פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף ששת המטות בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף ששת המטות

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג פרשיות אהבה אשר האדם מצליח להביס בהן את מתחריו, כלומר: יש כאן יותר מאשר רמז באשר לתחרות הצפויה בין השואל לבין יריב כלשהו המבקש לחמוס את בן/בת זוגו, ומכאן עולה כי צפויה לכם שנה  דבש בה אתם גוברים על יריביכם בתחום שבינו לבינה.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים אשר השואל גובר בהם על מתחריו ומצליח להביס אותם, ומכאן עולה כי ממתינה לכם שנה בה אתם  עוקפים את אלה המנסים להתחרות בכם.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג תשואות פיננסיות שהן בבחינת התגברות על מכשולים ועל יריבים. ייתכן כי השואל משיג מעמד רם הודות לכספו. מותר לכם  לראות בקלף מעין אות וסימן לשיפור מצבכם הכלכלי.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים שאווירת הניצחון שזורה בהם. בדרך כלל מדובר על ניצחון אשר מושג לאחר מאבק, אך לעיתים מדובר על ניצחון שאינו בא בהכרח לאחר התגוששות. מכל מקום, כדאי לזכות בקלף זה. הקלף מבשר עבורכם שנה עטורה פרסים ומדליות.

תיאור הקלף: הגיבור המנצח חוזר משדה הקרב, רכוב על סוסו ומעוטר בזרי דפנה. סביבו המון צוהל ומריע. הקלף מזכיר באופיו את אווירת הניצחון של מסעי ה – TRIUMPH, כלומר: של מצעדי הניצחון. קלף מוצלח המבשר על הישגים ועל ניצחונות.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button