קריסטלים

בכיס או בתיק?

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שני תודר
אבנים תורמות לאיזון כללי אבל חשוב לדעת איך להשתמש בהן – לענוד אותן, להחזיק ביד או להטמין בכיס.

ענידת אבנים או נשיאתן מסייעת ליצירת איזון כללי. ישנם אנשים הנושאים באופן קבוע את אותה האבן או את אותן האבנים. לעומתם, יש הנוהגים להחליף את האבנים בכיס בהתאם לצרכי אותו היום או על פי האינטואיציה. לאנשים שברשותם מספר אבנים אני ממליצה להתבונן בהן ולבחור מביניהן את האבן ש"תזכה" ללוותם במהלך אותו היום.

נשיאת אבן בתיק יכולה אמנם להועיל, אך כאשר קיים צורך בשימוש באבן רצוי שהיא תהיה צמודה לגוף או מונחת מתחת לכר בזמן השינה. נשיאת אבן בתיק יעילה להגנה כללית ויכולה להשפיע בצורה חיובית באופנים שונים אך יש להוציא את האבן ולהחזיקה ביד או בכיס בעת הצורך.

אבן הטורמלין (שחור) למשל, מעניקה הגנה גם כשהיא בתיק, אך כשמגיעים למקום בו האנרגיות שליליות, כמו מקום צפוף מאוד או מקום בו אתם יודעים שמקנאים בכם, הוציאו את האבן מהתיק והצמידו אותה אליכם. לעומת זאת, אנשים רבים נדהמו לגלות שמאז שיש להם סיטרין בארנק איכשהו תמיד יש בו כסף. עם זאת היות וההשפעה הגדולה ביותר של סיטרין בהקשר של שפע היא שינוי הגישה לשפע, היעילות תגדל כאשר האבן תוצמד לגוף. 
אם אתם מתלבטים אם לשים את האבן קרוב לגוף, הקשיבו לאינטואיציה ולצרכים שלכם ואחזו את האבן ביד או בכיס בהתאם למה שאתם מרגישים.


ניתן לענוד או לשאת אבנים שונות יחד, אם כי ייתכן שהדבר יגרום לאי נוחות ואז כדאי להפרידן. אין שילוב אבנים שהוא טוב או שילוב שאינו מוצלח. כל שילוב שהוא יכול להתאים מאוד לאדם אחד ולא להתאים לאחר. לכן, בנשיאת מספר אבנים, הקשיבו לאינטואיציה לגבי שילוב מספר סוגים. ייתכן בהחלט ששילוב בו תבחרו יתאים לכם באותו הזמן ולאחר תקופה מסוימת תחושו צורך לשנותו.

אופן השימוש באבנים
ניתן ומומלץ להניח אבנים במקומות שונים בבית או בעבודה, בתיק או בכל מקום אחר. האבנים במקרים אלו, נמצאות קרוב אליכם והשפעתן ניכרת. מומלץ לנקותן מדי פעם, אבל לעומת זאת ניתן להיות "אקטיביים" יותר וממש לעבוד עם האבנים:
מטפלים ואנשים רבים המטפלים בעצמם, מניחים את האבנים על פני הגוף בהתאם לצ'אקרות או בהתאם למטרה או בעיה קיימת.

ניתן גם לאחוז אבן בזמן השינה או להניחה מתחת לכר. מעניין לציין, שכישנים עם אבן ביד היא נשארת שם לרוב כל הלילה, אף על פי שבזמן השינה השרירים בגוף רפויים לחלוטין. בדרך כלל כאשר אדם חש טוב יותר האבן "נעלמת" במיטה. רבים שהניחו את האבן מתחת לכר הופתעו למצוא אותה צמוד למקום הבעייתי.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


חלק מהאבנים אפקטיביות כשמניחים אותן במים, ולאחר מספר שעות שותים את המים (שימו לב, לא כל מים בהם הונחו האבנים ראויים לשתייה!) או שוטפים אזור בעייתי איתם. למשל, האמטיסט טובה לגמילה מהתמכרויות והאפטייט עם הטורמלין הירוק טובה לדיאטה. ניתן לשטוף את הפנים במים בהן מונחת קונזייט או לשטוף פצעים במים בהם הונחה אובסידיאן סנופלייק.

חשוב לדעת,
מימיהם של חלק גדול מהאבנים אינם ראויים לשתייה, ואין לעשות שימוש מסוג זה בלי להיוועץ קודם לכן עם גמולוג או כימאי.
אחד השימושים הנפוצים ביותר, הוא אחיזת אבן בזמן מדיטציה.
כמו כן, מומלץ להניח אבן על מקום כואב או אזור הדורש טיפול. להלן מספר דוגמות: מומלץ להניח אמטיסט על המצח כאשר כואב הראש, לכאבים בפרקים מומלץ להצמיד למקום כלצית ירוקה בעזרת גרב או תחבושת.

זכרו! חלק מהאבנים רעילות ולא מומלץ להניחן על הגוף או לישון עמן בכף היד, התייעצו לפני שאתם נוקטים פעולה.


מאמרים קשורים

Back to top button