קריאה בקלפי טארוט

חיפוש אחר האמת בעזרת קלפי טארוט

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שגיא מנדלבוים
מדוע לא מומלץ לבצע קריאה בקלפי הטארוט יותר מפעם אחת ?

קלף הנזיר הנו שלב בלימוד הרוחני בו לומד החניך להתחבר אל גרעין האמת שלו. ומהו אותו גרעין אמת? זהו אותו גרעין המצוי בכל אחד ואחת מאתנו. גרעין זה הוא מקור התובנות שלנו אליהן אנו שואפים להתחבר.

לאדם המחובר אל גרעין האמת שלו אין שאלות. הוא יודע הכל על חייו,עולמו הפנימי מובן והוא אינו צריך תיווך חיצוני בכדי להבין את עצמו. כאשר אנו מחוברים לגרעין האמת שלנו, אנו נהנים מהביטחון שבידיעה המוחלטת ש"זה זה". אנו מבינים את הפוטנציאל של העתיד לקרות, אנו יודעים איך לתקן את הטעויות שלנו, מה מיותר בחיינו ומה צריך להוסיף כדי שהכול יהיה מושלם. בעצם, כולנו היינו במקום הזה וכולנו אף שואפים לחזור אליו, באמצעות המסע הזה פנימה. עלינו להבין כי כאשר
עולות בנו ספקות לגבי נושא מסוים ואנו מתחילים לשאול את עצמנו שאלות- אנו מתרחקים מגרעין האמת שלנו.


מיוחד לגולשי אלטרנטיבליפריסת קלפי טארוט אונליין

¤ פריסת טארוט אהבה / מערכת יחסים

¤ כל סוגי הפריסות בטארוט

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי

כאשר אנו שואלים שאלה, ולא רק את קלפי הטארוט, אנו שואלים שלא על מנת לקבל תשובה, אלא, פועלים מתוך ניסיון להתחבר לגרעין האמת שלנו. אבל, באופן פרדוקסאלי, בעצם שאילת השאלה אנו מתרחקים מאותו גרעין, וככל שאנו מתרחקים ממנו כך נשאלות יותר שאלות. את השאלות, במקום
להפנות לעצמנו אנו מפנים כלפי חוץ ומחמירים באמצעותן את מצבנו, כיוון שעל ידי פעולה זו אנו מתרחקים מגרעין האמת ומאבדים את הביטחון.

קריאת קלפים הנה יחידנית וחד פעמית, בדיוק כפי שאהבה ראשונה היא אירוע יחיד ומיוחד שאין דרך לחזור עליו שוב. רק לקריאה זו יש את הכוח והיכולת להחזיר את השואל אל גרעין האמת. חשיבותה גבוהה ביותר ולכן, רצוי שנבין כי כל קריאה שנייה מרחיקה אותנו מגרעין האמת
אליו עלינו להגיע תוך כדי התבוננות פנימה, ובנוסף, מחלישה את יכולת ההבנה של הקריאה. זוהי הסיבה שבגללה אסור לשאול את הקלפים את אותה שאלה יותר מפעם אחת. קריאה בקלפים הנה תהליך מקודש שצריכה לחבר את השואל ואת הקורא אל גרעין האמת.

אמנם, לעיתים במהלך הקריאה וגם אחריה אנו נתקלים בספקות ולא תמיד הכל ברור, אולם עלינו לזכור כי כל הידע והאינפורמציה שאנו צריכים נמצאים בקריאה הראשונה. ברוב הפעמים כאשר בכל זאת נעשית קריאה שנייה התוצאות שמתקבלות הפוכות מאלה הרצויות לנו: במקרה הטוב הקלפים שיצאו יהיו דומים במשמעותם לתשובה המקורית, ובמקרה הרע הקלפים לא יענו על השאלה המקורית, יבחרו נושא חשוב השייך לקריאה הראשונה וירחיבו עליו.

המצב היחיד בו נוכל לבצע קריאה שנייה יתקיים רק אם נושא הקריאה ישתנה, הזמן ישתנה או שישתנו תנאי השאלה. כך למשל אם אדם שאל "האם אמצא בת זוג בשנה הקרובה", יוכל אותו אדם לשאול על זוגיות רק כאשר תחלוף לה שנה.

חשוב שנבין כי קריאה שנייה מחלישה אותנו ואף יוצרת תופעה של כדור שלג- כל קריאה מרחיקה אותנו צעד נוסף מגרעין האמת ולכן אנו "זקוקים" לקריאה נוספת וכך הלאה.

ולמה הדבר דומה? לאדם חולה סכרת המזריק לעצמו מדי יום אינסולין.
בשלב מסוים יפסיק הגוף להתאמץ ויוותר על ייצור האינסולין, כיוון שידע שיש מישהו אחר שעושה את אותו הדבר במקומו . הגוף הצליח להתמכר לאינסולין בדיוק כמו שהאדם דרך שאלותיו הרבות הצליח "להתמכר" לקלפים כנותני פתרון. חשבו על כל המתקשרים למיניהם היוצרים אשליה דומה,
שואלים שאלות לאורך זמן, נשחקים ומאבדים את הכוח לחזור אל גרעין האמת הטבוע בהם.

אז מה עושים אם בכל זאת אנו רוצים לקבל תשובה? פשוט מאוד. אנו צריכים לחזור לקריאה הראשונה ולנתח אותה שוב – רק לקריאה זו יש את הכוח לענות נכון לשאלה שנשאלה מכיוון שמחזירה אותנו אל גרעין האמת שם אנו מוצאים את התשובה.

בהצלחה…

טארוט חלומות וקצת יותר – האתר של שגיא מנדלבוים

ליצירת קשר ופרטים נוספים על שגיא מנדלבוים

מאמרים קשורים

Back to top button