פירוש שמות

משמעות האות ב בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות ב בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

האות ב', לפי תורת הקבלה, נחשבת לאות קדושה בה נבראו העולמות, וזאת משום שהיא זו שפותחת את התורה במילים "בראשית ברא…". צורתה הקדומה של האות ב' מזכירה מבנה של בית, ומכאן, אגב, גם שמה.

ב' בתחילת השם: אם השם שלכם מתחיל באות ב' (כמו אצל בנימין נתניהו או בועז מעודה), אתם טיפוסים של בית ומשפחה, וזה אומר שגם  אם הקריירה קורצת לכם, תמיד תהיו זמינים לאהוביכם ויקיריכם.


תיקון אישי על פי הקבלה: כיוון שהאות ב', שפותחת את המילה "בית", מהווה מעין "כלי קיבול" לאנשים שזקוקים לתמיכתכם – גם לכם כדאי  לפתוח את ליבכם לאהבה ולאנרגיות של רוך וחמלה.

בתחום הגופני והרגשי: אתם עלולים לסבול מרגישות באזור העורף, בעיקר בצוואר ובפרט בתנועות של סיבובים לצדדים. מעבר לזה, כל  בעיה בריאותית שתחוו מייד תיתן את אותותיה באודם בגרון, וזה יכול להגיע עד כדי מוגלה וצרידות.
בתחום הרגשי אתם עלולים לחוש כאילו לא אוהבים אתכם מספיק, גם שבמצבים שבהם המציאות שונה לחלוטין.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה: להיות מודעים לתחושותיהם של יקיריכם ושאר אנשים שסובבים אתכם. אל תטאטאו משקעים מתחת  השטיח ואל תחששו לבטא כעסים – זה עדיף מלשמור דברים בבטן. אל תפחדו גם להשתמש בהומור כדי להפיג מתחים.


המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה המספר המייצג שלכם הוא 2, שתכונותיו הן משפחתיות, יצירתיות, רגישות, רומנטיות, חמלה, חביבות, נעימות, סימפטיה, אמפתיה והתרפקות על אירועים נוסטלגיים. כל מספר שהערך הגימטרי שלו מסתכם ב-2 הוא מספר מזל עבורכם, והכוונה למספרים כמו 11,20, 29, 38, 47, 56, 65, 74, 83, 92, ו–200.

ב' באמצע השם: השם שלכם מכיל בתוכו את האות ב' (כמו אצל רובין וויליאמס או ברברה סטרייסנד)? זה כנראה אומר שאתם טיפוסים שחייבים לבטא רגשות, בעיקר אם הם קשורים לכישורים יצירתיים.

ב' בסוף השם: כשהשם שלכם מסתיים באות ב' (אביב גפן, נניח), אתם טיפוסים רגישים ורגשנים שמתחברים לעולמות עליונים.

ב' בתחילת השם הפרטי ובתחילת שם המשפחה: אם גם השם הפרטי וגם שם המשפחה שלכם מתחילים באות ב', כמו אצל בני בגין ובריג'יט ברדו, אתם מועמדים אולטימטיביים להיות אנשי השנה בכל הנוגע למודעות חברתית.


מאמרים קשורים

Back to top button