נומרולוגיה

התאמה זוגית לפי שמות ותאריך לידה

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, איילת רינת
מהי התאמה זוגית וכיצד ניתן לחשב התאמה זוגית בעזרת נומרולוגיה?

התאמה זוגית לפי שמות ותאריך לידה ועל פי תורת הנומרולוגיה מאפשרת לנו לדעת מה מידת ההתאמה הקארמתית שלנו.

מה לא נאמר כבר אודות הזוגיות?
"קשה מציאת זוגיות כקריעת ים סוף…", "סוד גבר בעלמה", "מצא עזר כנגדו" (עזר או נגדו?…). בספר משלי כותב שלמה המלך: "מצא אישה מצא טוב", יחד עם זאת כתב בספרו קהלת – "ומוצא אני מר ממוות את האישה" (כבעל אלף נשים, כנראה שיצא לו "קצת" להכיר נשים). אז מה נכון? לכאורה, קיימת סתירה מהותית, אך כמו תמיד במציאות, הכל נכון ולכל חלק יש מקום.

זוגיות טובה ונכונה מגביהה אדם לגבהים רוחניים והגשמתם בפועל בחיים. זוגיות שאינה נכונה, יכולה לייצר שרשרת של בעיות רגשיות, סכסוכים, פגיעה בפרנסה ובמקרים חמורים גם פגיעה בבריאות.


"זכר ונקבה בראם… ויקרא את שמם אדם" (בראשית ה פסוק ב). כלומר, האדם הוא זכר ונקבה יחד. בהביננו זאת מעצם בריאת האדם, אישה או איש בנפרד, הרי הם חצי אדם. 

אם כך, לא מפליא הדבר ששירים, מחזאות וכתבים רבים עוסקים בכאב בהעדר החצי השני התואם.

בקליניקה שלי, העיסוק בזוגיות על כל חלקיה ומורכבותה, תופס חלק נכבד.
מה מטרת הזוגיות? מהי בעצם זוגיות נכונה? איך יודעים שיש התאמה זוגית? האם לכל אחד מיועדת זוגיות? זוגיות אחת או יותר? האם יש מי שלא תהיה לו זוגיות?…


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי

מכיוון שזוגיות כל כך קריטית ומשמעותית לאדם (איש או אישה), לפני רדת הנשמה לעולם והתגלמותה בגוף, היא מקבלת סימני דרך לבחירות משמעותיות בצמתי החיים. הנשמה חופשיה לבחור מספר נתיבי חיים, אך לכל נתיב מסלול כזה או אחר והשלכות בהתאם. בדרך כלל יש נתיב דומיננטי שרצוי שהנשמה תבחר, מכיוון שנתיב זה יכול לקדם אותה במשימותיה, אך היא גם יכולה לבחור בנתיבים אחרים. אחת הצמתים הכי חשובות בחיי אדם, היא הזוגיות. לכן אומנה הנשמה "לזכור" סימנים שיכוונו לנתיב המשמעותי. הסימנים נחקקים בתודעת הנשמה, לפני שהשכחה יורדת עליה בלידת התינוק לאוויר העולם. משום סימני הדרך, מעידים אנשים כי "זיהו" את בן/בת זוגם. "ידעתי שזאת אשתי". "הרגשתי שאנחנו מכרים ותיקים". "ידעתי עליו לפני שסיפר לי". "זאת האחת" ועוד…

לא תמיד יש זיהוי. כאמור, יש מס' נתיבים. הכל ידוע והרשות נתונה. איך נדע שזהו הנתיב העיקרי שהכי יטיב עמנו?

במפה נומרולוגית קבלית נוסחאות "מתמטיות" לחישוב ההתאמה הזוגית. ככל שיופיעו יותר התאמות, כך הזוגיות תהיה יותר מוצלחת, מספקת ומקדמת. הנוסחאות אינן פועל יוצא של תורשה, כלומר המשפחה ממנה הגיע/ה בן/בת הזוג. גם לא של דרך החינוך או סביבה גאוגרפית. לכל אלו השפעות עקיפות אך לא הן יקבעו הצלחה בזוגיות. זוגיות אינה רק משיכה מינית, סטטוס חברתי או ידידות. מדובר בהתאמה רוחנית נשמתית ואנרגטית. היא מגלמת בתוכה סודות גדולים. היא מדויקת ועוצמתה מעוררת השתהות.

לא אציג כאן את דרך חישוב הנוסחאות, אך אסביר את מהותן:
* הגבר, כזכר משפיע, צריך להתחבר אל האישה. זהו התנאי הראשוני וההכרחי להתאמה זוגית. לזוגיות תפקיד ביצירת שלמות הגשמת האדם = זכר + נקבה.
כאשר זה מתקיים, החיבור מתאים לנישואין.

מכיוון שהזכר משפיע, ברגע שיתחבר אל האישה (קשר מיני), הוא יתחיל להזרים אליה אנרגיה רוחנית שתעזור לאישה להניע את משימותיה  בחיים. כאשר האישה תהיה מרוצה, משימות החיים של הגבר, יתחלו גם הן לקבל הנעה ואף תאוצה. לעיתים, הגבר יעשה למען האישה את משימותיה שלה בחיים. הרבה פעמים , בני הזוג לא ערים לכך במודע. "פתאום" השתנו דברים. "פתאום" מחליפים בית, מקצוע ועוד.

לעיתים, רואים מפה (של גבר או אישה) שאינה הרמונית. זה יתבטא בכך שיש חווית תקיעות וקושי בכל דבר. ברגע שמתקיימת נוסחת ההתאמה, תתחיל זרימה והרמוניה לאחד מבני הזוג שהיה תקוע או לשניהם.

* סיפוק מהזוגיות: לכל אדם נוסחה אישית לסוג הטיפוס של בן/בת הזוג המתאימים לו. התחוור לי לגלות, שרבים אינם מודעים לאפיון האישיות הרצויה לבן הזוג על מנת שיהיו מסופקים מהקשר. יכולה להיות התאמה לנישואין, אך אחד מבני הזוג לא יהיה מסופק ויחיה בתסכול. בדרך כלל מצב זה יתחיל שרשרת של הדרדרות במערכת היחסים.

קיימים 9 סוגי טיפוסים (וודאי שאדם הוא רב גוני, אך אלו קווים ראשיים הדומיננטיים בו). להלן מספר דוגמאות:
– אישיות שהקו המנחה בה שמחת חיים, בילויים, נסיעות, הרפתקנות, יצירתיות, הנאות…
– אישיות שהקו המנחה בה כריזמה, סמכות, הובלה, עצמאות…
– אישיות שהקו המנחה בה עומק מחשבתי, חופש פנימי, שקט, למדנות…
– אישיות שהקו המנחה בה דעתנות, צדק חברתי, שוויון, תקשורת ועוד.


"נעילה על מטרה"
התאהבות עמוקה. חיבור רגשי. מצב זה קורה כאשר בן/בת הזוג הינו/הינה השתקפות של אותו מקור נשמתי והתחושה תהיה "להגיע הביתה למקור". חיבור מאוד עוצמתי. עובד כמו מגנט. אי אפשר לתכנן אותו, לעבוד על זה או להימנע ממנו. או שזה שם או שלא. כששתי הנוסחאות בסעיפים הקודמים מתקיימות, הנוסחה הזאת תקפיץ את הקשר למעלה. אם לא, ה"נעילה על מטרה" הזאת יכולה להיות הרסנית ואז אני מזהירה- לברוח מהר ורחוק.

אפיון הקשר
בין כל שני אנשים בעולם יש אופי לקשר. זה נכון לא רק לגבי בני זוג. נכון גם בין הורה לילד. בין מורה לתלמיד. בין בוס לעובד ועוד. ניתן לראות את נוסחת הקשר גם כאן, קיימים 9 סוגים של קשר. להלן מספר דוגמאות:
– קשר של רומנטיקה, אינטימיות, מיניות, תמיכה רגשית לעיתים עד תלות.
– קשר שמושתת על כללים וגבולות ברורים. חלוקת תפקידים ברורה וסדורה.
– קשר שבו שניים הם זוג אך בעצם אחד ליד השני ולא אחד עם השני. שני אינדיבידואלים. לפחות אחד מהם יהיה קנאי לעצמאותו.

מהות חיבור לפי שמות פרטיים
חיבור השמות יכול להעיד על מהות הקשר. למשל קשר שבו האישה מתפקדת כאם לבן הזוג. קשר שבו הגבר משמש כתחליף אב לאישה. קשר שמאופיין בריב ומדון. קשר חם ומשפחתי ועוד.

תיקונים בזוגיות
ישנם צפנים המעידים על כך שאצל אחד לפחות מבני הזוג קיים תיקון בזוגיות. התיקונים הם תולדה של קשים לקויים בגלגולים קודמים. לעיתים עם אותה נשמה של בן/בת הזוג ולעיתים התיקון לא יתבצע מולם. הרבה פעמים, התיקון מתבצע גם עבור זוגיות ההורים שיש בה בעיה.

כיום, מתגלגלות לכאן נשמות מנוסות. בדרך כלל יש הכרות נשמתית בין בני הזוג ונחתמו הסכמים נשמתיים לזוגיות (קצרה או ארוכה). לעיתים אחד מבני הזוג בא להדריך את השני, או לסייע לו לעבור תיקון. לפעמים הצבת קושי היא עזרה בתיקון.

לחיי זוגיות טובה ומאושרת.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על איילת רינת


מאמרים קשורים

Back to top button