קריסטלים

חכמת האבנים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, גילה בויום
אבן החכמים מייצגת את התכלית הסופית של האלכימיה, ומסמלת שלמות ואלמותיות.

המטרה הסופית של האלכימאי הינה ליצור את אבן הפילוסופים, הידועה גם כאלכסיד – שיקוי הנצח, כאשר אבן "כל יכולה" זו היא שאמורה להפוך את המתכות הפשוטות לזהב. הקדמונים האמינו שהזהב למעשה גדל במעמקי האדמה, על גבי מתכות פשוטות שהינן למעשה הבסיס שלו, כאשר זהב שהופק בדרך אלכימית, יהיה למעשה קדוש וטהור ביותר לעומת הזהב הטבעי – הארצי.

אבן הפילוסופים ייצגה למעשה את השלמות, הנצחיות והאלמוות. את המהות המושלמת של כל היסודות, הגוף הבלתי ניתן להריסה (בדומה ליהלום) ואת הכפיל – "מרקורי החי הנושא את הרוח האלוהית", האור הנצחי, התרופה לכל מחלה ועוד…


על פי רעיונות קבליים, אבן הפילוסופים מקושרת למעשה לאור הראשון, אור שבעת הימים, האור שבעזרתו נוצרה מציאות, האור הגנוז לצדיקים לבוא והאור ממנו היה בנוי גופו של האדם הראשון (מאור ולא מעור). זהו אור "ג' הראשונות" – שלושת הספירות הראשונות מתוך ה – 100 אשר אין לנו השגה.

כלומר, על פי דעות רבות ופילוסופיות שונות, אבן הפילוסופים מייצגת את סוף התהליך האלכימי ומזוהה עם צ'אקרת הכתר, "פרח הלוטוס בעל אלף העלים", או על פי היהדות, בה מתוארת נשמתו של הצדיק אשר יוצאת מן הקודקוד (מיקומה של צ'אקרת הכתר).

מבחינה רוחנית, רק בהגיענו לדרגת ההארה של הנשמה, דרגת האדם הראשון, נוכל להתקשר בעוצמה רבה לאותן אבני חן שהן הרוחניות יותר – כמו היהלום, הספיר, הטופז, הרובי ועוד.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


האבנים הרוחניות יביאו אותנו לדרגת הרוחניות הגבוהה ביותר, ולפתיחה של צ'אקרת הכתר ותאפשרנה למי שיצליח במשימה קשה זו להגיע להארה גדולה וליכולות על טבעיות אשר לעתים יוצגו כתופעות טבע בלתי מובנות ובלתי מוסברות.

אין שום ספק כי האדם הראשון, יהיה אשר יהיה, בריאת אלוהים, בני תרבות אטלנטיס או למוריה, חייזרים או כל אפשרות אחרת כיד הדמיון הטובה, התעסק בחכמת האבנים. ניתן למצוא לכך אף הוכחה בתנ"ך, כפי שכתוב: "בעדן גן אלוהים היית וכל אבן יקרה מסוכתך, אודם, פטרה ויהלום…"

ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום


מאמרים קשורים

Back to top button