מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

רותי אלוש

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על רותי אלוש, נטורופתית ומטפלת הוליסטית מפתח תקווה. רותי אלוש, מומחית לבעיות אורתופדיות, מטפלת במגוון שיטות כגון: איורוודה, טווינה, סוג'וק, טיפולי מגע שונים, ייעוץ לתזונה, צמחי מרפא, תוספי מזון והדרכה לאורח חיים בריא.

רותי אלוש – לתת לגוף לומר את דברו… רותי אלוש, נטורופתית ומטפלת הוליסטית מפתח תקווה, מתאפיינת לא רק בידע וניסיון רב אלא גם ביכולת התמדה ומציאת פתרונות לבעיות קשות במיוחד. היא עובדת עם נכי צה"ל ומטפלת באנשים שלא מצאו מענה בתחום הרפואה הקונבנציונאלית.

רותי אלוש, מומחית לבעיות אורתופדיות, מטפלת במגוון שיטות כגון: איורוודה, טווינה, סוג'וק, טיפולי מגע שונים, ייעוץ לתזונה, צמחי מרפא, תוספי מזון והדרכה לאורח חיים בריא. כמו כן, בקליניקה שלה יש מבחר מרשים של מכשירים המיועדים למתוח, לאזן ולרפא בעיות בריאות שונות החל מדורבן בכף הרגל, אלרגיות, בעיות נשימה, סינוסיטיס, כתף קפואה, כאב, מתח ועוד. כמו כן, מטפלת רותי בבעיות במערכת העיכול, סוכרת, איזון לחץ דם וכולסטרול, שחיקת סחוס וכו'. היא גם מכירה את רזי טיפול האנטי-אג'ינג, אותם היא מבצעת באמצעות דיקור יפני ומוצרים טבעיים.


איך הגעת לתחום זה?
"בתור ילדה, גדלתי בקיבוץ כפר דרום ושם פיתחתי אהבה גדולה, חיבור וגישה לטבע. בנערותי למדתי בפנימייה חקלאית (ניצנים) ושם, הייתי הבחורה היחידה, שבחרה לעבוד ברפת… לאחר מהשחרור מצה"ל (משרד הביטחון), נישאתי ועברתי עם בעלי לגור בעיר נתניה ושם גם נולדו הילדים. בשלב מאוחר יותר, לאחר שהרגשתי שמיציתי את הפרק הזה בחיי, התגרשתי. לאחר זמן מה, פגשתי את מושא האהבה החדשה שלי: האיש הזה היה גם מי שכיוון אותי לתחום הרפואה המשלימה. הוא היה בן זוגי במשך עשר שנים ואף ליווה אותי להשתלמות לימודים וסטאז' בסין. את לימודי בתחום זה עברתי בבית הספר ג'נסיס והוסמכתי, כאמור, בסין, באוניברסיטת שנחאי."

מה מנחה אותך בעבודתך?
"לדעתי, הייחוד שלי הוא עקשנות והתמדה במציאת פתרונות לבעיות שונות ומיוחדות. אני מאמינה שהגוף 'יודע לדבר' ואני מוצאת את ה'שפה' הייחודית כדי לרפא ולסייע לכל אדם ולכל בעיה. ניסיתי על עצמי את כל השיטות וכל המכשירים שנמצאים כיום ברשותי בקליניקה וזה כולל מזרון של חברת 'ניקן', מיטת מתיחה (בדומה למיטות שנמצאות אצל רופאים כירופרקטורים), מכשירי יוניזציה המשמשים לטיהור אוויר וסילוק אבק בחללים, מה שמקל על אנשים הסובלים מבעיות נשימה. אני משתמשת ב'נרות הופי' שנותנים מענה למי שסובל מדלקות אוזניים חוזרות ונשנות, מנורות מלח שסופחות רטיבות ומונעות מיגרנות וכאבי ראש, מיטת טיפולים מסוג סרג'ם מאסטר פטנט קוריאני במטפל ניקוי שומנים, רעלים ופסולת מהגוף ועובד ע"י לוח קרבון שמפיק חום, מורכב מאבנים שמתגלגלים על שרשרת הנוסעת על אורך כל שרירי הזוקפים של עמוד השדרה ובעקבות כך יוצר מתיחה של חוליות עמוד השדרה."


איך מתנהל הטיפול?
"בהתחלה אני עושה אבחון ותשאול. האבחון מתבצע על ידי סדרת שאלות, בדיקת לשון, דופק בידיים וכפות הרגליים. הניסיון הרב והאינטואיציה שלי מאפשרים לי 'לקרוא בין השורות' ולהרגיש מה הבעיה של המטופל (לעיתים זה קורה כבר בשיחת טלפון ראשונית). הטיפול נקבע בהתאם לסוג הבעיה, לרצון ולבשלות של המטופל עצמו ליישום ההמלצות. כאמור, מגוון הכלים והשיטות בהם אני נעזרת הוא גדול, כך של כל בעיה ניתן למצוא מענה הולם, בין אם מדובר על טיפול מונע, תחזוקה, הקלה על כאבים ו/או ריפוי".
רותי אלוש מפתח תקווה, נטורופתית ומטפלת במגוון שיטות של רפואה משלימה, יכולה לעזור לכם לשפר באופן משמעותי את איכות החיים, להוריד משקל מיותר, להשתחרר מהתמכרויות, להרגיש הרבה יותר טוב בעזרת תוספי מזון מתאימים ולחוות איזון, רוגע ושלווה – והכל כדרך הטבע.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285831
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על רותי אלוש

מאמרים קשורים

Back to top button