פירוש שמות

משמעות האות ד בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות ד בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

האות ד', לפי תורת הקבלה, נחשבת לבעלת משמעות עמוקה ומקובלים נוטים לייחס לה מרחבים וחופש. וזאת משום שבכתב עברי הקדום היא מזכירה צורה של פתח אוהל או דלת (שער) הסובבת על צירה, ומכאן הקשר בינה ובין המילה "דלת". כשם שהאות ב' באה לעורר אסוציאציות של כלי-קיבול או של בית המכנס ומרכז את הדברים כלפי פנים, כך באה האות ד' לעורר אסוציאציות של דברים מחוץ לבית, כלומר מן המרכז כלפי חוץ, אירועים המתרחשים מחוץ לבית ומעבר לדלת.


ד' בתחילת השם: אם השם שלכם מתחיל באות ד' (כמו אצל או דן מנו, דודו טופז, דידי הררי או דנזל וושינגטון), הסמל אשר ייצג אתכם  יהיה המשושה או מגן דוד, שכל אחד מששת קדקודיו מאזן את הקדקוד הניצב מולו. זה אומר שלעולם תהיו שופעי חמלה, אהבה, חן, חסד ויופי שלא מהעולם הזה, ותמיד תשאפו להיטיב ולתגמל.

ד' באמצע השם: כשהשם שלכם מכיל בתוכו את האות ד' (כמו אצל מודי בר-און, עדי הימלבלוי או צדי צרפתי), אתם טיפוסים שמסמנים  לעצמם מטרה והולכים עם עצמכם עד הסוף, בלי להביט לימין או לשמאל.

ד' בסוף השם: כשהשם שלכם מסתיים באות ד' (או אם אתם ורד פלדמן, אהוד ברק או אהוד אולמרט), זה אומר שאתם שאפתנים  וקרייריסטים שחייבים לדהור אל פסגת הסולם הקרייריסטי ולכבוש את קדקוד הפירמידה החברתית. כדאי לכם לרכוש מומחיות כלשהי שתאפשר לכם ליטול לידיכם ארגונים כושלים או מסגרות צולעות, להשקיע בהם ולהפוך אותם לפאר היצירה. כדי להשיג את מטרותיכם אסור לכם להסס מלהישיר מבט אל הממונים עליכם, כמו גם אל אלה שכפופים לכם.

ד' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אם גם השם הפרטי וגם שם המשפחה שלכם מתחילים באות ד', כמו אצל דוד דאור  או דוד דביר – אתם צריכים להזכיר את תכונות המזלות שור ומאזניים גם יחד, ולהפוך להיות אנשים נעימים, זורמים, הרמוניים, גמישים, מסתגלים ומעל הכול – מאוזנים.


תיקון אישי על פי הקבלה: אצל חלק מן המקובלים, האות ד' קשורה במילה "דלות". ומי שדל בעולם הזה – יהיה עשיר בעולם הבא, כמו  שנרמז באות "הא". מכאן, שהתיקון שלכם הוא להגיש מזון לדל או בפשטות, צדקה תציל ממות.

בתחום הגופני והרגשי: אם שמכם מתחיל באות ד', הרי שהפן החזק אצלכם הוא הזרועות. ייתכן כי מדובר בכוח פיסי וייתכן שמדובר בהבעה ובכל מקרה, הידיים הן האיברים הרגישים שמומלץ לכם להגן עליהם. בתחום הרגשי אתם טיפוסים עקשנים, החלטיים ודבקים במטרותיכם.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה: קחו בחשבון שהאות ד' עולה לערך הנומרולוגי 4, מה שמבטיח לכם הרבה מזל בתחומים גשמיים וחומריים. אפילו אם אתם אנשים רוחניים, היקום יתגמל אתכם בכסף.
המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג שלכם הוא 4, שתכונותיו הן נחישות, רצינות, יסודיות, אחריות, מסירות, שאפתנות, יסודיות, מנהיגות, כריזמה ורצינות. לכן, כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב–4 הוא מספר מזל עבורכם. כאלה הם המספרים: 4, 13 ,40, 22, 49, 58, 67, 76, 85, 94, ו–400.


מאמרים קשורים

Back to top button