עשר 'שיחקתי' בקלפים רגילים, לא ידעתי מה בדיוק אני עושה אבל אמרתי כל מיני דברים שהתרחשו זמן קצר לאחר מכן… כך זה נמשך שנים עד שקרה אירוע טראומטי ממש כמו שצפיתי… נבהלתי מאוד וזה גרם לי להיסגר מפני תחום המיסטיקה למשך שנים אחדות. בבגרותי גיליתי עניין בעולם הרפואה והאסתטיקה וכך הגעתי לעיסוקי בתור קוסמטיקאית ויועצת יופי בכירה. התקדמתי מאוד יפה בקריירה והפכתי למומחית בתחום. אולם מסתבר שהייעוד לא וויתר לי ורק חיכה בפינה".

מה הכוונה?
"בשנת 1995 'הצצתי' שוב לתחום המיסטיקה. למדתי רייקי 1 אבל שוב נרתעתי מפני החוויות והתחושות שהיו לי… כחמש שנים לאחר מכן, זה הגיע שוב ובגדול. הרגשתי פרץ בלתי ניתן לשליטה של סקרנות והתחלתי ללמוד כל נושא שקשור לתחום זה… הצימאון שלי לידע לא ידע גבולות והוא נמשך למעשה עד היום. בין היתר למדתי הילינג, ביו – אורגונומי ושיטת סקארב (שיטות אותן אני גם מלמדת) ועוד.. בשנת 2002 חל שינוי נוסף ומשמעותי מאוד בחיים שלי – חליתי באסטמה קשה. בדיעבד אני מבינה ש'פיתחתי' מחלה על מנת לסגור סופית את הפרק הקודם של חיי. כתוצאה מהמחלה שלקיתי בה נאלצתי לעזוב את עבודתי בתחום הקוסמטיקה וחזרתי ליעוד המקורי שלי. תוך זמן קצר נרפאתי מהמחלה והתחלתי לטפל באנשים. מהר מאוד גיליתי שקורים דברים מופלאים ומשמעותיים. הבנתי שאני מאירה לאנשים את דרכם בחיים, חושפת את הפוטנציאל האישי והכישרונות הגלומים בנבכי הנשמה. המטופלים שלי התפתחו והגיעו למצבים של הגשמה אישית. התהליך גרם לי תחושת אושר ושמחה והרגשתי שאני נמצאת במקום הנכון".

אז איך בדיוק את מטפלת? פרטי את התהליך… ומה הייחוד שלך?
"יש לי ידע רב וניסיון המאפשר לי להגיע לתוצאות תוך זמן קצר. הדבר שהכי משמח אותי זה לראות אנשים מאושרים ובריאים! בעיקרון, אני משלבת את שיטות האבחון והטיפול שלמדתי בהתאם למצבו של המטופל. בהתחלה אני מאבחנת על ידי תשאול, בשיטת סקארב וביו-אורגונומי. לאחר מכן אני מציעה למטופל את השיטה שנראית לי הכי מתאימה לו ולצרכיו, אם כי השיטה העיקרית בה אני מתמקדת היא ביו – אורגונומי. אני משלבת בטיפול את האקסס בארס. מספר המפגשים נקבע על ידי האדם עצמו, על פי סוג הבעיה (כרונית או חדשה, פיסית, רגשית או נפשית) ולפי התקציב. היו לי מטופלים שסבלו מסוכרת, בעיות נפשיות ורגשיות, בעיות במערכת הנשימה וכלי דם ואפילו חולי סרטן. אני מתאימה את הטיפול למטופל ונעזרת בכל הכלים העומדים לרשותי בהתאם לצרכים האישיים. כמו כן, אני מלמדת בקבוצות קטנות את הנושאים שאני עוסקת בהם, למי שמעוניין ללמוד את הנושא לעומקו בעיקר אקסס בארס, סקארב וביו – אורגונומי".

מהי שיטת האקסס בארס?
"שיטת האקסס בארס היא שיטת טיפול אנרגטית. ה"בארס" הוא תהליך אנרגטי המבצעת דרך מגע עדין ב-32 נקודות על הראש, ללא מאמץ ובקלות.
התהליך משחרר מחסומים שעד כה לא אפשרו לך ליצור את מה שרצית. הנקודות מאכסנות מטען אלקטרומגנטי המורכב מאמונות, דעות, רגשות שליליים כלפי עצמנו ותחומים בחיינו שעד כה עצרו אותנו מלהיות משאנחנו באמת.
כל נקודה ב "בארס" מייצגת תחום בחיינו, למשל כסף, רגש, גוף, שליטה, מודעות, יצירתיות, מיניות ועוד. דרך מגע בחסומים בתחומים שונים של חייך, משחרר מטען אלקטרומגנטי עודף, כך יש לך יותר מקום ליצור משהו חדש ונוצרת אנרגיה לעשיה שמעצימה אותך בכל תחומי חייך.
בעזרת הטיפול אני עוזרת למטופל לשחרר דפוסי מחשבה, אמונות, ביקורת, שיפוטיות ונקודות מבט שנצברו מאז נולדנו ואף לפני כן- שמונעים ממנו התקדמות ועוצרים אותו מלהשיג מה שהוא באמת רוצה ולהיות מי שהוא רוצה. האקסס בארס מעניקה ומביאה את האדם לשקט פנימי, יוצרת בהירות מחשבתית לקבל החלטות, נקודת מבט משתנה – נוצרת קלות ואפשרות נוספת להתבוננות, מגבירה יצירתיות-  זה כלי עוצמתי ליישום מיידי לארגז הכלים האישי של כל אחד גם למטפלים ואנשי מקצוע"

במה שיטת האקסס בארס מטפלת?
השיטה טובה לכל אחד ואחד, לכל מי שמעוניין ליצור שינוי בחייו, לשקט נפשי וקבלת עצמית, להתמודדות עם מחשבות מעגליות, לבעיות שינה, שחרור מהרגשה של תקיעות בחיים, התמודדות עם מתחים ולחצים, התמודדות עם ADHD , קבלת החלטות בכל תחומי החיים, דחיינות ומיקוד בעשייה"

את מלמדת את השיטה, למי הקורס מתאים?
" הקורס מיועד למעוניינים להעמיק את המודעות ולהיות בשמחה, קלות והגשמה, לאנשי מקצוע, הילרים, מטפלים הוליסטיים, פסיכולוגיים ומאמנים ועוד.
כמו שאמרתי שיטת האקסס בארס מאפשרת לנו למחוק את מה שעוצר אותנו בחיים ואינו מאפשר לנו להתקדם. בעזרת נגיעות עדינות ב-32 נקודות בראש משתנים היבטים שונים בחיינו כמו: כסף, יצירתיות, שליטה, תקוות וחלומות, יצירת קשרים, תקשורת, הילינג, מיניות, שמחה ועצב.
במהלך סדנא קסומה בת יום אחד כל אחת ואחד יכול ללמוד ליצור מרחב אפשרויות חדשות בחייו."


איפה משתלב הייעוץ והאימון האישי בתהליך הטיפולי?
"במסגרת המפגשים הפרטניים, אני עוסקת בעיקר בריפוי מחלות ובעיות. במידה ויש מי שמעוניין בייעוץ והכוונה, אז אני מכינה מפה נומרולוגית, פרישת קלפים וגם תהליך של תקשור. החלק הזה מיועד לתת כיוונים חדשים על סמך ניתוח האישיות ומיקוד כישורים אישיים. אני נותנת גם ייעוץ בתחום קריירה, פרנסה, התחום הזוגי, תקשורת בין אישית יעילה וכו'. בתהליך הזה מאתרים את מקור הקושי הקיים בחיים (גם אם זה נעוץ באירועי ילדות), הקשיים ודפוסי התנהגות מעכבים וממקום זה, ביחד, מוצאים את הדרך להתגבר ולהתמודד עם השינויים ולממש נתיב חדש להגשמה אישית מלאה".

אצל חוה תוכלו לקבל טיפול, ייעוץ, ללמוד, להיות מאושרים יותר בעזרת כלים מעולם הרוח והאימון האישי. לדעת חוה הפתרון היסודי והיעיל ביותר הוא: "מציאת הסיבה המדויקת, המעכבת אותנו בחיים ומונעת מאתנו להגשים את חלומותינו, אותה סיבה יכולה גם ליצור בעיות פיזיות, רגשיות ונפשיות…לאחר איתור הסיבה נטפל בסימפטומים ובשורש הבעיה".

אני מזמינה אתכם לקליניקה שלי, בה תוכלו ליהנות מטיפול וייעוץ אישי, לחיות את החיים מתוך שמחה ושחרור דפוסי חשיבה שרק עצרו אותך, ליצור את השינוי בחיים ולממש את הפוטנציאל שטמון בך!
בנוסף אני מזמינה אותך להשתתף בקורס אקסס בארס ולטפל בעצמך ובסובבים אותך.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
חייגו: 072-2285507
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על חוה בן יהודה

מאמרים קשורים

Back to top button