פירוש שמות

משמעות האות ו בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות ו בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

על פי תורת הקבלה האות ו' נחשבת לאות משמעותית ביותר: צורתה הזכירה למקובלים מעין עמוד ולכן כינו אותה "עמודו של עולם". מכיוון שלפי אחת התפיסות, העולם עומד על מידת הרחמים, הרי שמכאן הייתה הדרך קצרה לראות באות ו' את המידה הזו. ברוח זו מיוחסות לאות ו' תכונות כמו תמיכה, משענת, חיזוק וחיבור.


האות ו' בתחילת השם: כשהשם שלכם מתחיל באות ו' (ויקה פינקלשטיין או ורד פלדמן, ורדה רזיאל ז'קונט) אתם טיפוסים נעימים, זורמים,  הרמוניים, גמישים, מסתגלים ומעל הכול – מאוזנים.

ו' באמצע השם: כשהשם שלכם מכיל בתוכו את האות ו' (כמו בשמות כגון יהודה לוי, לאון, יוסי בובליל) אתם טיפוסים הנחשבים ליצורים  מקסימים, חביבים, תקשורתיים וחברותיים. בקיצור, נשמות טובות. תמיד יש לכם איזו מילה טובה, גם כשהכול נראה אבוד וסדוק.

ו' בסוף השם: כשהשם שלכם מסתיים באות ו' (כמו בשמות רודריגו או רוברטו), אתם טיפוסים המסתגלים בקלות לתנאים חדשים.  חייכניים, מצחיקים, משעשעים ומלאי חוש הומור. מוכנים להשקיע את נשמתכם במצבים הכי בעייתיים ובלבד שכולם ייצאו מבסוטים.


ו' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אם גם השם הפרטי וגם שם המשפחה שלכם מתחילים באות ו', נראה כי ניחנתם  בנפש של משכיני שלום מטבעכם ואתם יוצרים סביבכם מעגל של אנרגיה שלווה ורגועה. שונאים דעות-קדומות וחוסר צדק. נוהגים לקחת על עצמכם משימות רבות, ומסוגלים לשכנע אנשים בעזרת קסמכם וכושר הטיעון ההגיוני שלכם..

תיקון אישי על פי הקבלה: מכיוון שהאות ו' היא אות של גישור ופישור באשר היותה אות של חיבור [ו' החיבור] הרי שהתיקון שלכם הוא לפשר ולגשר בין אנשים, תוך כדי הורדתם מן העצים הגבוהים שטיפסו עליהם. התיקון שלכם הוא להוריד אנשים מן האגו ולהצביע בפניהם על האינטרסים האמיתיים שלהם.

האות ו' בתחום הגופני והרגשי: אם שמכם מתחיל באות ו', הרי שהפן החזק אצלכם הוא הנקודה אשר בין העיניים, זו המכונה בשם "העין השלישית". נפשכם תמיד תשאף להיטיב ולתגמל. נפשכם היא סמל של רוגע, שלווה, פייסנות ורגישות לצרכי זולתו.

מה אתם יכולים לעשות עם המידע הזה: נולדתם כדי להיות מגשרים ומפשרים בין בני האדם. בנשמתכם אתם אמנים העשויים לפזז על במה במחול קצבי, או ללהטט במכחול על בד ציירים. לעולם ועד תהיו זורמים, חייכנים, מרוצים, מפויסים, חביבי הקהל ומשכיני שלום.

המספר החזק:: לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג שלכם הוא 6, שתכונותיו הן: עדינות, נועם, חביבות, אהבה ליופי, אהבת שלום והשכנת שלום. תמיד שואפים לאזן את הדברים כדי לשמור על שיוויו-משקל. לכן, כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב – 6 הוא מספר מזל עבורכם. כאלה הם המספרים: 6 – 15 – 24 – 33 [שנחשב למספר ממוזל במיוחד] – 42 – 51 – 60 – 78 – 87 – 96 ו – 600.


מאמרים קשורים

Back to top button