מיסטיקנים מומלצים

רנה רז גילו

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על רנה רז גילו מגבעת שמואל, המשלבת את תורת המספרים (נומרולוגיה) עם פתיחה בקלפים אינדיאנים וטיפול בפרחי באך, וכך מהווים דרך טיפולית שלמה.

רנה רז גילו – נומרולוגיה ורפואה משלימה בגבעת שמואל, גוש דן.

רנה רז גילו – קוראת במספרים. תורת המספרים בשילוב עם פתיחה בקלפים אינדיאנים וטיפול בפרחי באך, מהווים דרך טיפולית שלמה, כך גורסת רנה רז גילו מגבעת שמואל, שהגיעה לתחום הרפואה המשלימה לפני כעשרים שנה. אחרי שלמדה מספר שיטות עבודה (ריפוי טבעי ורייקי ועוד) החליטה להתמקד בנומרולוגיה, תחום בו היא נחשבת למומחית ארצית בעלת וותק של ארבע עשרה שנה.

מה בדיוק מתרחש בטיפולים שלך?
"העיסוק העיקרי שלי הוא נומרולוגיה. במהלך המפגש אני מנתחת מפה נומרולוגית שאני מכינה מראש, פותחת קלפים אינדיאניים ולבסוף, מי שזקוק לכך ומעוניין לשפר את הרגשתו ולקדם דברים – אני גם מתאימה לו תמציות של פרחי באך". 


עד כמה זה מדויק? מה את יכולה להאיר באמצעות ניתוח מפה נומרולוגית?
"השם ותאריך הלידה הם נתונים עובדתיים שצופנים בתוכם הרבה מאוד מידע חשוב ביותר לאנשים שרוצים להיות מודעים לעצמם. כל אלה 'מתורגמים' למספרים המייצגים אנרגיות ותדרים שונים. הם מעידים על תכונות אופי ומהווים 'ארגז כלים' לחיים. הם מייצגים את המהות הפנימית של האדם שנושא אותם. (כך למשל, זוג תאומים שנולדו באותו זמן אך יש להם שמות שונים, עשויים להתפתח בכיוונים שונים לגמרי במהלך חייהם). ניתוח מפה נומרולוגית, מאפשר ראייה רחבה יותר של כישורים ותכונות מולדות, איתור הזדמנויות ב'מסע בזמן' הכרונולוגי של האדם. כשאדם מגיע אלי, אני מאירה לו במדויק את נקודות החוזק וגם את נקודות התורפה שלו וגם כמובן ממליצה מתי ולאיזה כיוונים לפנות ואיך להתמודד עם אתגרים שיצוצו בדרכו. מה שאותו אדם יעשה עם המידע החשוב הזה, תלוי בבשלות וברצון שלו לעשות שינויים בחיים. הרי לכל אדם יש רווחים גלויים ונסתרים מכל מצב והשאלה הגדולה היא תמיד אם יהיה מוכן לשלם את ה'מחיר' שידרוש השינוי. בנקודה זאת נכנסת כמובן, המודעות לזכות הבחירה של כל אחד ואחת מאתנו. נומרולוג מקצועי יכול לייעץ בכל נושא בחיים כולל התאמה מקצועית, קריירה, זוגיות וכו'. אני רואה את תפקידי כחשוב ביותר כיוון שאני יכולה להדריך ולכוון אותו לקראת הצלחה, ואף למקד את העיתוי המוצלח ביותר לעשות זאת". 

האם הייעוץ הוא חד פעמי או יש גם טיפולים מתמשכים?
"כמו בכל שיטת יעוץ/טיפול, יש אנשים שבאים פעם אחת ומשם ממשיכים לבד ויש כאלה שמבקשים ליווי, חיזוק ותמיכה בתהליך בדרכם החדשה. אני פתוחה ומוכנה להתאים את עצמי לרצונם של המטופלים ולצורך שלהם באותו הזמן, עד הרגע בו הם כבר מסוגלים להמשיך בכוחות עצמם".

את מייעצת גם בטלפון. מי יכול לפנות אלייך ובאיזה תחומים?
"אנשים ששואפים לדעת מה צפוי להם יכולים להתקשר ולשאול שאלות בנושא זוגיות, פרנסה וקריירה ועוד. אני יכולה לפי הניתוח של הפרטים האישיים שלהם לתת אפיון וצפי קדימה וגם לתת המלצות לגבי התנהלות שוטפת. לפנייה אליי אפשר להתקשר ואני אשמח לתת תשובה לכל שאלה".

מה דעתך על נושא של שינוי שם בגיל מבוגר?
"בחירת שם חדש או תוספת לשם קיים, הינו מהלך חשוב ובר השפעה גדולה על החיים. המיקוד צריך להיות על השם בו משתמשת הסביבה, גם אם לא רוצים לשנותו בתעודת זהות ובעוד מסמכים רשמיים. בחירת שם חדש או הוספה של שם נקבעת על ידי התאמה לתאריך הלידה של האדם. השם צריך להתאים לתמונה הכוללת ויכול לשנות את ה'מזל' ומהלך החיים. למה זה חשוב? כי ישנם צירופי מספרים המכילים תדרים בעייתיים שיכולים להביא קשיים מיותרים לתוך הגורל שלנו. אני גם מייעצת בבחירת שם מתאים לתינוק או תינוקת הצפויים להגיע לעולם. אני עושה זאת על ידי בדיקה של שמות ההורים וקובעת מה צריך להיות השם כדי שתתקיים הרמוניה במידה הרבה ביותר בתוך המסגרת המשפחתית (מתוך מספר אפשרויות)".

תוכלי לתת 'טיפ' והמלצה?
"כל עניין לגופו אבל בגדול איני ממליצה על שמות קצרים מידי של שתי אותיות בלבד. שם ארוך יותר עשוי להרחיב את מפת הכישורים והיכולות במקום להגבילן".


איך קשורה הנומרולוגיה לתמציות פרחי באך?
"כמטפלת הוליסטית אני נתקלת לעיתים באנשים שזקוקים לחיזוק בתחום הרגשי והנפשי שלהם (אלה דברים שאני רואה מתוך המפה הנומרולוגית), וזה משפיע גם על מצבם הפיסי, ועל בחירותיהם בחיים. באך, האיש שהמציא את השיטה, הבין את הקשר בין הגוף והנפש ופיתח תמציות המשפיעות בצורה מעודנת אך עוצמתית על עולם הרגש. כך למשל יש תמציות שונות המסוגלות למוסס פחדים מסוגים שונים כולל עזרה בהתגברות על טראומות, דאגנות יתר, סיוטי לילה, פחדים וחרדות מפני הלא נודע ועוד… קיימות שלושים ושמונה תמציות קבועות אולם ניתן גם לעבוד בשילובים שונים ביניהן בהתאם לצורך הספציפי של כל מטופל. כך למשל, אדם שלא לומד מניסיונות העבר, חסר יכולת לקבל החלטות, 'מכור' לעבודה או מי שסובל מחוסר איזון בכל תחום אחר, יכול לשפר את מצבו במידה רבה ללא הפרעה בתפקוד היומיומי ולחוש הקלה משמעותית תוך זמן קצר מאוד". 

איפה נכנס הצורך לפרוש קלפים אינדיאניים ומה זה נותן?
"אני רואה בקלפים כלי ייעוצי ממדרגה ראשונה שבא להשלים או לחזק את הנומרולוגיה. מתוך חמישים ושניים קלפים, מה שנבחר ב'אקראי' מעביר בעצם מסר חשוב. יש כמה סוגי פתיחות למטרות שונות: אפשר להוציא ארבעה קלפים כדי לקבל תשובה לשאלה ספציפית, חמישה קלפים לגבי יחסו של אדם מסוים כלפינו ויש 'פתיחת טוטם'. פתיחה זאת נעשית פעם אחת בלבד והיא משקפת את הפוטנציאל של האדם".

מה המוטו המלווה אותך בעבודתך?
"רוב האנשים לא מודעים במידה מספקת ליכולות ולכישרונות שלהם, לא מאמינים בעצמם ולעיתים חשים חוסר ביטחון וקושי לכלכל את צעדיהם. בייעוץ אצלי הם מקבלים אישור וחיזוק לכיווני פעולה תקינים ומקדמים ולצעדים עתידיים במטרה להגשמה עצמית. בנוסף לייעוץ פרטי, אני גם מעבירה סדנאות קבוצתיות בהן אני מלמדת במהלך 8-12 מפגשים את כל אחד מהתחומים בהם אני עוסקת".

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285857
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על רנה רז גילו

מאמרים קשורים

Back to top button