עולם הנסתר

הכל על שחזור גלגולים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, ד"ר סיגלית גוסטר Ph.D
שחזור גלגולים זוהי אחת השיטות העוצמתיות ביותר, המקדמות ביותר והמביאות לאדם לעיתים כדי בו זמנית תחושת הקלה, תובנות, הארות וכלים להתמודדויות בעתיד.

מהו שחזור גלגולים?
שיטת טיפול הנעשית באמצעות דמיון מודרך, המטופל נכנס לתהליך מדיטטיבי שבו שנינו משתתפים, אני רואה את מה שהוא רואה ויחד אנו משחזרים את הגלגול משנים ומתקנים אותו. הוכח שניתן "לחרוט" מציאות חדשה במוח והמוח מקבלה כמציאות בר קיימא של ממש, מדעי לחלוטין. החוויה היא רגשית, פיזית אנרגטית ועוצמתית . 

למי מתאים התהליך?
לכל אדם המבקש לשחרר את עצמו מדפוסים החוזרים ונשנים בחייו, מ "תקיעות" בה הוא דורך זמן מה.

כל אדם מבקש להעצים את חייו בתובנות, בכלים שיאפשרו לו להתפתח ולהתקדם בחיים אלה.
בעיות במערכות יחסים: זוגיות, הורים וילדים. חרדות מסוגים שונים: פחד ממים, מחדר סגור ופחד מהצלחה. קשיי פרנסה, קשיי חברה עד כדי תלישות מהמציאות חוסר חיבור לחיים העכשוויים. 


האם נדרשים מס' טיפולים?
לרוב טיפול אחד ממוקד עונה לנו על הבעיה – חשוב לזהות את המקור הראשוני המסתתר ולשאול את השאלה המדויקת ביותר וזה מספיק. לעיתים מבקש האדם לברר עוד דפוסים בחייו ואז קובע פגישות נוספות. 

זה מפחיד, בשביל מה לחוות זאת?
לא ניתן לטפל בבעיה אם לא מזהים אותה, רק על ידי התבוננות וראיית הבעיה – הבנת השלכותיה – תיקונה יתאפשר לאדם לשחרר את עצמו ווחסימתו מהמצב הנתון, אין כלי טוב יותר מהרגש – התפתחות האדם עוברת דרך הרגש אחר כך באה המחשבה והשכל. 

האם כל אדם יכול לחוות זאת? זה תמיד עובד?
באופן כללי כן. זה תלוי באדם בבשלות שלו להיפתח ולהשתנות לקחת אחריות על חייו. החיים כמו בית ספר וכל אדם נמצא בכיתה אחרת. רק שמבחינה קארמתית יש להם עוד ללמוד ועוד חוויות לעבור עד שיהיו מוכנים. 

כמו שקרה גם לי: "מתה" מפחד מנחשים, למה?
הגעתי לערב הדגמה בשחזור גלגולים, מתוך 15 איש עליתי בהגרלה ושאלתי שאלה ארצית לחלוטין: מהיכן הפחד העצום מנחשים? בתהליך דמיון מודרך ראיתי את עצמי מיילדת, רווקה מבוגרת חסרת ילדים שאנשי הכפר זרקו אותה לבור נחשים כי היא הרגה את הילדים שהיא יילדה. הנחשים הכישו אותי וחוויתי את החוויה כאילו כאן ועכשיו .בכיתי וצעקתי מהעוצמה הרגשית שהתלוותה לתהליך – אך זו הייתה החוויה ששינתה את חיי! הבנתי את השיעורים אותם נתבקשתי ללמוד בחיים אלה: ביתי נפטרה ממות בעריסה, בנותיי נלקחו ממני וכל זה בכדי שארגיש מה הרגישו אימהות אחרות. הכל התחבר לי והיה לי קל לקבל את מה שקרה לי, והמדהים הוא שבנותיי שבו אליי לאחר זמן מה.

מהו שחזור גלגולים?
האמונה בגלגול נשמות היא אמונה אוניברסאלית.


רוב אוכלוסיות העולם מאמינים בגלגול נשמות:
הקבלה היהודית: קריאת שמע על המיטה, הנצרות, האסלם, ההודים, סוקרטס, פיתגורס, אפלטון, הדרוזים.
המושג גלגול נשמות הולך יד ביד עם המושג קארמה.

למידה דרך התנסות – החוויה ע"י התפתחות רגשית, מוסרית ורוחנית.

בשום מימד לא ניתן לחוות מלבד במימד הפיזי. למרות החולשות של הגוף הפיזי, עדיין הוא הכלי העוצמתי היחיד שדרכו ניתן ללמוד ולהתפתח.

כל נשמה יוצאת מן האלוהות ומתאחדת עימו. כשהנשמה מסיימת גלגול היא עוברת תהליך של חשבון נפש מטמיעה מסקנות: מה למדה? מה השכילה בגלגול הזה? ומשילה זכרונות מסוימים בכדי להיוולד מחדש, כלוח חדש להתנסות חדשה בגוף חדש. המידע מוטמע אך לא נשכח ולעיתים אנו חווים חוויות כדז'ה וו, הייתי פה פעם, האדם הזה מוכר לי. הסיבה היא סגירת מעגלים שלא נסתיימו בגלגול קודם. כל נשמה מתגלגלת מספר פעמים שונה בהתאם ללמידה שנעשית. יש נשמות צעירות יותר ויש וותיקות מאוד.

כאשר אנו חווים תחושות שונות בחיים ומוצפים לעיתים בכאב, מועקה או תחושת אושר – זוהי הזכרות בחוויה עמוקה אותה חווינו בעבר.

בתהליך שחזור גלגולים אנו עובדים בשימוש דימיון מודרך המאפשר לגלי המוח להגיע למצב גלי אלפא, נטולי לחץ, מצב של כמעט שינה המאפשר למטפל להוביל את האדם לחוויה המשמעותית הקשורה לאותו מקור כאב, שאלה ואי הבנה שקיים בחייו.

הדבר משול לקלוף גלדי הבצל, כל שכבה לא שונה במהותה מהקליפה האחרת, אך מהווה מקור פנימי עמוק של ידע וחיבור.

לכן זוהי אחת השיטות העוצמתיות ביותר, המקדמות ביותר והמביאות לאדם לעיתים כדי בו זמנית תחושת הקלה, תובנות, הארות וכלים להתמודדויות בעתיד.

היום פסיכולוגים ופסיכותרפים גדולים הוכיחו מחקרית שיש קשר בין החיים האחרים למצבי החיים היום של האדם.
בראון וייס – שיעורים ושורשים בזמן. מייקל ניוטון – מסע הנשמות ועוד רבים טובים.


מאמרים קשורים

Back to top button