קריסטלים

הקריסטל שלך כבר עבר טיהור?

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שני תודר
טיהור לאור ירח או שטיפה במי ים – כיצד תגנו על הקריסטלים שלכם מפני אנרגיות שליליות ועין הרע.

האבנים והקריסטלים שבידנו עברו דרך ארוכה עד שהגיעו אלינו, ולכן מומלץ לטהר אותן לאחר רכישתן. עם זאת, במידה והאבן נרכשה במקום נחמד ונעים ובאווירה טובה, אין בעיה לשאת את האבן גם בטרם טיהורה. חשוב להקשיב לאינטואיציה. אבנים אשר "שהו" באווירה טובה, נקייה ונעימה בטרם רכישתן, ספגו אנרגיות טובות ולכן אין בהכרח צורך לטהרן מייד עם הרכישה.

רבים סבורים שאסור לאף אחד לגעת באבנים שלהם, אך למעשה אין חוקים בנושא הזה – אם אדם נוגע באבן שלכם ואתה חשים בנוח עם כך, אין צורך לטהר את האבן. לעומת זאת, במידה והאבנים שלכם מגיעות לידיו של אדם אחר ואתם מרגישים שמפריעים לך שאותו אדם נגע באבנים שלך, טהר אותן.

אין חוקים או כללים לגבי טיהור אבנים. טהרו את האבנים אם אתם חשים בכך צורך. במידה ושכחתם לטהר אבן משך מספר חודשים, אין בעיה – כנראה שלא היה צורך. אין כללים גם לגבי זמן הטיהור – הקשיבו לאינטואיציה.


שיטות טיהור
בחרו בזו הנראית לכם ביותר, אישית אני מעדיפה את שתי דרכים הראשונות:

הנחת האבן מתחת לזרם מים – מומלץ מתחת למפל מים טבעי או גשם. אפשר להסתפק בזרם של מי ברז (מומלץ לאסוף את המים הזורמים להשקיה). שיטה זו אינה מומלצת לאבנים המכילות מתכות כגון פירייט, גלנה, המטייט או אבנים הנוטות להתפורר כמו אזורית, קריסוקולה, סולפור. ייתכן ותרגישו צורך להחזיק אבן אחת 5 שניות מתחת לזרם ואת חברתה 60 שניות – כנראה ששתי האבנים לא היו זקוקות לאותה מידת הטיהור.

טיהור במושבת קוורץ – מומלץ להניח את האבן על גבי מושבת קוורץ או במרכז מעגל של גנרטורים המופנים כלפי פנים. שיטה זו יעילה במיוחד במקרה של תכשיטים ובמקרים בהם האבן ספגה אנרגיות שליליות במיוחד.

טיהור במי מלח – ניתן להכניס את האבנים לים או למי ים. אפשר גם להוסיף מלח גבישי למי ברז. לאחר הוצאת האבן, מומלץ לשטוף אותה בזרם מים. שיטה זו מומלצת רק לגבי אבנים עמידות בפני חומצות.

טיהור באור שמש או ירח – מניחים את האבן לאור השמש או הירח המטעינים אותה. דרך זו מומלצת בכל מקרה, גם לאחר ניקוי בדרכים אחרות. חשוב לציין כי את מרבית האבנים לא מומלץ להניח בשמש משך זמן רב מידי.

במקרים בהם האבן ספגה כמות גדולה מאוד של אנרגיה שלילית, מומלץ לקבור אותה באדמה. יש להוציא ולהניח אותה מתחת לזרם מים, כשחשים צורך אינטואיטיבי. במקרים קיצוניים רצוי להשאיר את האבן באדמה.


ניתן לבצע טיהור גם על ידי הנחת האבן בין עלי כותרת של פרחים.
במידה ואינכם בטוחים לגבי עמידות אבן במים או מלח, רצוי להתייעץ עם גמולוג או כימאי.

הטענה ותכנות האבן
הטענת אבן היא צורה של חידוש או חיזוק כוחה של האבן או הכוונתה למילוי מטרה מסוימת. ניתן להטעין אבנים במספר דרכים, כשהתכנות הוא תהליך של הכוונת אנרגיות של הקריסטל. ניתן לתכנת אבנים, בכדי שהן תסייענה בפתרון בעיות ובמימוש מטרות.

להטענה כללית וחידוש אנרגיות:
ניתן להניח את האבן על מושבת קוורץ או במרכז מעגל גנרטורים מקוורץ, כאשר החוד שלהן מופנה לכוון המרכז. ניתן גם להניח את האבן באור השמש או הירח.

לאחר טיהור האבן, מומלץ לשבת תוך מדיטציה או ריכוז ושלווה ולאחוז את האבן בחופשיות. לאנשים ימניים עדיף לאחוז בשמאל – הצד הקולט, לשמאליים עדיף בימין. יש להתרכז במטרה אותה רוצים להשיג באמצעות האבן. ניתן גם, במקום מדיטציה, להתבונן באבן ו"לשדר" לה מחשבות או בקשות הקשורות למטרה. רצוי לשדר את אותה המחשבה שוב ושוב תוך התבוננות באבן וריכוז בה. יש לחוש כיצד המחשבה "עוברת" אל האבן ו"חודרת" אליה. השתמשו בדמיון.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


מאמרים קשורים

Back to top button