נומרולוגיה

נומרולוגיה לפי תאריך לידה ושם

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, לימור שלום
נומרולוגיה היא דרך לאבחון וייעוץ לפי תאריך לידה ושם. אז מהי נומרולוגיה על פי תאריך לידה וכיצד היא יכולה לעזור לנו בחיים?

נומרולוגיה על פי תאריך לידה ושם – כמו כל דבר בעולמנו, גם אנחנו, כבני אדם מהווים יחידת אנרגיה. שמוכן שמספרים ואותיות נושאים אנרגיה, ואם נבין ששום דבר אינו מקרי, שיום הלידה שלנו נבחר על ידינו בקפידה, זה יכול להסביר איך המספרים והאותיות שהם מייצגים אותנו… איך השם שלנו ותאריך הלידה שלנו, הם בעצם מפה של תכונות האופי שלנו ופוטנציאל חיינו. מפה נומרולוגית תאפשר לנו מבט על תמונת החיים הגדולה יותר שלנו, ומהמקום הזה, קל יותר להבין דברים שקורים לנו ולהחליט החלטות.

איך עובדת נומרולוגיה על פי תאריך לידה ושם ? 
הנומרולוג מפרק את תאריך הלידה למשתנים מסוימים, כל אחד מהם נותן תמונת מצב על האדם שמולו, את שם האדם הוא מפרק לאותיות שהופכות למספרים, המעידים בעיקר על תכונות האופי. תאריך הלידה שלנו הוא קבוע, הוא יראה לנומרולוג את הפוטנציאל אתו הגענו לחיים אלה, פוטנציאל שאינו משתנה אך יכול להשתמע לפנים רבות. השם שלנו היא אנרגיה אותה אנו נושאים עלינו ושנישאת לעברנו בכל פעם  שמישהו מבטא את שמנו. השם שלנו יראה לנומרולוג בעיקר תכונות אופי.


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי



איך מתייחסת הנומרולוגיה לשינוי שם ?
הנומרולוגיה על פי תאריך לידה ושם מפרשת את השם שלנו כאנרגיה שאמורה לעזור לנו לבטא את אותו פוטנציאל הגלום בתאריך הלידה שלנו. זכות הבחירה, הניתנת לנו כבני אדם, תקבע אם אנצל את הפוטנציאל המספרי שלי לחיוב, אבחר בחירות שיקדמו אותי אל עבר הגשמת מטרותיי, או, שאני מי שקשה לו לבטא את עצמו, שמאותגר על ידי קשיים והתלבטויות רבות בדרך. יש מאבחנים שימליצו לשנות שם. חשוב שנבין שהפוטנציאל של חיינו לא ישתנה, יכול אבל להיות, שבזכות שינוי קטן באופיינו, ישתנו הבחירות שלנו, וכשנלמד לבחור אחרת, זה יכול להביא לתוצאות אחרות בתוך אותו פוטנציאל קיים.


מתי נזדקק לשרותיה של נומרולוגיה לפי תאריך לידה ושם ?
למרות שהיה נחמד אם כולכם הייתם באים אלי לאבחון… לא לכל אחד זה יועיל. אם אתם ממש בטוחים במי שאתם ומה אתם רוצים, אם חייכם מתנהלים על מי מנוחות והאתגרים העומדים בפניכם מסבים לכם הנאה, אם אתם מרגישים שאתם בדרך הנכונה. אל תבואו אלי! לעומת זאת, אם אתם עומדים בפני החלטה גדולה, אם אתם עוד לא בטוחים מי תרצו להיות כש'תהיו גדולים', אם אתם מרגישים שאתם לא בנתיב הנכון, אני מזמינה אתכם באהבה לאבחון וייעוץ נומרולוגי, כזה שיעזור לכם לראות את תמונת החיים הגדולה יותר שלכם, להחליט החלטות ממקום של כוח ואהבה ולא של פחד.

למי כדאי ללמוד נומרולוגיה?
אם אתם אוהבים אנשים ואחרים אוהבים להתייעץ אתכם, אם אתם מטפלים שרוצים להכיר טוב יותר את המטופלים שלהם ואם אתם מחפשים הכנסה נוספת, שגם תביא את כישוריכם לידי ביטוי. אתם יכולים לשקול להרשם לקורס נומרולוגיה מודעת.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על לימור שלום


מאמרים קשורים

Back to top button