מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

תמר חרפ"ק

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על תמר חרפ"ק מאורנית. תמר חרפ"ק למדה פסיכולוגיה וקרימנולוגיה, עוסקת מזה כעשרים שנים בהוראה ובטיפול בשיטת מוח אחד.

תמר חרפ"ק – מוח אחד. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את תמר חרפ"ק מאורנית. תמר חרפ"ק למדה פסיכולוגיה וקרימנולוגיה, עוסקת מזה כעשרים וארבע שנים בהוראה ובטיפול בשיטת מוח אחד. תמר חרפ"ק מסייעת לאנשים שעברו טראומה כל שהיא, מייעצת בתחום הכוונה מקצועית ואף מלווה חולים כרוניים ומשפחותיהם.
בטיפולים בנוסף לשיטת מח אחד, משלבת תמר חרפ"ק שיטות נוספות
ביו פידבק, וורטקס הילינג, כירולוגיה פסיכודיאגנוסטית, nlp, קראניו סקראל, פוטותרפיה ועוד.

איך הגעת לתחום הטיפולי?
"לפני הרבה שנים חליתי בסרטן וחיפשתי פתרונות אלטרנטיביים למצבי. רציתי להבין למה חליתי ואיך אני יכולה לעזור לעצמי להבריא, איך אני יכולה לנהל את חיי אחרת ולהיות מחוברת לעצמי בצורה יעילה ומשמעותית יותר. 'מצאתי' את שיטת מוח אחד כיעילה במיוחד (בשילוב עם פסיכולוגיה) לשחרור מתח נפשי תוך שינוי דפוס התנהגות דבר המלווה בני אדם במצבים שונים בחיים בכלל ובעת משברים- בפרט. היתרון של השיטה הוא הבנה איך עובד המוח ובעקבות זאת פיתוח יכולת ליישום תהליכים המאפשרים להחזיר את השליטה על החיים לכל אדם הרוצה בכך. מוח אחד היא שיטה אקלקטית המבוססת על מספר פרמטרים הכוללים אבחון לפי מבנה גולגולת, קבלת משוב מן השריר ושיחה".


מה הקשר בין כל השיטות בהן את עובדת ומי קהל היעד שלך?
"אני עובדת עם מוסדות וארגונים בתחומי משאבי אנוש, מרצה ומורה בשיטת מוח אחד. בנוסף, קהל היעד שלי כולל אנשים שמעוניינים לקבל יעוץ והכוונה מקצועית, כאלה שרוצים לשפר תקשורת בינאישית, הלומי קרב, קורבנות תקיפה מינית, חולים במחלות כרוניות כולל סרטן ומשפחות הזקוקות לליווי… ארגז הכלים המקצועי שלי כולל שיטות מגוונות כמו ביו פידבק, NLP, כירולוגיה, פסיכו-דיאגנוסטיקה, מוח אחד ואבחון על פי מבנה הגולגולת ובדיקת שרירים. הטיפול מתחיל למעשה באבחון פרופיל חשיבה והתנהגות ומאפשר העצמה ושליטה בכל תחומי החיים. בהמשך, על ידי דמיון מודרך אקטיבי (גלי בטא) המתבצע תוך כדי 'ניצול' גלי מוח אקטיביים, ניתן לחולל שינויים עמוקים ומתמשכים".

במה עוד זה יכול לעזור?
"תפקוד יעיל ומאוזן יותר של כל מערכות הגוף בתחום הפיסי והנפשי- רגשי כאחד. השיטה יעילה בטיפול באלרגיות, בבעיות בזוגיות, מחלות שונות ובעיות פסיכוסומאטיות. כך למשל זוג שנקלע למבוי סתום ביחסים, יכול תוך פרק זמן קצר של חודש חודשיים, להחליט לאן מועדות פניהם. במידה והם מחליטים לפרק את החבילה, הם יהיו מסוגלים לעשות זאת באופן מכובד על ידי נטרול תחושת המאבק אחד נגד השני ולהגיע להסכמה. חשוב לציין שרוב הזוגות שהגיעו אלי לייעוץ במהלך השנים החליטו לבחור נתיב של שיקום היחסים וקיבלו כלים אמתיים לעשות את התהליך. במקרים אחרים, טיפלתי באנשים בעלי דימוי עצמי נמוך או כאלה שסבלו מכאבים כרוניים ששיבשו את חייהם. במהלך הטיפול נוצר קישור לזיכרון מוקדם שהיווה את הטריגר לכאב, מה שאפשר לעשות שינוי מהיר ויעיל".

איך בדיוק זה קורה?
"ברגע שאדם מבין, בקצב האישי שלו, את הקשר בין הסיבה לתוצאה הוא יכול לשנות את ההתנהגות של עצמו, הוא גם מצליח לעקוף את המודע ולהגיע להבנות ותובנות רגשיות שמאפשרות הבנה של תהליכי חולי מצד אחד וריפוי מצד שני. זה יכול לסייע במקרים מגוונים החל מחוסר יכולת לתקשר עם העולם הפנימי או החיצוני ועד אלרגיות".

מה הקשר?
"הקשר מובהק וברור אם מתבוננים בתופעה באופן הוליסטי. אלרגיות נוצרות במרבית המקרים על רקע אירוע רגשי משמעותי ואכילה של מזון ספציפי. כאשר 'מתירים את הקשר', האלרגיה נעלמת. אישית, הייתי פעם אלרגית בצורה קשה לאפרסקים. לאחר תקופה של תרגילים מסוימים השתחררתי לחלוטין מהבעיה".


תמר חרפ"ק, מורה לשיטת מוח אחד הרשומה בצוות המנחים של מכון וינגייט, עובדת מטעם מרכז לעוף רחוק בבאר שבע עובדת עם מחלקות משאבי אנוש במוסדות וארגונים. היא יועצת בתחום התייעלות פנים ארגונית וקליטה מוצלחת של עובדים חדשים.
עוסקת גם בהתאמה והכוונה מקצועית, יועצת ומטפלת בכל מי ששואף להחזיר לעצמו את השליטה בחייו ולתפקד טוב יותר ביום יום.

תמר חרפ"ק עוסקת בטיפול בנושאי מתח וסטרס, חרדות, טראומות, תקיפה מינית, אלימות במשפחה, מחלות אוטואימוניות, סרטן, ייעוץ במשברי זוגיות, ליווי מיקוד מטרות, שיפור תקשורת במשפחה ובמערכות יחסים ועוד.
הכשרת יועצים בשיטת מח אחד.
קורס הכשרה המלמד את טכניקות העבודה בגישת מח אחד הלימודים אורכים כשנתיים וחצי בהם יש התייחסות גם לנושא יחסי מטפל מטופל אתיקה מקצועית התנסות (סטאז') סופרוויז'ן.
המפגשים שבועיים בני 3 שעות שעון (4 שעות אקדמאיות).

חשוב לזכור, סבל הוא בחירה, אמנם לפעמים בחירה לא מודעת אבל יש ביכולתינו לשנות, ולשפר את איכות חיינו בקלות.
ברוך בואך ליום הראשון לשארית חייך וליצירת המציאות הרצוייה לך.
זה בהישג ידך.
שלכם, תמר חרפ"ק.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר עם תמר חרפ"ק חייגו עכשיו: 072-2285815
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆ 

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על תמר חרפ"ק

מאמרים קשורים

Back to top button