קריסטלים

אבני דרך

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שני תודר
אבני חן וקריסטלים משמשים לריפוי ונטרול קרינה אך גם להעברת כספים והפעלת מחשבים ושעונים.

קריסטלים ואבני חן כבר מזמן אינם משמשים רק ליופי. ניתן לנצל את כוחותיו של הקריסטל למגוון רחב של פונקציות, החל מיישומו במחשב או שעון, אספנות, כדרך לשמירה או העברת כספים, ועד לשימוש למטרות ריפוי ונטרול השפעות קרינה. הקוורץ, הודות ליכולת סידור קצב זרימת האנרגיה, מנוצל למטרות שונות במדע ובטכנולוגיה. הוא אחראי למשל לתזוזתם המדויקת של המחוגים בשעון.

הקריסטל הוא אבן שלה מבנה פנימי מדויק ומוגדר והתגבשות מדויקת. קיימים שישה סוגי התגבשות: קובי, ריבועי, משושה/משולש, חד שיפועי, תלת שיפועי ואורתורומבי (שלושה צירים בעלי אורך שונה המאונכים זה לזה). עד כה נמצאו כ-5,000 סוגי קריסטלים. יוצאי דופן הם קורל, אמבר ופנינים שמקורם בחי, ואובסידיאן, מולדוייט וטקטייט שהם זכוכית טבעית שהיא חומר אמורפי (ללא סדר פנימי). 
מקורן של האבנים בקליפת כדור הארץ, כאשר קיימים שלושה תהליכים שאחראים להגעתן של האבנים לפני כדור הארץ: תהליכים וולקניים, משקעים ושינויים בכדור הארץ. הקריסטלים, פרט לאמבר, קורל ופנינים, הם גיבוש של מינרלים שנוצרו הודות לחום הגבוה, ללחץ שבתוך הגוף המותך של האדמה ולמינרלים שהיו בסביבה.


השפעתן של האבנים קשורה לאופן התגבשות הקריסטל. בעוד בסלע נוצרה התחברות של מינרלים יחד כתוצאה מתהליכים גיאולוגיים (תהליך מהיר), ההתגבשות של הקריסטלים איטית ביותר. הם מתגבשים מולקולה אחר מולקולה במבנה מוגדר, מדויק וברור. צמיחה או התגבשות זו דורשת כמות גדולה של אנרגיה אשר הקריסטל אוגר בתוכו, ומכאן מקור האנרגיה שבו. העובדה כי האבן אוגרת בתוכה אנרגיה ידועה, שכן הקוורץ, כפי שכבר צויין, משמש למטרות שונות במדע, זאת עקב יכולתו להעביר פולסים חשמליים. פליטת האנרגיה מהקריסטל תועדה בצילומים כמעין הילה לבנה בהירה הנפלטת מהמרכז. האנרגיה הנפלטת מהקוורץ ומקריסטלים אחרים היא צלולה, ומשתלבת עם ההילה (אאורה) האנושית ומכאן תרומתה לריפוי.

לפני מספר שנים, כאשר הרציתי באחד מבתי הספר לרפואה משלימה, סיפרה אחת המדריכות במקום סיפור אשר הדהים את כולם: כאשר עברה לביתה החדש, הניחה טלוויזיה חדשה במקומה והפעילה אותה. למחרת, ניסתה להדליקה שוב, ללא הצלחה. טכנאי שהגיע למקום לא הצליח לפתור את הבעיה, והטלוויזיה הוחלפה. הטכנאי הפעיל את המכשיר החדש, וידא שהכול בסדר והלך לדרכו. בסוף היום הטלוויזיה כובתה ולמחרת, שוב, שבקה חיים. הטכנאי הופתע מאוד והמכשיר שוב הוחלף, החברה טענה שמעולם לא נתקלה בבעיה כזו. הסיפור חזר על עצמו פעם או פעמיים נוספות ומאז הטלוויזיה עובדת.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


כאשר הסברתי על כוחן של האבנים, "נפל האסימון": כאשר נכנסה לביתה החדש, הניחה את הארגז עם כל האבנים במדף שהיה במקרה מעל הטלוויזיה. הארגז עמד כך מספר ימים עד אשר מצאה זמן לסדר את האבנים אשר בו. כל עוד הארגז עמד מעל הטלוויזיה, נוצרה בעיה אשר גרמה לתקלה במכשיר, ברגע שהאבנים פוזרו בבית העניין הסתדר. נראה שהריכוז של האבנים הוא אשר גרם לתקלה.

אבני הקריסטל אוגרות בתוכן אנרגיה, כאשר סוג האנרגיה תלוי בהרכב המינרלי, במבנה הקריסטלי של האבן ובצבעה. אבן המכילה סידן למשל, תסייע בבעיות הקשורות לפרקים ועצמות, אבן המכילה פלורואיד תסייע בטיפול בבעיות בשיניים וחניכיים. אבן המתגבשת בצורת פרח למשל, תהיה קשורה לפריחה, צמיחה ויצירתיות.

האבן משפיעה בכך שהיא משנה משהו אצל האוחז בה. הרוז קוורץ למשל, מקושרת לאהבה כיוון שביכולתה לשנות את מה שהאוחז בה משדר. הסיטרין, שקשורה לשפע, היא בעלת תכונות של ביטחון, אינטלקט, מערכות יחסים ותכונות אחרות המאפיינות את האבן אשר יכולות להוביל את האוחז בה לשפע.

כמו כן, ביכולתה של הסיטרין לשנות את התחושה הפנימית בהקשר של שפע, ולגרום לאוחז בה להיות פתוח לקבלת שפע. הטורטלה אגת מקושרת למציאת עבודה וקידום בעבודה. זאת כיוון שהיא מחזקת כוח רצון, התמדה וביטחון. אדם המשדר תכונות אלו, יתקבל לעבודה מהר יותר מאדם אחר. תכונות אלו גם יאפשרו קידום.


מאמרים קשורים

Back to top button