פירוש קלפי טארוט קראולי

קלפי טארוט של קראולי – מבוא להארקנה הגדולה

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, דר' שולמית רונן
קלפי טארוט של אליסטר קראולי – הארקנה הגדולה

קלפי טארוט של אליסטר קראולי משכו את עיני לפני שידעתי מהם קלפי טארוט, והמשיכה הזו החלה לפני 25 שנה,כשראיתי אותם לראשונה, עברו הרבה שנים מאז, ועד היום אינני יודעת לקרוא בקלפים בצורה המקובלת. יש לי אוסף גדול של קלפים מסוגים שונים, כגון: קלפי מלאכים, פיות, אלות, חיות, קלפים מצריים, רוסיים, צרפתיים, קלפים של דרקונים,דולפינים, קלפים של מנדלות, קלפים הקשורים לקבלה – אשר מהם למדתי הרבה ואין ספק בליבי שהם כיוונו אותי ליהדות בצורה מופלאה, קלפים של פרחים, גלגולים קודמים, קלפים אצטקים, אינדיאניים, ועוד ותמיד, הדבר שמשך אותי אליהם ובהם היו הצבעים.

יש פליאה וקסם באומנותו של האדם היוצר אותם, ובהחלט מראה גם על אישיותו, ולפי הפסיכיאטר הנודע יונג, אשר כתב ספר נפלא על "האדם והסמלים" ומשמעותם. קלפי הטארוט הם סמלים אשר הצבע מוסיף להם מימד של אור, אשר לעיתים אין באפשרותנו להבין, מכיוון שזוהי שפה שונה המדברת ברבדים אחרים, וכל אדם מפרש את הקלפים בהתאם לרמת התפתחותו ושפתו.

הסמלים והצבע בשבילי, הם סוג של תובנה המאפשרת לנו כבני אנוש, להיפגש עם המקור האלוהי או הניצוץ הקיים בתוכנו, הגלוי והנסתר המתפתח למודעות עצמית וכתוצאה מכך הופך לחוכמה, והכוונה לחוכמה היא לא לידע הנלמד, אלא לתבונה פנימית, לחוכמה הקיימת בתוכנו, של הכוח המודע היוצר, ואשר מאפשר יצירה. אישית, אינני יכולה להתעלם מהשייכות של הקלפים לעץ החיים הקבלי, תמיד חיפשתי קלפים שיהיו בהם שייכות לעץ החיים. יש בתוכי ומסביבי חיפוש דרך, שמצאתי במידת מה באמצעותו של עץ החיים. עץ החיים משול לאדם על כל הרבדים שבו – הפיזי, רגשי, מנטלי ורוחני, ומעבר לכך. עץ החיים מכיל בתוכו את הררכיאת המלאכים, הפלנטות, המזלות האסטרולוגיים, עשר הספירות, אברי הגוף, ומבחינה פסיכולוגית הוא מאפשר הסתכלות נפלאה של התכונות בתוכנו.

מהי המשמעות כאשר ספירה זו או אחרת יוצאת מאיזון? מבחינה זו, כך גם הקלפים, אישית, קלפי הטארוט מאפשרים לי ראיה אחרת אשר נותנת מגוון רחב של אפשרויות והכוונה. השדר המופלא של הקלפים, בהבנה שמובילה לתובנות אחרות הם הסמלים והצבעים המופעים בהם. אנסה, ולו במעט, בהבנה שלי לגבי הקלפים של קראולי, אשר החיבור שלי אליהם הוא בגלל המורכבות ושפע הסמלים שהם מכילים בתוכם. אם אנסה להשוותם לקלפי היוניברס של וויט, אודה שהם לא מדברים אלי כלל. לכל אדם שפה משלו בהבנת הדברים, וישנה חשיבות ללכת בעקבות הלב, לאו דווקא בטארוט, בכל דבר.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

לשיחה אישית עם קוראים בקלפים וקוראות בטארוט לחצו כאן!

לרכישת קלפי טארוט קראולי לחצו כאן!

מאמרים קשורים

Back to top button