פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף עשרת גביעים בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף עשרת גביעים

בתחום הרומנטי: הקלף מדגיש חוויות והתנסויות שממלאות את ליבכם עד גדותיו. נותן לכם את אשר אתם מאחלים לעצמכם. מגשים חזיונות העולים מתוך  התת-מודע. הופך חלומות למציאות. מייצג זוגיות הרמונית.

בתחום הקריירה: צופה קריירה שמסבה לכם סיפוק רב. תורם רבות לביטחון ולדימוי העצמי. מעניק יתרון מול מתחרים. פותח אפיקים חדשים. מזרים תקווה ואופטימיות. רומז על עיסוקים שמנחילים קורת רוח לנפש, לא רק לחשבון  הבנק.

בתחום הפיננסי: מבשר על מצב כלכלי שממלא אתכם סיפוק וגאווה. משפר את המאזן הבנקאי. מחלץ ממשברים. מבשל תמיכה כספית. מסיר קמטי דאגה שנוצרו מחמת חרדות בנוגע ל – 'מה ילד יום ?". מחסל נדודי שינה שנבעו מחוסר שקט  נפשי.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף צופה לכם אושר גדול וברכה. מדגיש את השמחה שבלב שאין לה קשר הכרחי עם השמחה שבכיס. רומז על שפע ושגשוג לבני המשפחה, בעיקר לצעירים. מזרים רגעים של סיפוק ונחת רוח. 

תיאור הקלף: משפחה צוהלת ניצבת בשדה. באופק בקתה קטנה בעלת גג אדום. בשמיים קשת צבעונית שמשובצים בה עשרה גביעים. רקיע תכול חותם את התמונה. הסמלים מזכירים בצורתם את רעיון ה – 'בית קטן בערבה'. שמו של הקלף בשפת הטארוט הוא 'אושר'. אין טוב ממנו לבטא את הפתגם "איזהו עשיר ? השמח בחלקו !"


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button