נומרולוגיה

נומרולוגיה ואופי הילד

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, תמיר בן אשר
כיצד למצוא את המספר המשמעותי ביותר במפה הנומרולוגית של ילדיכם ואנסה וסקירה קצרה על תכונותיו וצרכיו העיקריים של הילד על פי תאריך הלידה שלו.

מצאו את תכונות ילדיכם על פי תאריך הלידה שלו
על פי הנומרולוגיה המערבית, תאריך הלידה של האדם הינו הנתון המהותי ביותר במפה הנומרולוגית שלו.

החישוב העיקרי במפה הנומרולוגית, הינו חיבור של כל הספרות בתאריך הלידה, יום הלידה + חודש הלידה + שנת הלידה, את התוצאה המתקבלת מצמצמים בגימטרייה קטנה למספר חד ספרתי, יש המכנים מספר זה, 'מספר הגורל' או 'מספר הלב', שכן זהו כאמור לב ליבה של המפה הנומרולוגית כולה.

על פי תורת הנומרולוגיה למספר המתקבל – מספר הגורל, ישנה אנרגיה מסוימת שקובעת את אופיו של האדם אנרגיה זו תורגש ביתר שאת בילדות המוקדמת, ואילו בילדות המאוחרת ובבגרות, יבואו לידי ביטוי גם השפעות שמו של האדם והשפעות נוספות.


חישוב המספר המרכזי של הילד במפה הנומרולוגית שלו:
נחשב לדוגמא את המספר המרכזי במפה הנומרולוגית, עבור ילד שנולד בתאריך 15/03/2001:
נחבר את כל המספרים החד ספרתיים המרכיבים את תאריך הלידה, חודש יום ושנה:
12=1+5+3+2+0+0+1
נצמצם את המספר שקיבלנו 12 למספר חד ספרתי:
3=1+2
אם כן, המספר של הילד שנולד בתאריך 15/03/2001 הוא 3.


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי

משחישבתם את תאריך הלידה של ילדיכם תוכלו להיעזר בהמשך המאמר וללמוד מעט אודותיו.
אך לפני כן הבהרה: חשוב לזכור, המספרים מייצגים רק חומר גלם ראשוני, בכדי להעמיק ולדייק, יש לקחת כל הפרמטרים והצירופים במפה הנומרולוגית.

התכונות והצרכים של הילד על פי תאריך הלידה:

ילד מספר 1 – לילד כזה טוב לתת עצמאות ומנהיגות. אם מקשים עליו יתר על המידה או מפעילים סמכות הורית חזקה מדי, מורידים ממנו  את המוטיבציה לעצמאות ועלולים לקבל ממנו התנהגות של 'דווקא' שתגרום לו להתמרד, ולנהוג בחוסר הקשבה להורים.
רגישות פיזיולוגית: אזור הראש, רגישות למיגרנות.

ילד מספר 2 – זקוק באופן מיוחד להורים תומכים, ילד רגיש מאד בעל נטיות אומנותיות, חשוב לפתח אצלו את הדמיון והיצירתיות, חשובה  לו מאד ההקשבה, ילד עם נטייה למופנמות ומעט ביישנות, ילד שקשור מאד לאם ומושפע ביותר מכל תחום מערכת היחסים הזוגית של הוריו, חשוב באופן מיוחד להקרין לילדים אלה ביטחון ותשומת לב.
רגישות פיזיולוגית: עקב הרגישות שלו עלול לחוות רגישות באזורי בטן ומערכת הנשימה.

ילד מספר 3 –
  אוהב מאד חופש, יצירתי ביותר, אוהב אנשים וחברה, צריך לתת לו את האפשרויות בכדי שיממש את היצירתיות שבו ועליו ללמוד להיות בעל שליטה והנהגה עצמית.
רגישות פיזיולוגית: עלול לפתח נטייה להשמנה ודלקות גרון, כמו כן, רגישות באזור החניכיים ובלסתות.

ילד מספר 4 –  המסגרת והסמכות ההורית מעניקה לילד המון ביטחון, לילד כזה חשוב מאד הסדר, הארגון והבהירות, וחשוב לו מאד להיפתח לעולם באווירה של יציבות וביטחון.
רגישות פיזיולוגית: עלולה להיות באזור הגב התחתון.


ילד מספר 5 – ילד הזקוק לריגושים ולהרפתקאות, אחרת משתעמם מהר מאד. חשוב לתת לו ביטחון ולנטרל את הנטייה לחרדות, לשם כך יש לדבר עימו, ללבן את מה שמציק לו ומפחיד אותו, פעילות ספורטיבית טובה לו ועשויה להפחית את החרדות.
רגישות פיזיולוגית: חוסר איזון וחוסר שקט עלול לפתח היפראקטיביות וקשיי קשב וריכוז.

ילד מספר 6 – דואג מאד למשפחתו ואוהב לעזור לזולת, יש להקנות לו ערכים אלה ואז הוא פורח, ההורים יראו שילד כזה אוהב מאד לעזור בבית ורצוי בהחלט לעודד אותו לכך. ילד זה רגיש ביותר למצבים של חוסר הרמוניה, זקוק להמון חום ואהבה, ולבילוי תדיר בחיק המשפחה. בעל חוש אסטטי מפותח ביותר והנו יפה פנימית וחיצונית, המנטרה של ילד 6- יופי והרמוניה הם חלק מעולמי.
רגישות פיזיולוגית: כל מה שקשור למחזור הדם

ילד מספר 7 –  ילד הרוצה את הכול, נוטה לפינוק, פרפקציוניסט ושואף לשלמות, ילד חקרן המתעניין ב'למה' של הדברים. למרות שייטה להיות מאד יסודי ובשל כך גם איטי לפעמים, אסור לדחוק בו ויש לאפשר לו לעשות הכול בקצב שלו, ילד כזה זקוק להמון אהבה, תשומת לב וחום.
רגישות פיזיולוגית: כל מה שקשור לנוזלים בגוף.

ילד מספר 8 – בילד כזה יש לא מעט מן הסגירות והוא אינו נפתח כל כך מהר, ילד כריזמטי ביותר, תחרותי מאד, שאפתן בעל כוח רצון חזק, בעל חוש עסקי וראש מפולפל, נמשך מאד לחומר לכסף ולעסקים כבר מגיל צעיר.
רגישות פיזיולוגית: קשורה לשלד ולבעיות עור.

ילד מספר 9 – ילד עם המון אמביציה ומרץ, רגיש במקצת, אוהב מאד לעזור למעוטי יכולת, נמשך לתחום העזרה ואוהב להתנדב, טוב יעשו ההורים, אם ימשיכו לעודד אותו בכך.
רגישות פיזיולוגית: כאבי ראש ורגישות בעיניים.


מאמרים קשורים

Back to top button