קריסטלים

קריסטל אמטיסט (אחלמה) לצמיחה רוחנית

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, גילה בויום
קריסטל אמטיסט (אחלמה) עוזרת בפתרון התלבטויות, היא מרגיעה את מערכת העצבים, היא תורמת לצלילות המחשבה ומעולה לריפוי ומדיטציה.

אמטיסט עוזרת בפתרון התלבטויות, היא מרגיעה את מערכת העצבים, היא תורמת לצלילות המחשבה, היא מעולה לריפוי ומדיטציה. גילה בויום על סגולותיה של האבן הסגולה.

האמטיסט היא אחת האבנים החשובות ביותר להתפתחות רוחנית. זוהי אבן מלכותית, המסמלת טוהר, אמת ונצח. היא הייתה מאוד מקובלת אצל המצרים הקדמונים, היוונים, הרומאים והציווליזציות האמריקאיות. בהיהדות, היא סמלה מאז ומתמיד את הכוח הרוחני, והיא אחת מ – 12 אבני החושן. המצרים השתמשו בה כאבן שומרת על בעליה במסע, לכן נהגו לענוד אותה על הצוואר כהגנה. נאמר עליה שהיא מקבלת צבע עמום בסביבה של כעס ואגרסיביות.

היא שקופה למחצה, צבעה סגלגל בהיר עד סגול עמוק. בתוכה משקעים בהירים דמויי ערפל. למעשה, היא קריסטל קוורץ לבן, אשר בו משקעים מתכתיים שונים, כמו מגנזיום. האבן מצויה בעיקר בברזיל, קנדה, שוויצריה, אפריקה, מדסקר, סרי-לנקה, ארה"ב ומקסיקו.

האבן והאגדה
פירוש המילה Ametyst ביוונית הוא "נגד מצב שיכרות". היוונים הם שהעניקו לאבן את שמה, על פי אגדה קדמונית על בכחוס, אל היין. בכעסו הרב, רצה בכחוס להמית את האדם הראשון שיפגוש בדרך. העלמה שפגש הייתה טהורה ויפה, ושמה היה אמטיסט. היא הייתה בדרך למקדש, לבקשת עזרה מהאלים. כאשר ביקש בכחוס להמיתה, הפכה לאבן בעלת צבע לבן טהור. בכחוס, אשר ראה את הנס מתרחש לנגד עיניו, חזר בו מאכזריותו. מתוך חרטה, הוא שפך כד מיץ ענבים על האבן הטהורה, מה שנתן לה את הגוון הסגול שקוף. היוונים והרומאים האמינו שהאבן עוזרת במצבים של שיכרות וזלילת יתר.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

תכונות האמטיסט
האמטיסט היא מהקריסטלים הטובים והחזקים ביותר לשיפור עצמי, התמודדות עם לחצי היומיום, פתרון בעיות והגעה לרמה גבוהה יותר של מודעות.
הצבע הסגול נחשב כבעל תכונה המרגיעה את מערכת העצבים. ניתן להתגבר על נדודי שינה על ידי שפשוף עדין של שמורות העיניים והמצח באבן. אם שמים אותה מתחת לכר, היא משרה חלומות נעימים. היא טובה כנגד בעיות נשימה ואסטמה, לכן מומלץ לענוד אותה קרוב לחזה. תליוני אמטיסט ניתן להשיג בקניון הרוחניות: תליון קריסטל אמטיסט

אך יותר מכל דבר אחר, גדולת האמטיסט היא בתכונותיה הרוחניות.
יותר מכל אבן אחרת, היא תעזור לכם להכיר בטבע האמיתי הרוחני שלכם, בפיתוח כוחות אינטואיציה וביצירת קשר עם "הקול הפנימי" שלכם. היא תגרום לכם לראות דברים באופן צלול וברור, נקי מרגשנות וסוביקטיביות. כאשר אתם מתלבטים ולא יכולים להגיע להחלטה, טוב תעשו אם תתבוננו בה, תעצמו את עיניכם ותנסו לראות את המצב באורה הסגול. מובטח לכם שהתמונה תתייצב לפניכם, אמיתית וברורה יותר.

בגלל תכונותיה הרוחניות החזקות, נחשבת האמטיסט בקרב מיליוני מאמינים בעולם כאחת האבנים הטובות ביותר למדיטציה. השפעתה מתחילה היכן שיכולת ההבנה והתפיסה האנושית נגמרת. היא כאן, על מנת ללמד אותנו את השיעור על ענוות המחשבה. לא הכל אנחנו יודעים, ועלינו לאפשר גם ל"מחשבה האלוהית לפעול. מאחר שהמסר של קריסטל האמטיסט עוסק במחשבה האלוהית, באמת ובנצחיות, היא מסמלת אין-מוות. לכן, נהוג לתיתה לאנשים המתאבלים על מות קרוביהם.
האמטיסט שימושית מאוד בריפוי. אם נחזיק אותה מעל לצ'אקרת הכתר, צ'אקרת העין השלישית, או צ'אקרת הלב, היא תעביר אלינו אנרגיות חזקות מאוד של אהבה, איזון והרמוניה. היא שייכת לקרן האור של הצבע הסגול. על פי ההשקפה התיאוסופית, יש שבע קרניים רוחניות שהשפיעו על התפתחות האנושות והאדם: הקרן הסגולה מסמלת חכמה, פילוסופיה, אמנות, מדע ותחושות דתיות. זוהי קרן האור האוניברסלית והרוחנית ביותר.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום

מאמרים קשורים

Back to top button