פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף הקוסם בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף הקוסם

בתחום הרומנטי: צפויים לכם קשרים רומנטיים מדהימים לפיהם אתם הם אלה שמכתיבים את קצב הדברים. רק אתם תוכלו להחליט לאן פני הדברים: האם אל  הרפתקאות מענגות או אל מדרגות הרבנות.

בתחום הקריירה: צפויים לכם מסלולי קריירה מזהירים לפיהם על פיכם יישק דבר. נראה כי מדובר בתפקידי ניהול או פיקוד בכירים. הסובבים אתכם סרים  למרותכם מבלי לפקפק בכישוריכם.

בתחום הפיננסי: צפויות לכם הצלחות עסקיות או כאלו בהן הכסף זורם כמו מים. העושר מגיע במפלים גדולים מבלי שאיש יחלוק על עובדת היותכם ראויים  לו. לא מדובר בתחנונים אלא בכסף שאתם זוכים בו הודות לעוצמתכם.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מצבים לפיהם צפויות לכם הצלחות גדולות וכבירות הודות לעוצמתכם האישית, שאין לה דבר וחצי דבר עם סיוע מצד הסביבה. כלומר, בזכות ולא בחסד.

תיאור הקלף: מכשף רב עוצמה ניצב בפני שולחן שעליו מונחים ארבעה סמלים המייצגים את ארבעת היסודות שהם אש, אוויר ואדמה. הסמלים הם מטה [מקל], חרב, גביע ומטבע. המכשף עוטה שתי גלימות, אדומה ולבנה. האדומה מייצגת תעוזה וכוח, ואילו הלבנה מייצגת טוהר ותום לב. ידו האחת של הקוסם מונפת לרקיע ויונקת כוחות מרבדים עליונים, בעוד היד השנייה פונה כלפי מטה ומרעיפה את הכוחות אל ועל רבדים תחתונים.


מאמרים קשורים

Back to top button