מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

נועה ינון

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על נעה ינון, בעלת קליניקה במושב קשת ברמת הגולן, מטפלת הוליסטית ויועצת אישית וזוגית.

נעה ינון – רפואה משלימה וייעוץ אישי וזוגי.

נועה ינון – ובחרת בחיים – טיפול קצר מועד. אנחנו שמחים לראיין במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי את נעה ינון, בעלת קליניקה במושב קשת ברמת הגולן, מטפלת הוליסטית ויועצת אישית וזוגית. מדריכה ומלווה אנשים בנתיב של התמודדות עם אתגרי החיים והתפתחות עצמית לבחירה בחיים איכותיים, רגועים ומאושרים יותר. 

שיטת העבודה של נעה משולבת משיחות, רפלקסולוגיה ו – TAT טיפול בחרדות בטיפול קצר מועד. מסייעת לרכוש גישה של רוגע ושלווה פנימית המאפשרת לחיות הרבה יותר טוב, בכל הנסיבות שהחיים מזמנים לנו. זה עוזר למי שחווה אירועים 'קלים' יחסית אך מתסכלים וגם מסייע לאנשים שחוו טראומות בעברם.. למעשה, עוצמתו והשפעתו של כול אירוע בחיים מהולה בעובדות וגם בפרשנות אישית שלנו שלעיתים קרובות ממשיכה ומנהלת אותנו זמן רב לאחר שהמקרה קרה.

איך הגעת לתחום הטיפול?
"בעבר הרחוק עסקתי בחינוך מיוחד, ובמקביל גידלתי תשעה ילדים… בשלב מסוים, החלטתי להקדיש את עצמי לטיפול ועזרה לאחרים בדרכים נוספות. למדתי שיטות טיפול שונות והתחלתי לעבוד. הייחוד שלי הוא בכך שיש לי אהבה גדולה ורצון עז לסייע לזולת כאשר המוטו שלי הוא להוביל את המטופל למודעות והכרה בתהליכים רגשיים וחווייתיים. הרעיון המרכזי הוא למצוא את 'מה שצמח בתוכך למרות כול מה שקרה לך'. אני באמת מאמינה שכול אדם יכול לצאת מחוזק מקונפליקטים ומשברים שונים (שיש במידה כזאת או אחרת לכולם) כי זווית הראיה והגישה הם אלה שקובעים בסופו של דבר איך זה משפיע על התנהלותנו בחיים".


איך היית מגדירה את שיטת העבודה שלך?
"אני מגדירה את הטיפול שלי כ'טיפול לייזר נפשי- רגשי' שמיועד ומתאים לבני כל הגילאים. כל אדם שחווה בעיה פיזית או סערת רגשות, ולא חשוב מה הסיבה- יכול להיעזר בשיטה. גם אנשים שעברו טראומות יכולים להשתחרר מהקשיים שלהם, להתחזק, להשתחרר, לחוות 'תיקון' של הגישה לאירוע שחוסם אותם ולקחת אחריות על חייהם. לעיתים אנשים, מקבלים 'לגיטימציה' מהסביבה ומעצמם והופכים ל'קורבן של הנסיבות' וזה חבל כי ישנה דרך אחרת"… 

למה זה קורה? איך זה ששני אנשים שחוו את אותו קושי, מגיבים אחרת? מה מנציח אדם אחד לחיות במצב של וויתור ומסכנות בעוד שאחר הופך את המשבר להזדמנות לצמיחה? 
"התשובות על כך חלוקות והאמת נמצאת אי שם במסתרי המוח והנפש. כל אדם שרוצה בכך, יכול לצאת מנצח מכל מצב. 

איך עושים את זה?
"עובדים במספר שיטות שמיועדות כולן כאחת, לטפל בגוף ובנפש, לחזק את העוצמה הפנימית שיש לכל אדם, לעזור לו להרגיש טוב יותר.שיטת העבודה שלי משולבת משיחות, רפלקסולוגיה ו – TAT. בטיפול קצר מועד.
TAT – שיטה בה המטופל נוגע ולוחץ בנקודות ספציפיות בראשו ומשחרר חסימות כשאדם משתחרר מחסימה שהיא שורש הבעיה אין גבול לגוף ולנפש להתרפא בע"ה.
רפלקסולוגיה – שיטה בה מטפלים בכפות הרגליים על ידי לחיצות ועיסוי לאיזון וריפוי. אני מטפלת ברפלקסולוגיה בנשים וילדים.
ייעוץ – שיחה המשולבת תוך כדי מתן הטיפול ובמיוחד בטיפול וייעוץ למערכות יחסים וזוגות.
השיטה מניבה גישה רגועה ושלווה יותר לחיים ".

מי קהל היעד שלך?
"אנשים מגיעים עם מצוקות ומועקות שונות. אחד מגיע עם גב תפוס או גירוי בעור, השני מבכה את היותו יתום, השלישי חווה קושי רב בקבלת החלטות, אחרים מגיעים עם פחדים, חרדות והרביעית חוותה לידות קשות ו… הרשימה אינסופית. 

כל אדם מביא את הקושי והטרגדיה האישית שלו ואת הקשיים שמעכבים בעדו. אני טוענת שהאירוע המקורי לא מצדיק חיים שלמים מפוספסים. כולנו מכירים אנשים שיצאו מוצלחים, מצליחים ומשמעותיים מאוד למרות ואולי דווקא בגלל מה שעברו. למשל, אדם שחווה חסך קיצוני בילדותו יכול לבחור להיות מחנך דגול, להעניק לילדים אחרים את מה שהוא לא קיבל ובכך 'לתקן' את סיפור חייו האישי וגם לתרום במידה רבה לאחרים".

מהי שיטת ה TAT ?
"כאמור, שיטה זאת היא 'טיפול לייזר נפשי ורגשי'. היא מבוססת על שיחה ומגע של המטופל בנקודות ספציפיות בגולגולת, מביאה אותנו לחידוש הקשר עם התת מודע, מעלה זיכרונות נשכחים ובסופו של התהליך- לאחר פירוק הטראומה המקורית מובילה לביסוס מחודש של זכות הבחירה האישית בתפיסת העצמי. הפרשנות שאנו מעניקים לאירועי חיים היא זאת שבעוכרינו ופעמים רבות היא זאת שמנהלת אותנו. ברגע שמשחררים את הפירוש האישי לחוויה המכוננת השלילית – אפשר להתייחס אחרת לכול 
דבר". 

!– Middle alternative article banner –>


תוכלי לתת דוגמה?
מי לא מכיר את תופעת 'פיק ברכיים' כשמפחדים, כאב בטן- כשמתרגשים או סחרחורת וקוצר נשימה כשנבהלים? אני מטפלת בכול מיני תופעות, בין היתר, חרדת בחינות, כאבי מחזור, הרטבות לילה של ילדים ועוד ועוד. לדוגמה:  באחד המקרים הגיעה אליי אישה שסבלה שנים רבות מדליפת שתן. במשך שנים, טופלה בתרופות נוגדות רפיון שרירים ובשלב מסוים הגיעה אליי וביקשה מענה טבעי. התחלנו לעבוד וכבר במפגש הראשון, עלה בה זיכרון של הפעם הראשונה שזה קרה לה… היא העלתה סיטואציה מגיל צעיר מאוד:  היא נזכרה במריבה קשה שהתרחשה בין אבא ואימא, והיא – ילדה קטנה ומפוחדת, מתכווצת בבהלה בחדר השני, מרטיבה במכנסיים… המשכנו לעבוד על 'אירוע השורש' הזה וכאשר הפחד הישן ההוא השתחרר – הסימפטום נעלם בבת אחת".
נועה ינון, מטפלת הוליסטית מרמת הגולן, מטפלת באנשים וזוגות בשיטות ייחודיות המאפשרות שיחרור מפחדים, חרדות קשיים פיזיים ונפשיים. זהו טיפול קצר מועד שמוביל לרוגע שלווה ובעזרת השם ריפוי.

אני מזמינה אתכם לקליניקה שלי, בה תוכלו ליהנות מטיפול יעוץ אישי וזוגי. תוכלו למצוא מזור לפחדים ולחרדות שלכם, להקל ולרפא מחלות וקשיים פיזיים ונפשיים.
שלכם, נעה ינון

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר ופרטים נוספים על נעה ינון חייגו עכשיו: 072-2285813
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆ 

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על נועה ינון

מאמרים קשורים

Back to top button