נומרולוגיה

שינוי והוספת שמות

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, רנה רז גילו
התקופה שבה אנו חיים מאיצה מהלכים רבים המשפיעים על אנשים לסיים עם העבר וללכת קדימה לקראת דברים חדשים, וחלק מזה הוא שינוי או הוספת שמות.

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה גדלה והולכת של שינוי והוספת שמות. שינוי שם משפחה היה נפוץ כבר לפני שנים, כשבד"כ השינוי היה לשם משפחה עברי. נשים נשואות היו מחליפות את שם משפחתן לשם הבעל, אך כיום רבות מהן נוטות להשאיר את שם משפחתן יחד עם שם המשפחה של הבעל. התופעה הגדלה היא שינוי של השם הפרטי.

התקופה שבה אנו חיים – העידן החדש או עידן הדלי – מאיצה מהלכים רבים המשפיעים על אנשים לסיים עם העבר וללכת קדימה לקראת דברים חדשים, וחלק מזה הוא שינוי או הוספת שמות. שם האדם משקף את מהותו הפנימית, כשהאותיות הן אנרגיות שבעזרתן אנו פועלים בעולם הפיזי. הנשמה בוחרת בשם כדי לעבור חוויות מסוימות שנועדו להגשמת המטרות שקבעה לעצמה.


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי



היהדות מייחסת חשיבות רבה לשם האדם. לפי האר"י השם שנקבע ע"י ההורים בלידתו של האדם הושם בפיהם ע"י אלוהים, והוא המתאים ביותר לנשמתו. השם מגדיר את מהותו, גורלו, מהלך חייו ואת התיקונים שעליו לבצע.

שינוי שם או הוספת שם נהוגים כסגולה לאדם חולה. בתלמוד הבבלי נאמר שאחד הדברים שמשנים גזירה רעה שנגזרה על אדם הוא שינוי השם.

את תופעת שינוי השם רואים כבר במקרא:
אלוהים אומר לאברם לשנות את שמו לאברהם – להוסיף ה לשמו כדי שגורלו ישתנה, וכן לשנות את שם אשתו משרי לשרה: "ולא ייקרא עוד את – שמך אברם והיה שמך אברהם כי אב – המון גויים נתתיך… ויאמר אלוהים אל אברהם שרי אשתך לא – תקרא את – שמה שרי כי שרה שמה. וברכתי אותה וגם נתתי ממנה לך בן…" (בראשית, פרק י"ז).


יש כמה מקרים שבהם אדם משנה את שמו:
א. ישנם אנשים שאינם אוהבים את שמם ולא מחוברים אליו.
במקורות נאמר שאכן לפעמים נעשות טעויות במתן השם. לכן, כשמשנים שם צריך לבחור
שם שאוהבים ומתחברים אליו.
ב. במקרים של מצוקה או הרעה במצב האדם: מחלה, קשיים מתמשכים או תכופים, תקיעות, אי מציאת זיווג וכד'.
ג. במקרים של צורך גדול בשינוי עקב התפתחות וצמיחה, שינוי רוחני ועוד.
זה יכול לקרות כשאדם מיצה את המהות של שמו הנוכחי ומוכן לקבל שם עם מהות חדשה.
גם הצורך בשינוי הוא בחירת הנשמה וחלק מנתיב החיים שלה.

כשהשם משתנה האדם מקבל יעוד חדש ונפתחת בפניו אפשרות לפעול בדרך שונה. אין זה אומר שהאדם משתנה מיסודו והופך לאדם אחר – האנרגיה של השם הקודם קיימת עד סוף ימיו, אך השם החדש נותן לאנרגיות אחרות להתבלט ובעזרתן הוא יכול לפעול בדרכים חדשות ושונות מבעבר.

הוספת שם נעשית לצורך חיזוק – תוספת כוח כדי להתגבר על קשיים שונים: כלכליים, משפחתיים ועוד.

מכל הנאמר פה אפשר להבין עד כמה חשוב השם של האדם. לכן לפני שנותנים שם לתינוק שנולד זה עתה רצוי לבדוק אם השם מתאים לתאריך לידתו ולשמות ההורים, שהרי זו מערכת יחסים מהחשובות ביותר בחייו של אדם. ישנם הורים שמתלבטים בין כמה שמות, יש כאלה שאין להם בכלל שמות – אחת הדרכים הטובות להגיע לשם המתאים ביותר היא לפנות לנומרולוגיה.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על רנה רז גילו


מאמרים קשורים

Back to top button