עולם הנסתר

הוצאת עין הרע

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, עידו פרץ
המושג עין הרע קיים כמעט בכל התרבויות העתיקות וידועים סוגים שונים של קמעות, סימני ידיים, לחשים והשבעות לביטולו – כל אלו הינן דרכים להוצאת עין הרע ולהסרת עין הרע.

מהי עין הרע?
מושג עין הרע היא האמונה כי ביכולת אדם מסוים המסתכל באופן שלילי עלינו להזיק לנו עד כדי נזק בריאותי ולעשות אותנו חולים, לחבל בהצלחה שלנו ולפגוע בנו. המושג קיים כמעט בכל התרבויות העתיקות וידועים סוגים שונים של קמעות, סימני ידיים, לחשים והשבעות לביטולו – כל אלו הינן דרכים להוצאת עין הרע ולהסרת עין הרע.

מנקודת מבט של הילינג אנרגטי – המחשבות והרגֿשות שלנו – מוקרנים החוצה לעולם – גם דרך הראייה. אם לאדם מסוים יש קנאה או שנאה כלפינו – ההבטה שלו עלולה להיות שלילית ולהקרין עלינו שליליות – זוהי עין הרע.

כולנו נתקלים מדי יום במושג עין הרע, מאחר ולכולנו יש במידה זו או אחרת אגו ורגשות שליליים – אפילו אם הם חבויים בתת – מודע. חֿשוב לציין בעניין הוצאת עין הרע כי המביט אינו בהכרח מתכוון באופן מודע להזיק לנו והוא יכול להיות אפילו קרוב משפחה, חבר אשר ברובד מסוים מקנא בהצלחה. לכן כאשר מדובר על הסרת עין הרע, כדאי מאוד לא למהר ולהאשים אחרים בכישלון שלנו או בבעיות שלנו.


אף על פי כן חשוב מאוד לבצע הסרת עין הרע והוצאת עין הרע מאחר והצטברות של עין הרע, שכפי שציינתי היא עניין יומיומי בו כולנו נתקלים.

בטיפול ההילינג האנרגטי לאחר שמתבצעת הוצאת עין הרע – אנו שמים הגנות אנרגטיות על המטופל כדי למנוע כניסה של אנרגיות לא רצויות וביניהן עין הרע.

בטיפול ההילינג האנרגטי – אני משתמש בתפילה, סגולות מהיהדות, בקשות מהמלאכים הממונים על הסרת עין הרע והגנה ממנה ובאנרגיות גבוהות על מנת לבצע הוצאת עין הרע ולהגן מפניה. לאחר מכן אני מבקש את הריפוי עבור המטופל ומשתמש בהילינג אנרגטי על מנת לבצע ריפוי מנזקי עין הרע.

לסיכום – למרות שעין הרע הינה דבר שכיח למדי – ונזקיה עלולים להיות גדולים מאוד – עין הרע היא בעיה הניתנת לפתרון בקלות רבה –  באמצעות תהליך של הסרת עין הרע, הגנה, ריפוי והילינג אנרגטי.

למרות שהסרת עין הרע היא דבר קל ביותר המתבצע במהלך פגישה אחת ההשפעה שלה היא דרמטית ונרחבת עבור כל המערכת. הסרת עין הרע והוצאת עין הרע הינם הצעד הראשון בריפוי, שכן ללא הסרת עין הרע בלתי ניתן לרפא. במיוחד ישנם מקרים רבים בהם עין הרע היא עצמה הגורם לבעיה מלכתחילה והסרת עין הרע היא הפתרון.


חשוב מאוד לא להזניח נושא חשוב זה של הוצאת עין הרע והסרת עין הרע – ניתן לפתור בעיות רבות בקלות באמצעי זה.

אביא פה דרך פשוטה ויעילה להוצאת עין הרע ולהסרת עין הרע. יש להתפלל אל הבורא ולבקש שהבורא יבצע עבורנו הוצאת עין הרע והסרת עין הרע.

דרך נוספת להוצאת עין הרע ולהסרת עין הרע היא באמצעות השבעה – זהו לחש בו מכריחים את העין הרע לעזוב את האדם בכח השמות הקדושים ומידות החסד העליונות.

בנוסף, לפסוק "בן פורת יוסף" יש סגולה חזקה מאוד להסרת עין הרע ולהוצאת עין הרע.

ישנם מלאכים מיוחדים הממונים על הוצאת עין הרע. בטיפול אנו נזמן מלאכים אלו לבצע הוצאת עין הרע למטופל.


מאמרים קשורים

Back to top button