מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

אייל יונה

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על אייל יונה מרמת גן, מנכ"ל "מרכז אייל לבריאות הנפש, הגוף והמשפחה". אייל הוא מטפל הוליסטי ונטורופת שעוסק ברפואה אינטגרטיבית במגוון שיטות ובניהן גם תטא הילינג (מאסטר) וסוג'וק – תחום בו הוא נחשב לאחד מבכירי המורים והמטפלים בארץ. הוא גם מנחה, מורה ומרצה וגם עוסק בתהליכי ליווי, העצמה ויעוץ לאנשים פרטיים, לזוגות ולמשפחות.

אייל יונה – גשר בין עולמות. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את אייל יונה מרמת גן, מנכ"ל "מרכז אייל לבריאות הנפש, הגוף והמשפחה". אייל, איש ברוך כישרונות וכישורים, עשה את למודי הדוקטורט שלו בביולוגיה מולקולרית והנדסה גנטית באוניברסיטת בר אילן. אייל הוא מטפל הוליסטי ונטורופת שעוסק ברפואה אינטגרטיבית במגוון שיטות ובניהן גם תטא הילינג (מאסטר) וסוג'וק – תחום בו הוא נחשב לאחד מבכירי המורים והמטפלים בארץ. הוא גם מנחה, מורה ומרצה וגם עוסק בתהליכי ליווי, העצמה ויעוץ לאנשים פרטיים, לזוגות ולמשפחות.

שילוב אופטימלי למטרת ריפוי ושלום פנימי
אייל יונה, זכה לכינוי 'אנציקלופדיה מהלכת' והוגדר ע"י ויאנה סטייבל (מייסדת ומפתחת תטא הילינג) כ'גשר' בין עולמות המדע, הרוח והדת. ואכן, בחייו ובעבודתו, הוא מגשר בין גוף ונפש, רגש ושכל, אינטואיציה ואמונה. אייל למד באקדמיה, עסק בחסידות וקבלה ובסופו של דבר… הגיע למקום המתאים לו בדיוק מרבי: טיפול ועזרה לאנשים באמצעות רפואה אינטגרטיבית, תחום בו הוא מצא את השליחות והייעוד שלו. מתוך היכרות עם העולם החרדי, דתי וחלוני הוא עובד עם כל מגזרי האוכלוסייה ומסייע להביא מזור לכל דורש.


איך התחיל הכל?
לאחר שעבר משבר אישי בעקבות גירושיו, נפגע אייל בגוף וברגש. "המצב הרגשי שלי היה ירוד מאוד וזה השפיע במישרין על גופי. עקב פגיעות חמורות בעמוד השדרה (Spinal stenosis), מצאתי את עצמי בכיסא גלגלים, כואב בגופי ובנשמתי. למזלי הרב, הגעתי למטפל אלטרנטיבי שעזר לי באמצעות כירופרקטיקה, הילינג וסוג'וק. עם הזמן, התאוששתי ומצבי השתפר עד כדי כך שהחלטתי לעסוק בתחום זה כדי לעזור לאנשים אחרים במצבי חולי".

יש לך שיטות עבודה מגוונות ורבות. מה בדיוק אתה עושה?
"למדתי נושאים רבים בתחום הרפואה ההוליסטית כולל נטורופתיה, עיסוי, הילינג, קינסיולוגיה, רפלקסולוגיה ועוד שיטות רבות מתחומי הטיפול האנרגטי/ רגשי/ רוחני. כיום אני משלב בעבודתי מספר שיטות בהתאם לצורך כאשר המיקוד הוא על שיחות, נטורופתיה, תטא הילינג וסוג'וק".

מה מייחד אותך?
"אני יודע לשלב ולהציע למטופלים שלי רפואה אינטגרטיבית בין אם מדובר בטיפול פיסי, רוחני או רגשי ואנרגטי, כמו גם ייעוץ הדרכה וליווי בתחומים רבים בחיים. אני מטפל עד רמת הנשמה ומכאן מגיע לריפוי גם ברבדים אחרים, כי כל המערכות קשורות ומשפיעות אחת על השנייה… בנוסף, אני מודה לבורא על מתנת היכולת להרגיש ולהעניק אמפטיה וסימפטיה, להקשיב ולגייס את האדם לפעול למען עצמו בדרך טובה יותר… מאז ילדותי הייתי ה'כותל המערבי' של אנשים שפגשתי ועד היום יש לי את התכונה הזאת שאנשים נפתחים ומגלים בפני את נבכי נפשם, שזה שלב חשוב בהצלחת הטיפול".

אתה גם מורה ומדריך. באיזה תחומים?
"לאורך השנים, כל מה שלמדתי, גם התחלתי ללמד תוך תקופה קצרה. זה התחיל באוניברסיטה כאשר למדתי ביולוגיה מולקולרית והנדסה גנטית והמשיך לאחר מכן, כאשר פניתי ללימודים תורניים. כמו כן, לימדתי במהלך השנים, במכללות שונות, רפלקסולוגיה, צמחי מרפא וסוג'וק. כיום, אני מלמד במרכז שלי ברמת גן: סוג'וק בכל הרמות – החל מקורסים בסיסיים ועד להכשרת מטפלים בדרגת מומחה והשתלמויות שונות, תטא הילינג – קורס יסוד, מתקדמים, הגשמה ושפע, אנטומיה אינטואיטיבית ו'ילדי הקשת'. בנוסף, אני מעביר הרצאות וסדנאות בנושאים מגוונים במסגרות שונות".


מי קהל היעד שלך?
"אנשים מגיעים אליי מסיבות רבות ולמטרות שונות. זה יכול להיות כאבים ברגליים, מחלה כרונית פיסית או קשיים רגשיים, הפרעות ומחלות פסיכיאטריות בדרגות קושי שונות, בעיות בזוגיות או במשפחה, בפוריות ועוד ועוד. כאשר אדם מבקש עזרה בתחום מסוים, אני פורש בפניו את האפשרויות וביחד אנחנו מגדירים את הגישה והכלים שמתאימים לו".

כמה זמן צריך להקדיש לטיפול עד שחוזרים לבריאות תקינה?
"זה מאוד אישי. כשאדם בשל לשינוי, תוך פגישה אחת ניתן להגיע לפתרון ולריפוי. במידה ולא, בכל טיפול, האדם מקבל את המיטב והמרב שהוא יכול להכיל ולהתקדם בקצב המתאים לו".

אייל יונה מרמת גן – מטפל ברפואה אינטגרטיבית ומשתמש במגוון מרשים של שיטות ודרכי טיפול ייחודיות כדי לעזור למטופליו. הוא עוסק בריפוי הרובד הפיסי, רגשי, אנרגטי, רוחני ונפשי ומאמין ששינוי מערך האמונות, הגישה וההתנהלות בחיינו, מאפשר לגוף ולנפש להחלים. המוטו של אייל יונה הוא "חיים של קבלה, אהבה וחופש לבחור במקום לברוח"…

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285554
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על אייל יונה

מאמרים קשורים

Back to top button