נומרולוגיה

נומרולוגיה: חישוב שנה אישית בחייו של אדם

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, משה צ'יקו
בעזרת הנומרולוגיה ניתן לחשב את השנה האישית, שבעזרתה ניתן לחזות מה צפוי לנו בשנה הקרובה.

נומרולוגיה היא המדע, הפילוסופיה והפסיכולוגיה של המספרים. זו תורה עתיקה שיכולה לסייע לאדם להבין את מה שהתרחש בחייו בעבר, ולסייע לו לחזות את העתיד.

כבר בעבר העתיק שימשה תורת המספרים כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו.

את הנומרולוגיה פיתח הפילוסוף היווני הידוע פיתגורס. התורה שפיתח התמקדה במספרים מ-1 ל-9, והיא השפיעה רבות גם על הנומרולוגיה של ימינו.

בעזרת הנומרולוגיה ניתן לחשב את השנה האישית. זהו כלי נומרולוגי שבעזרתו ניתן לחזות את הצפוי לנו בשנה הקרובה.

את חישוב השנה האישית ניקח בהתאם לתאריך לידתו של האדם ובאותה השנה שבה הוא נמצא.
לדוגמה: אדם אשר נולד ב3.6.1968 והוא נמצא בשנת 2010 הרי שמספר השנה האישית שלו יהיה כדלקמן 3+6+2+0+1+0=12=1+2=3


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי


שנה 1
שנה של התחלות חדשות, זוהי ראשיתה של תקופה חדשה בחיי האדם, ראשית של תהליכים. זה זמן טוב להתחיל דברים גדולים. שנה זו מאופיינת בנסיעות, הוצאת רעיונות לפועל, רכישת בית או דירה, ואף שינוי מחשבתי. שנה זו, היא בסימן של מעבר ממצב מסוים למצב אחר. בשנה זו טוב להוציא דברים אל הפועל ולא להמתין לשנה הבאה.

שנה 2
כשניכנס האדם לשנת הירח שלו, פירוש הדבר שהוא ניכנס לשנה הנחשבת לקשה יחסית לשנים אחרות. המספר שתיים נחשב לאחד המספרים היותר בעיתיים בנומרולוגיה. זוהי שנה לא יציבה מהבחינה הכלכלית, שנה עם הרבה מריבות ואף התפרקויות של מערכות יחסים. האדם השרוי בשנה זו נוטה להיכנס לדיכאונות, עד לכדי קבלת סממנים לבעיות גופניות. לא מומלץ בשנה זו לקחת החלטות כבדות כמו רכישת דירה וכדומה.

שנה 3
הכניסה לשנה זו מסמנת כניסה לשנה טובה, שנה של התרחבות, שנה פורייה, שנה של שמחה. בשנה זו יש סבירות גבוהה מאוד לקידום במרום העבודה, או לעליות ברווחים של האדם העצמאי השרוי בשנה זו. שנה זו גם מאופיינת ברכישת נכסים או קניית בית או דירה חדשים, או מעבר לדירה מרווחת יותר. השנה הקשה עברה חלפה לה, ואת מקומה תופסת שנה הרבה יותר אופטימית, המזמנת אפשרויות לצמיחה.




שנה 4
זוהי שנה המאופיינת בצפיפות וחוסר זמן לעצמך, וזאת עקב הנפח הגדול של שעות העבודה והעייפות המרובה. ברם, אין זו שנה נוחה, עקב עומס הפעילות והקושי הגדול למצוא זמן לצאת לאיזה נופש ולהירגע. בשנה זו יש להפשיל שרוולים ולא לחלום, זהו אף זמן טוב לשקם מערכות יחסים חרף האנרגיות הרבות שהאדם מוציא בכל מצב בשנה זו. טוב לנצל שנה זו בכדי לשקם את המצב הפיננסי, ואת התוצאות ניתן יהיה לראות בסוף השנה. על האדם בשרוי בשנה זו להיות בעל משמעת עצמית חזקה מאוד, ולסדר היטב את סדר יומו. ככלל – זוהי אמנם שנה דחוסה, אך זוהי שנה שבה יכול האדם לבנות קומה נוספת בבניין חייו. בשנה זו יכול האדם השרוי בה לפתח את עצמו גם בכיוונים שאינם בהכרח שייכים לתחום הכלכלי. לסיכום – יש לדעת להשתמש נכון בשנה זו.

שנה 5
שנה זו טובה לאדם השרוי בה לשנות את דפוסי חייו, דבר זה יכול להתבטא בשינוי רציני בסגנון החיים. השינוי יבוא בצורת לימודים או בלקיחת קורסים שונים, דבר שאפשרי כרגע לאחר שהתפנה קצת זמן מהשנה שעברה. בשנה זו יוצאים רבים לנופש או לטיולים ויש שנוסעים לחוץ לארץ להחליף אוירה, זהו דבר המתבקש מאליו לאחר השנה הקשה ( שנה 4 ) והעמוסה שעברה על האדם. שנה זו נותנת לאדם יותר היכרויות עם אנשים חדשים ועם מקומות חדשים. אין צורך לבזבז אנרגיות, מספיק בוזבז בשנים הקודמות. הדגש בשנה זו צריך להיות על חיי החברה, ובמיוחד לרווקים לקראת השנה הבאה.


שנה 6
שנה מעולה לרווקים למציאת בני זוגם לחיים, ולנשואים לשיקום מערכת היחסים. אלו שיתמהמהו בשנה זו בעניין הנישואין, עלולים להחמיץ את הרכבת, רוצה לומר – להחמיץ את הכוכב. זו שנה ממש טובה ליציאה לבילויים משפחתיים, ומאמץ להרים את חיי המשפחה לפסגות. בנוסף לכל זאת, טובה שנה זו גם ללימוד האני הפנימי ולהשכנת הרמוניה פנימית לאדם השרוי בשנה זו. שנה טובה לקנייה או לשיפוץ הבית.

שנה 7
זוהי שנה קשה לאהבה, וגם בעבודה האנרגיות ירודות. יש ואנשים מפוטרים מעבודתם או מתפטרים, או עוברים תפקיד. רבים מסיימים מערכות יחסים, נכנסים למשברים. יש להימנע מכניסה לדיכאונות, שכן בסופו של יום – גם השנה הזו תחלוף לה ובאופק הקרוב שנה קלה יותר. יש להיזהר שלא לפגוע בסובבים אותך, שכן שנה זו מכניסה מועקות באדם ויש שהוא יינטה לפלוט מועקות אלה בדרכים לא הוגנות.

שנה 8
זוהי שנת ההתאוששות מהשנה הכבדה הקודמת, בשנה זו יכול האדם לנשוף מתוכו את שנת ה 7. בשנה זו ישנה מגמה של רכישת דירות, זאת מהשפעת שבתאי הנותן הזדמנויות לשיפור איכות החיים. מכיוון שישנה מגמת רכישות, הרי שיש גם מגמת מכירות בשנה זו. לסיכום – שנה זו היא בסימן של התרחבות כלכלית.

שנה 9
שנה של התארגנות לקראת תקופה חדשה, שנה של סיום תהליכים והכנת הקרקע לחדש, שיגיע בשנה הבאה. כל שינוי שהאדם רוצה, רצוי שיתחיל בו כבר מהשנה הזו.


מאמרים קשורים

Back to top button