קריסטלים

אבן הרובי

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, גילה בויום
הרובי היא אבן ואנרגטית: היא מעוררת מוטיבציה, עוזרת בשיפור הביטחון העצמי, מחזקת את הלב ועוזרת להיפטר מרגשות הרסניים.

הרובי היא אבן אדומה, מבהיקה וצלולה, שלפעמים מופיעה בגוונים של ורוד או לבנדר. מאז ומתמיד, היתה הרובי אבן פופולרית ונערצת. אבני הרובי האיכותיות ביותר מגיעות מארצות הברית, אוסטרליה ובורמה.

שמה של האבן נגזר כנראה מן המילה הלטינית RUBER, שפירושה "אדום". מאז ומתמיד השתמשו ברובי לחיזוק הבריאות הפיזית והנפשית, וייחסו לה תכונות של כוח, עוצמה, רצון, תשוקה והתגברות על כל מכשול.

לרובי משמעות מיוחדת כאבן רוחנית. מורים רוחניים גדולים העריכו מאוד את האנרגיות הטמונות ברובי. שטיינר טען שהיא מפעילה את האינטואיציה והראיה העל חושית, סוודנבורג קשר אותה למסירות אלוהית ממלאת תשוקה, ואילו קולטון קרא לה "האבן של כבוד פיזי ופעולה".


הרובי היא אבן מאוד אנרגטית, שמעוררת מוטיבציה. היא עוזרת במיוחד במימוש מטרות מעשיות בחיים, בתנאי שיהיו נטולות כל כוונות אגו. היא מאזנת את הלב, ומשרה עוצמה על כל מאמץ רוחני. היא פועלת על איזון אהבה אלוהית כנגד אהבה עצמית. היא עוזרת לתדמית עצמית נמוכה, ומפתחת כוח מנהיגות, בתנאי שהוא מלווה שהשראה רוחנית. ניתן להשיג אבני רוני בקניון הרוחניות כאן: אבן רובי

במובן הפסיכולוגי, הרובי עוזרת במקרים של חוסר כיוון, התלבטות או חוסר ביטחון. היא משפרת את הערכה והביטחון העצמי ומאזנת במקרה של בעיה עם אחת מדמויות ההורים, בין אם מדובר בהורה הביולוגי, או בדמותו בלבד.

בשל צבעה האדום, הרובי טובה לבעיות לב ומחזור הדם. הקדמונים השתמשו בה לטיפול במחלות זיהומיות, הפרעות במעיים, ואנמיה. הרובי נחשבת כמחזקת את האוזניים, העיניים, האף, בלוטת האיצטרובל, והטחול ויעילה במיוחד כאשר רמת האנרגיה בגוף ירודה, במיוחד לאחר התקף לב.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


הרובי מאזנת ומחזקת את כל מה שקשור לצ'אקרה הרביעית, שממוקמת באזור מרכז החזה והלב, וידועה בשם הקדום ANAHATA. הרובי גם מחזקת את הלב עצמו וכל הקשור אליו: מרידיאן הלב, הנאדיס (ערוצי האנרגיה), בלוטת הטימוס, הרקמות הנוירולוגיות וחוליות עמוד השדרה הקשורות לפעילות הלב, או המרידיאנים בגוף הקשורים לפעילות הלב.

הרובי נחשבת לאבן המשמחת את בעליה, מבקרת את התשוקות, עוזרת ליישוב חילוקי דעות ומטהרת מחשבות שליליות. היא מקלה במקרים של חלומות רעים, צער, אכזבה ומלנכוליה. יש להשתמש בה, בכל מקרה, במשנה זהירות, מאחר והיא משדרת אנרגיה בעוצמה רבה ועלולה להעלות דברים "מרגיזים" אל מעל לפני השטח.

השתמשו ברובי למדיטציה כשאתם משתוקקים לדבר מה. בראש ובראשונה, היא תעזור לכם להשתחרר מתשוקות הרסניות ואובססיביות. במידת הצורך, הרובי תאפשר לכם לחוות חוויות של תסכול, כעס ואף זעם, כדי להשתחרר מהם ולהוציא את הרגשות השליליים האלה אל מחוץ לגופכם, כחלק מתהליך ניקוי עצמי. לאחר מכן, תיפתח בפניכם הדרך האמיתית להגשמת הצרכים והמטרות שלכם.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום


מאמרים קשורים

Back to top button