קריאה בקלפי טארוט

קלפי אושו- מראה לנשמה הפנימית

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אילת קורולנקו.
קלפי אושו לא עוסקים בעתיד, הם עוסקים ב"כאן ועכשיו". הגבלה זו היא גם דרך חיים, ההבנה שהכוח והעוצמה היחידים מצויים רק בהווה.

הפעם הראשונה שבה ראיתי את קלפי האושו הייתה בזמן שלמדתי שנה ראשונה את "שיטת גרינברג". הייתי בתקופה של מתח רב ואני זוכרת את הקלף שהצביע על המצב הגופני שלי, שמו "שליטה" והוא מתאר אדם נוקשה מאוד, שלא ניתן לראות בו לא זרימה וכמעט לא חיים. הרגשתי שנותנים לי בעיטה בבטן. התיאור היה כל- כך תואם לתחושה שהקלף נחקק בי בעוצמה רבה. 
הפעם השניה באותה שנה שהקלפים נפרסו לפני, הרבה לפני שהתחילו לפרש לי את משמעותם, התחלתי פשוט לבכות. הרגשתי שרואים אותי מבפנים ושהשיקוף לא מוצא חן בעיניי כלל. 
עד היום הקלפים של אושו מעבירים לי תחושות ברורות לגבי עצמי ולגבי אחרים. שש שנים אחרי ההכרות הראשונה, ולאחר ארבע שנים של ניסיון בפתיחת קלפים לעצמי ולאחרים, עדיין קלפי אושו מצליחים להעביר משהו חדש כל פעם. 


קלפי אושו הם קלפים יפים עם ציורים עדינים, שמתארים חוויות מהחיים המערביים המודרניים, אליהם מתלוות מילים, שגם להן יש משמעות רבה בעולמנו. 
קלפי אושו לא עוסקים בעתיד, הם עוסקים ב"כאן ועכשיו". הגבלה זו היא גם דרך חיים, ההבנה שהכוח והעוצמה היחידים מצויים רק בהווה. העבר כבר נגמר והעתיד עוד לא הגיע, לכן על- מנת להגיע לעתיד המבוקש, עלינו להפעיל את כוחנו עכשיו. 

קלפי אושו שונים מקלפי הטארוט המסורתיים יותר, בכך שהם משמשים כלי של הצ'אקרה השישית, "העין השלישית", בשונה מקלפי טארוטשמשמשים כלי לצ'אקרה השביעית, "הכתר". 
הטארוט, מכיוון שהן כלי של הצ'קרה המחוברת ליקום, לאל/ אלה .., מסוגלות לשער ולצפות את העתיד, (עדיין יש לזכור שחיזוי העתיד מתבצע בהתאם לנקודת המוצא הנוכחית, כל שינוי שהאדם עושה, משפיע בהכרח על עתידו). קלפי אושו לא פתוחים ליקום, הם משקפים את יכולות העין השלישית לראות את התמונה הגדולה, "לדעת" בלי להבין איך, פשוט לדעת. 
 
 צ'אקרת העין השלישית מכילה את יכולות האינטואיציה שלנו ("הלדעת"), את היכולת לראות בבהירות את חיינו ואת המטרות שאנו רוצים להגיע אליהם, את הכישורים שלנו והמגבלות שלנו. הראייה היא חדה ללא מסכי ערפל של מחשבות, אמונות, דעות, רגשות וכו'. ראייה נקייה ורחבה. לכן משחק קלפי האושו מספק כלי לפיתוח המודעות בצורה קלילה, נעימה, עדינה ומאוד מחזקת.


קלפי אושו מספקים כלי מצוין לפיתוח האינטואיציה. הקלפים מספקים רעיונות דרך התמונות, המילים וגם ההסברים בספר המצוין המתלווה לחפיסת הקלפים.רעיונות אלו הם בעצם מעין קצה חוט לרעיונות גדולים יותר, להבנה רחבה ועמוקה יותר של עצמנו, של אחרים ושל החיים. ככל שמשתמשים בקלפים יותר, שמים לב שקלף מסוים יוצא בסיטואציות שונות מאוד. אז משמעותו כמובן שונה.
ככל שאנו אוספים יותר משמעויות, כך בעצם מתרחבת חשיבתנו ואנו לא צריכים יותר להקפיד על הסבר מסוים תלוי מילה, תמונה או הסבר מהספר. אנו לומדים להיפתח לאדם שיושב מולנו, לחוש אותו ואיך הקלף בעצם מסמל את מה שעובר עליו.

הדקויות הקטנות פותחות לנו עולם של חישה – טלפתיה, של הקשבה לעצמי הגבוה יותר. מתוך חיזוק האינטואיציה דרך כלים אלו, אנו גם לומדים לקבל אחרים, לומדים לקבל את השונה ויש איזה רגע שבו מבינים שכל אדם יש בו יופי עצום בפנים, ויש לו יכולות וכלים שונים להביע יופי זה. קלפי אושו משקפים את היכולות שלנו, משקפים את המקומות בהם אנו עוצרים וחוסמים יכולות אלו מלהתבטא וגם נותנים טיפים ועצות לדרך שדרכה נוכל להגיע ולהתקרב לעוצמה האמיתית שלנו.
זו המתנה הגדולה מכולם שאנו מקבלים מקלפי אושו. קבלת האחר וראיית העוצמה, הכוח, היופי והעדינות שקיימים בכל אחד בצורות כל- כך שונות.

קלפי אושו מזכירים לנו את נשמתנו שלנו ושל האחרים. הנשמות כל- כך יפות ועדינות, שמשם הדרך לאהבת אנשים בצורה הנקייה והאמיתית שלה, קצרה מאוד.
אור ואהבה


מאמרים קשורים

Back to top button