קריסטלים

העתיד חזק כמו אבן

מערכת אלטרנטיבלי
פזרו קריסטלים צבעוניים על השולחן, כבו את האור ותדעו יותר על עצמכם ועל הקשרים הרומנטיים שלכם.

קיימות מספר שיטות לניבוי העתיד באמצעות קריסטלים. באחת מן השיטות מפזרים על גבי משטח אופקי לפחות 36 קריסטלים בגוונים שונים (כגון אגת, סיטריןרוז קוורץ, אוניקס, קריסוקולה), מעמעמים את האור או מכבים אותו לחלוטין, מדליקים נר, מתבוננים בגוונים ובניצוצות הניתזים מאבני החן ומתמקדים בגוונים השולטים, אשר מייצגים את המגמה השלטת.

לכל גוון וצבע, יש פרשנות ומשמעות משלו:

גוון ירוק
מייצג מצבים הרפתקניים ועמוסי אקשן וסיכונים; מהמרים והימורים; פתיחות ואופקים רחבים; מסעות, טיולים ונדודים; סגנון ליברלי; תאבי השכלה וידע; שואפי חופש ועצמאות; ניפוץ כבלים; חוסר טאקט וחוסר דיפלומאטיות; אומץ ותעוזה. בתחום הרומנטי הוא מבשר על זוגיות בסגנון של "חיה ותן לחיות".


גוון צהוב
מייצג מצבים של בדידות והתבודדות; הרהורים ושרעפים; פסק זמן; חשיבה פילוסופית; רוחניות והארה; נזירות והתנזרות; קדושה; אור אלוהי; הקרבה ואלטרואיזם; הגות ומדיטציה; כוחות ריפוי; אנרגיה קוסמית; העין השלישית; דרך המלך; התחברות עם האני הפנימי. בתחום הרומנטי הוא מבשר על הצורך בבחינת משקעים רגשיים שנוצרו במערכת היחסים.

גוון כתום
מייצג מצבים הדורשים כישרון דיבור ויכולת בענייני משא ומתן; קלילות וקסם אישי: תקשורתיות מדהימה; תנועה רבה וניידות; סקרנות, פטפטנות ורכילות; מעיין הנעורים; צעירים לנצח; רפרוף ונעימות; נסיעות ודילוגים; זריזות מחשבה; כושר שכנוע. בתחום הרומנטי הוא מייצג קשרי ידידות יותר מאשר קשרי אהבה.

גוון סגול
מייצג מצבים חושניים ומניפולטיביים; ארוטיים וסקסואליים; עוצמה וחזון; תחכום ופיקחות; כסף ורכוש; בריאות והתחדשות; מסתורין ומיסטיקה; אינטואיציה ויכולת ניבוי; כוחות על טבעיים; הילינג ורייקי; שנינות והומור; כוח ואון; קיצוניות והקצנה. בתחום הרומנטי הוא מייצג פרשיות אהבהבים סודיות אשר השתיקה יפה להן.

גוון אדום
מייצג מצבים כוחניים של הסתערות על היעד; הליכה עם הראש אל תוך הקיר; שפע של אומץ לב; נחרצות ובוטות; גישה לוחמנית; נדיבות לב; קלות ראש; ריגושים ועליצות; חוצפה ווכחנות; הפשלת השרוולים והפעלת מרפקים; הסרת הכפפות. בתחום הרומנטי הוא מייצג פרשיות אהבה הדורשות השקעה עצומה של אנרגיה.


גוון וורוד
מייצג מצבים רגישים ופגיעים, ביישניים ומופנמים; ביתיים ומשפחתיים; עניינים הקשורים במסע של שורשים; זיכרונות הנוטפים נוסטלגיה; ילדים, פריון, הולדה, התעברות, הרחבת המשפחה, מצולות ים ומקווי מים, טיולים רומנטיים לאור הירח. בתחום הרומנטי הוא מייצג יחסים מהסוג הביתי והמשפחתי, המתוק והדבשי.

גוון תכלת
מייצג מצבים הרמוניים וזורמים; שופעי חן וסימפאטיה; חביבים ומקסימים; מאוזנים ומפייסים; גמישים ומסתגלים; מגשרים ומפייסים; מעניקים ושבעי רצון; חייכניים ומאירי פנים; משתתפים ואוהדים; פוסעים בתלם ונהנים; מנעמי החיים; נוחות ונינוחות. בתחום הרומנטי הוא מייצג קשרים הרמוניים וזורמים.

גוון חום
מייצג מצבים יציבים וקבועים; עקביים ומתמידים; אחראיים ורציניים; נאמנים ואחראיים; שאפתניים וקרייריסטיים; מפעילי מרפקים; מקובלים ונורמטיביים; מאופקים וממוסדים; שמרניים ומכבדי חוק; מוסכמות חברתיות וסטריאוטיפים; כובד ראש. בתחום הרומנטי הוא מייצג את מיסוד הקשר הזוגי ורומז על נישואין כדת וכדין.

גוון כחול
מייצג התחלות חדשות ובוסריות בכל תחומי החיים; מנהיגות ואסרטיביות; הוד והדר; סגנון גאה ומלכותי; מיזמים נשגבים; מצבים הדורשים ייצוגיות וכישורים דרמטיים; הבסת אויבים והפגנת רחמים כלפי אויבים מובסים; בילויים ושעשועים; מתנות ותשורות. בתחום הרומנטי הוא מבשר על קשרים עם אנשים רמי מעלה והתחככות בידוענים.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


מאמרים קשורים

Back to top button