פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף יום הדין בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף יום הדין

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג מצבים לפיהם השואל בקלפים נהג לשגות בחלומות בהקיץ ובאשליות שווא, ואילו כעת "נופל לו האסימון". בדרך כלל הוא חוצץ בין אשליות העבר לבין מפח הנפש בעתיד. לעיתים הוא מסמל רעיון מדהים  שצץ במוחו של האדם. מכאן עולה כי הברקה או הארה, יעניקו לכם את האושר הנכסף בתחום שבינו לבינה.

בתחום הקריירה: הקלף עשוי לייצג המצאה כלשהי או רעיון מבריק או הארה שנופלת על השואל בקלפים ופוקחת את עיניו. מותר לכם לראות בזה מעין מסר  לרעיון מקורי שמציב אתכם על המסלול הנכון.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מצבים לפיהם השואל מתעורר לאחר תקופה ממושכת בה העדיף להוליך שולל את עצמו, או שהשליך את יהבו על קרן הצבי. ראו בזה מעין אות וסימן להתפכחות מהשקעות של פנטזיה, והליכה אל השקעות חכמות  ויציבות.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מצבים בהם השואל בקלפים מתעורר מאשליות [לאחר תקופה ארוכה בה הונה את עצמו] פוקח את עיניו, מתפכח ורואה את המציאות כפי שהיא באמת. נראה כי מדובר עבורכם בשנה של יציאה מכבלי אשליות אל חרות מחשבתית.

תיאור הקלף: דמות מלאכית בוקעת משמיים ותוקעת בחצוצרה, על הארץ [על האדמה] המתים קמים מקברותיהם, נושאים ידיהם אל על ופוקחים עיניהם. הציור מקביל לאמור בחזון יוחנן על-פי הברית החדשה, אך אפשר לצייר אותו גם על פי האמור בחזון העצמות היבשות של הנביא יחזקאל.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button