מיסטיקנים מומלצים

יהודית גרסיאן

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על יהודית גרסיאן שלמדה מגוון נושאים, בין היתר: גרפולוגיה, שאמניזם ורייקי והתמחתה בעיקר בקריאה בכף היד ומודעות באמצעות קלפי טארוט. כיום, היא יועצת לחיים בתחום זוגיות, קריירה ומשפחה וגם מעבירה סדנאות לימודיות למודעות מעשית, קריאה בכף היד וטארוט.

יהודית גרסיאן – הדרכה רוחנית. בגיל חמישים נטשה יהודית גרסיאן את הקריירה שלה כהנדסאית כימיה וספרנית טכנית לטובת עיסוק בתחום הרוחני שריתק אותה מאז ומתמיד. היא למדה מגוון נושאים, בין היתר: גרפולוגיה, שאמניזם ורייקי והתמחתה בעיקר בקריאה בכף היד ומודעות באמצעות קלפי טארוט. כיום, היא יועצת לחיים בתחום זוגיות, קריירה ומשפחה וגם מעבירה סדנאות לימודיות למודעות מעשית, קריאה בכף היד וטארוט. יהודית הופיעה כ- 80 פעם בתוכנית "זמן מיסטיקה" בערוץ 10. למי שלא ראה – מומלץ בחום.

קלפי טארוט וקריאה בכפות ידיים במקום מבחנות ומחקר
"בגיל 53, באמצע החיים לדעתי, הפכתי מאישה פעילה לפנסיונרית פנויה מדי. לשמחתי, שנים רבות קודם לכן התעניינתי ולמדתי תחומים רוחניים מגוונים. את חלקם הצלחתי ליישם ולהפוך לעיסוק מספק – לקורת רוחי הרבה. כיום, אני משלבת בעבודתי את כל הידע שצברתי במשך השנים – גם בייעוץ אישי וגם בסדנאות בתחומים של מודעות, קריאה בכף היד ובקלפי טארוט". 


אז מה בדיוק את עושה?
"אני עוסקת בייעוץ אישי על פי אבחון כף יד, נומרולוגיה וקלפי הטארוט ומדריכה ומלמדת את כל הנושאים שאני עוסקת בהם. אני גם  מעבירה הרצאות וערבי חוויה המתאימים למסגרת של מקומות עבודה, מפגשים חברתיים, ימי הולדת, מסיבות רווקות, הרצאות אינפורמטיביות או מפגש כיפי של קבוצות. 

בהרצאות ובהופעות אחרות אני מדגישה את האפשרות להכיר אדם – על פי מבנה ידיו ושפת גופו – ללא ידעתו. למשל, אלמד את הקהל שלי כיצד יש לבחור בעלי מקצוע מסוימים, כיצד לזהות את האנשים המהימנים ואת אלה שפחות, כיצד לזהות תכונות כמו חריצות, נדיבות ותיאבון לחיים". 

עד כמה הייעוץ שלך מדויק? כמה אפשר לסמוך על זה בצמתי חיים?
"רמת הדיוק גבוהה מאוד, אולם תמיד הבחירה נשארת בידיו של האדם עצמו. אני באה מתוך מקום של חכמת הלב – רצון עמוק לעזור ולכוון על פי המידע שאני רואה ויודעת. זאת בשילוב עם ניסיון החיים שלי (מה לעשות. .. הגיל!) החוויות האישיות שצברתי וגם כל מה שלמדתי מכל המורים שלי כמו גם מאנשים אחרים…אני מסבירה ומראה לאדם את הפוטנציאל שלו ואת מבחר האפשרויות העומדות לפניו, מעודדת ומחזקת וכל זאת תוך התחשבות בצמתים העתידיים המופיעים תוך כדי הייעוץ. מבחינה בריאותית, אני יכולה לראות אלו מערכת בגוף טעונות תשומת לב מיוחדת ומפנה לבדיקות בהתאם. בגדול, אני נמנעת מלעסוק בנושא הבריאות – אשאיר זאת לרופאים". 

וכשאדם כבר מבין ומודע, איך את מניעה אותו לפעולה?
"כדי לעורר את המוטיבציה של אדם לפעול, אני עובדת במספר מודלים של ייעוץ. הרי כל יועץ, בכל שיטה, זקוק לשיתוף הפעולה של המתייעץ: הוא מקבל את הממצאים ואת המסרים ועליו לפעול לשינוי המצב.

המוטו שלי בחיים וגם בטיפול הוא להעביר את המסר שהיום – זה היום הראשון של שארית חייך והמוטו שלי ממליץ להביט קדימה ולהשיל את העבר הלא רצוי.

החיים הם 'כאן ועכשיו' ואדם שרוצה להיות מאושר צריך ליישם את הידע והמודעות שלו למטרה הזאת. לשבת בחוסר מעש ולהתלונן, לא ממש עוזר לאף אחד! אני עוזרת לאנשים לצאת מתוך מתכונת של חשיבה שלילית לחיובית. באופן אישי, אני מאמינה שלכולנו מגיע לחיות בתחושת שלמות וסיפוק וחשוב לדעת לבקש את מה שאנחנו רוצים. בעיניי, החיים הם כמו מסעדה. לא מספיק להיכנס ולבקש מהמלצר להביא 'משהו טעים'… צריך לבקש בדיוק את מה שאנחנו רוצים. על כל אדם להימנע מלהשתמש בביטוים כמו 'כן, אבל', 'בינתיים', 'רק', 'אולי'. מילים אלה מבטלות את הבקשות שלנו כך שלפי מודל המסעדה המזמין עדיין רעב ואילו הטבח קורא עיתון!" 

כמה אפשר ללמוד על בן אדם מתוך קריאה בכף היד?
"בכף היד נמצא מידע רב על בעליה ויש לכך הוכחות מדעיות. אני יכולה לראות מצבים ותכונות אופי כגון רמת הערכה עצמית, אינטליגנציה, גישה לחיים, תסכולים וסיבותיהם ומצבים של תקיעות. הקריאה בכף היד מאפשרת קבלת תשובות בסדר גודל רחב, לאחר מכן השימוש בקלפים משקף ביתר פירוט את הבעיות והעצות לפתרונן. הנומרולוגיה משלימה את התמונה וכך ביכולתי להעביר מסרים משמעותיים. הכל ביחד מאפשר לי לתת לכל אדם את הייעוץ הנכון והמדויק ביותר". 

מה מייחד אותך בעבודתך?
"ניסיון וחכמת חיים יחד עם המידע החשוב שאני מקבלת מכלי העבודה שלי ומשלבת בטיפול ובייעוץ. למשל, הרבה אנשים מבוגרים שמגיעים אליי שואלים לגבי ילדיהם. אלה אומללים וסובלים בגלל שאינם מצליחים לשחרר את הילדים לחייהם העצמאיים. במקרים כאלה אני קודם כל אומרת- 'תחיו את החיים שלכם… הילדים כבר יסתדרו לבד…' לגבי אנשים צעירים, אני בהחלט יכולה לעזור במציאת כיוון, זיהוי כישרונות ועידוד בניצולם לטובה. לעתים אני מנצלת את הכלים האלה על מנת להסביר מה עתידי מבחינה קרמאטית ואיך להתמודד עם הצמתים הצפויים". 

כצד מתבצעת ההדרכה שאת מעבירה לתלמידייך?
"ההדרכה היא החלק המהנה והחשוב בעבודתי. העברתי עשרות סדנאות רייקי בכל הרמות, קורסים להבנת כף היד, וקורסי למודעות באמצעות קלפי הטארוט. חלק מתלמידי מן העבר עוסקים בנושאים אלה לפרנסתם או להנאתם, ואפילו מפיצים את הידע לתלמידים שלהם – אני אוד גאה בהם. אלה ילדיי ונכדיי הרוחניים. בקורסים שלי אני משתמשת באבזרים מעניינים וממחישים, השעורים חווייתיים במיוחד, מלווים בחומר מודפס ומאויר ברמה גבוהה".

אם יש גורל – איך אפשר לשנותו?
"הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון – בכל שיטות הייעוץ – היא העובדה שקיים הבדל בין הגורל שנולדנו איתו לבין מסלולי החיים עליהם יכול האדם להשפיע.  רצוי להתחבר לכישורים שקבלנו בגנים מלידה וללמוד כיצד לנהל את החולשות המולדות. חשוב להבהיר את ההבדל הזה, להראות את שני הפנים לאדם: כיצד לקבל ואף לנצל את הנקודות החלשות יותר וליזום שינויים באותם הצמתים בהם יש לנו אמירה אפשרית.

באמצעות עבודת מודעות ניתן לשפר עמדות של ביטחון עצמי, הערכה עצמית, משמעת עצמית לפעמים אני ממליצה על תרגילים מעשיים ים יומיים שמקדמים ומעצימים. למשל, אני ממליצה לאפשר מידה של חוסר וודאות כי באזור של חוסר הודאות נמצאות ההזדמנויות החדשות. 


לדוגמא: נסיעה לעבודה בדרך שונה מהרגיל…. או לנסוע למקומות שטרם הגענו אליהם, מקום לא מוכר, לעשות כל יום משהו חדש ולקחת סיכונים מחושבים. פעילות כזאת מביאה להכרה ביכולות למודעות באפשרויות, ניסיונות חווייתיים של הצלחה שבהכרח יעלו את רמת הביטחון העצמי. מודל ציורי נוסף, על פיו אני עובדת הוא מודל של בחירה: אני שואלת איפה הוא באמת רוצה להיות בחיים… (אותם אני משווה למשחק כדורגל).

השאלה החשובה היא היכן עדיף להימצא?
א. ביציע – זה בסדר, אבל תדע שאתה רק צופה וזה מה שבחרת להיות, תמצא את היתרונות שבמצב זה ותפסיק להתלונן ולסבול.
ב. מצד שני, אם אתה רוצה לחיות את חיך שלך, עליך לרדת למגרש כשחקן. ברור שמקום זה כרוך במאמץ, עלולים להתלכלך ואף להיפצע.

בתור קווים מנחים אשאל את מי שיושב מולי איפה הוא ממקם את עצמו בחיים בנקודת זמן עתידית. כשרואים את כל האפשרויות ומבינים את הבחירה – הכל משתנה".

לסיכום:
"עלינו – כבני אדם – לקחת אחריות על החיים שלנו, להבין מה האפשרויות ולפעול בהתאם.
אם אתם צריכים אותי – אני פה בשבילכם. אני אנסה לעזור לכם באהבה רבה ובכל האמצעים העומדים לרשותי".

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285401
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על יהודית גרסיאן

קישור לספר שלי באלטרנטיבלי ולרכישת הספר נמצא כאן

מאמרים קשורים

Back to top button