מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

תמרה אור סלילת

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על תמרה אור סלילת מפרדס חנה המלמדת הילינג בגישה ייחודית שהיא קוראת לה- הילינג בערוץ פתוח. גישה זו מאפשרת לכל אחד, גם אם אין לו ניסיון בהילינג, ללמוד במהירות ובקלות הילינג עוצמתי ומדויק.

תמרה אור סלילת – הילינג בערוץ פתוח.

במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את תמרה אור סלילת מפרדס חנה המלמדת הילינג בגישה ייחודית שהיא קוראת לה- הילינג בערוץ פתוח. גישה זו מאפשרת לכל אחד, גם אם אין לו ניסיון בהילינג, ללמוד במהירות ובקלות הילינג עוצמתי ומדויק. המתעניינים מוזמנים ליצור קשר עם תמרה.

איך הגעת לתחום הזה?
"התחלתי להתעניין בהילינג אנרגטי כשהייתי בשנות העשרים לחיי. בזמנו התחום הזה היה בחיתוליו ולא היה חומר קריאה בעברית, לכן קראתי כל מה שהצלחתי למצוא באנגלית… הספרים של ג'יין רוברטס הרשימו אותי מאד. הידע שהיא תקשרה הגיע מישות מוארת בשם סת' והיה מבחינתי בעל ערך רב.עם הזמן, הבנתי שאני זקוקה למורה. המורה הראשונה שלי הייתה עדנה צברלינג וכך בגיל 30 עשיתי את הקורס הראשון שלי ברייקי. התחלתי לתרגל בהתלהבות רבה את היכולת החדשה שלי על כל מי שהיה מסביבי. מכיוון שאני ספקנית מטבעי ולא נוטה ללכת ב'עיניים עצומות' אחרי שיטה כלשהי, ביקשתי הוכחות לכך שההילינג אכן עובד ועם הזמן קיבלתי הוכחות בשפע".


תוכלי לתת דוגמה? 
"במקרה אחד, הגיע אליי בחור שסבל מכוויות ברגליים בדרגה ב'. הוא קיבל טיפול רייקי ותוך 24 שעות נותרה על עורו רק אדמומית קלה. במקרה אחר, הגיע אליי ילד שנכווה בפניו ממים רותחים וסבל מכאבים עזים. לאחר שקיבל טיפול מצבו השתפר לאין שיעור. מההתנסויות כאלה למדתי שההילינג מזרז את מעגל ההחלמה הטבעי של הגוף ומקצר את זמן הריפוי". 

איך המשכת משם?
"בהמשך למדתי את 'כוחות דוד' אצל לבנה שיאון, ברמות 1+2+3 עד לרמת מאסטר, הלהבות של סן ז'רמיין, אנרגיה אוניברסאלית ו'מעינות הישועה' (שם שהיא נתנה לתרגול מיוחד המאפשר למטפל להתחבר למקורות העוצמה שלו). אצלה גם למדתי תקשור במשך שנתיים. מאוחר יותר נחשפתי לספריו של קריון ולאחר מכן ל"אבוקות האור" של סטיב ראת'ר (שאת חלקן גם תרגמתי לעברית). למדתי את שפת האור – רמה 1+2 וקורסים נוספים עם גיאומטריה מקודשת. למדתי גם 'תטא הילינג', (שיטה שבה המטפל מביא ריפוי הישר מהממד התשיעי) ברמות 1+2+3. נגעתי גם בביו-אנרגיה, למדתי 'הילינג דרך גלגולים קודמים', הואופונו-פונו וגם העמקתי את יכולות התקשור שלי".

מה מייחד את הקונספט של הקורס החדש שלך? 
"זאת גישה חדשה שגיבשתי לאחר לימוד והתעמקות של עשרות שנים בכל מיני שיטות שלמדתי. בכל השיטות הקיימות המטפל מאבחן את הבעיה אצל המטופל על פי הידע שצבר בשיטתו ולאחר מכן מחליט על שיטת טיפול ומעביר אנרגיה אל המטופל. בגישה שלי אין כלל אבחון, אלא יש פתיחה של ערוץ ישיר להדרכה העליונה של המטופל ובקשה להעברת התדר המדויק הדרוש לאדם באותו רגע". 

מה הרציונל של הגישה שלך?
"כל אחת מהשיטות הקיימות שלמדתי מתמקדות בתדר ריפוי מסוים שיש לו איכויות ייחודיות משלו. כל אחת מהשיטות מעבירה גופי יידע מאד גדולים על גוף האדם, שכולל גם את הגופים האנרגטיים שלו, על סוגי חסימות, סוגי מחלות ופגיעות ועל שיטות טיפול שונות. במהלך השנים, למדתי הרבה מאד שיטות, שהמשותף לכולן הוא הכרה בתדרי אנרגיה מרפאת הקיימים סביבנו ושאנו יכולים לעשות בהם שימוש יעיל. לאחר חקירה מתמשכת של סוגי התדרים ואפשרויות השימוש בהם גיליתי שיש אינסוף תדרים ואינסוף סוגי שימוש! גילוי מדהים זה הוביל אותי למסקנה הבלתי נמנעת שגם אם אקדיש את כל חיי ללימוד התדרים ואופני השימוש בהם – לא אספיק לכסות אפילו חלקיק קטנטן מכל הידע הקיים. לנוכח 'אוקיינוס המידע של התדרים הקוסמיים' הבנתי שעדיף לי לשחרר שליטה על תהליך הריפוי (ולהעביר את ההכוונה לישויות שיש להן אופק ראייה הרבה יותר נרחב משלי – למדריכי הרוח ו'העצמי העליון' של המטופל). שחרור הניסיון לשלוט על האבחון ועל בחירת התדר מאפשר לי כמטפלת להתמקד במה שאני באמת צריכה לעשות – להיות 'צינור' נקי וגדול ככל האפשר וגדול להעברת האנרגיה. בגישה שלי המטפל אינו עושה שום דבר מתוך עצמו, אלא הוא רק כלי שירות – 'צינור' להעברת האנרגיה אל המטופל. מי שמבצע ואחראי לריפוי הוא המטופל עצמו, ש'לוקח' מהאנרגיה שניתנת לו, לפי צרכיו ועושה בה שימוש אישי. המטפל צריך להכין את עצמו כראוי כדי להיות כלי הולם להעברת אנרגיה. עליו לנקות את כל המחסומים והתקיעויות שלו כדי שהאנרגיה תזרום באופן חלק ולהגדיל את יכולת הקיבול שלו –  את 'צינור האור' שלו ואז הוא רק מעביר את האנרגיה ומחזיק את המרחב האנרגטי כדי לאפשר למטופל ריפוי. 


זה אופן העבודה של הילינג בערוץ פתוח. אני לא רוצה לקרוא לזה 'שיטה' כי אין פה שום תורה החוקרת תדר מסוים ומשתמשת רק בו, כמו כל השיטות שאותן הזכרתי קודם. ברצוני להדגיש שכל השיטות להילינג עובדות יפה ומביאות לתוצאות טובות ואינני באה חס וחלילה לזלזל באף אחת מהן. השתמשתי בהן שנים רבות בהצלחה. אך יחד עם זאת, ההילינג בערוץ פתוח מאפשר לי לנצל את אינספור תדרי הריפוי  שקיימים ביקום ולא מגביל אותי לתדר מסוים".

תמרה אור סלילת פותחת בעתיד הקרוב קורסים ב"הילינג בערוץ פתוח". ייחודה של הגישה החדשה הוא בכך שהיא מאפשרת לכל אדם, גם אם הוא חסר ניסיון לחלוטין בתחום ההילינג האנרגטי, ללמוד להתחבר להדרכה העליונה שלו ולהעצים את עמוד האור שלו. בכך יוצא האדם נשכר בראש ובראשונה לעצמו ולהתפתחות האישית שלו. לאחר מכן, הוא יכול גם לטפל באנשים אחרים. 

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר ופרטים נוספים חייגו: 072-2285855
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על תמרה אור סלילת

קישור לאתר שלי

מאמרים קשורים

Back to top button