פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף העולם בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף העולם

בתחום הרומנטי: צפויים לכם קטעים רומנטיים במקומות שופעי אווירה אקזוטית. הקלף מייצג פרשיות אהבה המתרחשות מעבר לים [בחו"ל] או עם מישהו  שקשור למדינות זרות. היחסים שבינו לבינה יושפעו מאירועים המתרחשים בתבל.

בתחום הקריירה: צפויים לכם קשרים ענפים עם גורמים שמעבר לים, או מסלול קריירה הנושק למדינות זרות. הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים  הקשורים בחו"ל כגון עסקי יבוא ויצוא או מטבע זר או משרד נסיעות וכדומה.

בתחום הפיננסי: צפויות לכם הצלחות כספיות שמקורן במרחקים. ייתכן כי יצוץ תומך או מממן המתגורר במדינה זרה. הקלף מייצג מקורות הכנסה הנובעים  מחו"ל או השקעות פיננסיות המתבצעות בחו"ל, בעיקר אלו הקשורות בנדל"ן.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים הקשורים בחו"ל. מכל מקום, זהו קלף חיובי ביותר הבא לבשר על הישגים חומריים מן המעלה הראשונה. במקביל, הוא לא מי-יודע-מה בכל המדובר בתחומים רוחניים.

תיאור הקלף: דמות עירומה מחוללת בתוך זר ענק שמסמל את הרחם הקוסמית. בידיה היא אוחזת מקלות קסמים הבאים לומר כי הידע הרוחני הוא נחלתם של נשים וגברים כאחד. בארבע פינות הקלף מופיעות דמויות המייצגות את המזלות המציינים חילופי עונות: שור, אריה, עקרב ודלי.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button