נומרולוגיה

ייעוץ רוחני בנומרולוגיה

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, מיטל אלבז לביא
נומרולוגיה מתבססת על תורת המספרים והאותיות. לכל מספר אנרגיה ויש משמעות והסבר לגבי אופי האדם ואנרגיות הללו משפיעות על האדם בתחומי חייו השונים.

באמצעות כלי שנקרא ריבוע קסם מסדרים עליו את מרכיבי אותיות השם שלך בתוך כל אחד מהריבועים ועל פי זה מחשבים את האנרגיות בשם היכן שיש אנרגיות חסרות אנרגיות עודפות בתחומים אלה האדם יצטרך לעבוד על עצמו ולתקן שם ובתחומים שבהם האנרגיה מאוזנת שם האדם ינחל הצלחה בחייו.
 
שבוחנים את מצב האנרגיה בשם לרוב מדובר באבחון אישיות ומצב האדם בתחומי החיים.
תכונות אופי דרכי התנהגות השקפות עולם ומזג מצבי רוחו של האדם ועל פי זה מנתחים את האישיות מנתחים את השבילים בתחומי החיים:


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי



מה קורה בהתאמה נומרולוגית?
בזוגיות עורכים בדיקה נומרולוגית לאנרגיית שמות בני הזוג. מנתחים איזו סוג של מערכת יחסים מתאימה לאישיות שלו, איזו סוג בני זוג מתאימים לאדם, איזו מסגרת יחסים בזוגיות בוחנים לראות את התנהלות האדם בתוך מערכת זוגית היכן הקשיים והיכן החוזקות שלו מייעצים לאדם ע"פ אנרגיית השם כיצד לפעול, כיצד לתקן את דרכיו בתוך מערכת זוגית, כיצד לשמור על מקומו בתוך המערכת הזוגית בה הוא נמצא מול בת הזוג.

בוחנים התאמות זוגיות, שבילי גורל, מכוונים את בני הזוג כיצד להתמודד עם קונפליקטים שעולים בקשר מול השקפות העולם של בני הזוג ומדריכים אותם כיצד להגיע למצב של זוגיות מכבדת.
 
בהורות – ניתן לראות כיצד מתפקד ההורה כאדם היכן הקשיים שלו בהורות, ממה הוא נהנה בתחומי ההורות איזה סוג של הורה הוא הורה שתומך, או הורה שמבקר ומוכיח את ילדו ובכך מרחיק את בנו ממנו, הורה שמעצים ומעודד את ילדו, 


ניתן לראות כיצד ההורה מתפקד מול הילד אם ההורה מובל או מוביל באילו דרכי חינוך ההורה משתמש ו ועל אילו ערכים הוא מנהיג את ילדיו. ניתן לאבחן קשיים תפקודיים בהורות ובהתמודדות מול כל אחד מהילדים ולהדריך ולהנחות הדרכת הורים בעזרת המידע של הנומרולוגיה נוכל לאבחן את שורש הבעיה ולהגיע לפתרון שבשיטות קונבנציונליות יצטרכו לחפש הרבה יותר זמן כדי להגיע לבעיה השורשית ואילו לנומרולוגיה יש כלים מיידיים לאבחון. הכל נמצא בתוך פנים שם האדם ותאריכי הלידה שלו.
 
בפרנסה, קריירה ועסקים בדיקה נומרולוגית מראה אם לאדם מתאים לעבוד כעצמאי או כשכיר, התאמה תעסוקתית אבחון והתאמת אופי סוגי עבודה, תחומי תעסוקה, אבחון דרכי התנהגות ודרכי התנהלות בתחום התעסוקה בין אם האדם מתפרנס כעצמאי או כשכיר והכוונה בהתמודדות עם זה בעבודה. אבחון כישורים תעסוקתיים והכוונה מקצועית, כישורים חברתיים, קשיים וחוזקות באשיות שיכולים לסייע לאדם מבחינה תעסוקתית והדרכה כיצד להתמודד עם הקשיים שלו ולהפוך אותם ליתרון יחסי או לפחות כיצד לא להבליט אותם בעבודה.
 
בתחומי חברה – ניתן לראות איך האדם מתפקד בחברה עד כמה הוא מנצל את הכישורים החברתיים באצורים בו, כיצד הוא מתנהג כחבר: האם הוא חבר שמטפל ומייעץ, האם הוא חבר שזקוק לחבריו בשביל הקלילות נאבחן איזו סוג של חברות האדם זקוק האם הוא חבר שנדבק לחבר אחד והוא הופך להיות חלק ממנו והוא אוהב חברות אינטימית (לא מינית), האם הוא חבר שזקוק להרבה חברים (חברות המונית) האם הוא חבר שמנצלים אותו, האם הוא חבר אינטרסנט, האם הוא יודע לתת ולקבל באותה המידה האם הוא חבר נאמן הוא חבר שהוא "חבר" ובמסגרת הייעוץ מדריכים את האדם כיצד להיזהר מחבריו, כיצד להיות אהוד יותר כיצד להתנהג כדי שיוכל לדאוג לאינטרסים שלו בחברות וניתן להעצים את הכישורים החברתיים שלו דרך המפה הנומרולוגית של האדם.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על מיטל אלבז לביא


מאמרים קשורים

Back to top button